עליונים למטה ותחתונים למעלה / דוד ברמן

לא שזה באשמת ביבי שאין רוטציה, לפחות 60 אחוז באשמת גנץ שניהל אופוזיציה בתוך הקואליציה, שיתק את הכל, ניסנקורן עם הגיבוי האוטומטי למפלגת בג"ץ מנדלבליט, וההמשך היסטוריה

ככל שאני חושב אני פשוט לא מצליח להיכנס לראש של בני גנץ. 10 שנים מנסים כאן כוחות אדירים בשמאל ולא רק, בכל דרך להחליף את נתניהו, והינה יש מישהו שהוא כבר ראש ממשלה חליפי, ובעוד שנה ראש ממשלה בפועל, בחוק חלוט, והופ הוא עושה אחורה פנה, ומתרסק אל עבר אחוז החסימה… עד לבא בתור שינסה את מזלו מול ביבי… לא יאמן השלומיאליות.

שוב פעם רואים כמה השמאל פשוט טהרן וקיצוני ברמות על, חסר כל פרגמטיות והבנה פרקטית, ולכן לעולם לא יחזור לשלטון, הם אלה שתקעו סכין אחר סכין בגנץ נון סטופ, ניסנקורן ועוד כמה פיינשמעקערים כמו זמיר, ורם שפע, פשוט הרסו את הסיכוי האחרון שמישהו יחליף את נתניהו. חסדי השם.

מראש ממשלה חליפי וכמעט ראש ממשלה בפועל עד לאחוז החסימה. איזה גאון גנץ, לשיא גינס הוא צריך להיכנס. אני זוכר את העבריין המורשע אהוד אולמרט אומר בתחילת הקמת הממשלה בראיון שזה יגמר בטרגדיה לגנץ ושלא יהיה רוטציה… צדק הבחור. הוא מכיר את גנץ ושאר שחקנים בזירה כביבי טוב.

ולא שזה באשמת ביבי שאין רוטציה, לפחות 60 אחוז באשמת גנץ שניהל אופוזיציה בתוך הקואליציה, שיתק את הכל, ניסנקורן עם הגיבוי האוטומטי למפלגת בג"ץ מנדלבליט, וההמשך היסטוריה. גנץ לא הבין מזמן שניסנקורן הורס לו את הקואליציה, את המפלגה, את הרוטציה, ולבסוף קבר אותו קבורת חמור.

גנץ הכניס אותו בפוליטיקה, וכמו עקרב וצפרדע, עובר את הנהר על גבו ולאחר מכן עוקץ והורג אותו. גנץ במרחק פסיעה ממש מראשות הממשלה. והכל נופל למים בגלל טיפשות ויועצי אחיטופל, כמו מיליונר שפושט רגל בן רגע. ביש מזל גנץ.

ליכוד ב' כמפלגת האווירה התורנית החדשה

ומגנץ השלמיאל, לסער שכבר הוספד ומתברר שכעת הוא על הסוס. למרות שגדעון סער באופן אישי בעל אידיאולוגיה ימנית עיקשת. לעיתים ימינה מנתניהו. אבל כל הסימנים מעידים שהוא מקים כעת מפלגת אווירה חדשה, חלולה וחסרת רעיון אמיתי חוץ מ"רק לא ביבי", ליכוד ב' המורכבת בעיקר ממאוכזבי נתניהו שלא קיבלו ג'וב כלבבם.

זה סער, אלקין, השכל, שאשא, שיר (שמלכתחילה של סער, הייתה עוזרת שלו). כל המלל על ממלכתיות (כינוי מכובס לשמאלניות. 'ממלכתיות' זה הקוד החדש), הנאומים נגד נתניהו ש"מעדיף את טובתו על פני המדינה", "הם באים לאחד במקום ביבי שמפלג" הם מביכים והזויים, וזלזול עמוק באינטליגנציה של הציבור. באתם בשביל לנסות לקבל ג'וב יותר טוב מתחת נתניהו בליכוד. זה הכל.

סער לא איש יציב

לגבי הציבור החרדי, סער כשכיהן כשר חינוך היה סיוט מתמשך לחרדים (בדקו את הארכיונים) הלך לנו יום וליל על הראש, גם זכור פרשת עמנואל בו יצא בקצף נגד גדולי ישראל, ואף הסתכסך מרות עם סגנו דאז ח"כ מאיר פרוש. גם תמיכתו בעוולה בפרשת "בית הספר לתרבויות ושפות" בלב שכונה חרדית בבית שמש, שסירבה להתפנות לפי חוק, לצורך תלמידים מהשכונה. תוך הסתה עצומה נגדנו.

מאידך זכורה לו תמיכתו האמיצה בחוק המרכולים, שלא יעבדו בשבת. וכן נאמר בעבר עליו שהוא "בהתחזקות בדת". יש בסער חוסר יציבות מסוימת, זה ניכר מהקריירה שלו, הוא במקור גדל במחוזות שמאלנים, היה כתב בעיתון השמאלני קיצוני "העולם הזה" זכרונו לא לברכה, אחרי זה היה שנים רבות בליכוד, ומהמורדים נגד שרון ותוכנית ההתנתקות ההרסנית שלו (הוא נאבק בזה הרבה יותר מנתניהו).

פתאום לקח פסק זמן מוזר מהפוליטיקה, לאחר מכן פתאום חזר לחיים הפוליטיים, ניסה להתמודד בפריימריז מול נתניהו, וכמובן נכשל בגדול, וכעת יוצא בהרפתקה חדשה, להפוך לבועה הפוליטית החדשה, כזו שמחזיקה קדנציה או שתיים, דוגמת שינוי, קדימה, כחלון, כחול לבן וסליחה עם שכחנו כמה…

לאלקין אין ייחוס עצמי

הצטרפותו של אלקין היא מכה מורלית כמי שהיה בעבר מנאמני נתניהו המושבעים, אבל הוא לא שווה הרבה אלקטורלית, ראו ההפסד המצלצל שלו לראשות עיריית ירושלים. יש אימרה ידוע מצדיקים על המתפארים בייחוס, שייחוס זה הרבה אפסים, וכשיש ייחוס עצמי זה ה-1 מראש, שיחד עם האפסים זה 1000000. אבל צריך את ה-1 בראש. להבדיל אא"ה כך כאן. אלקין וכו' הם אפסים שעם ביבי בראש זה ה-1 יחד זה הרבה, אבל לבד הם רק אפס.

בעיקר מי שסובל ממפלגת סער זה בנט, שרואה בעיניים כלות איך שכל יום עוברים מנדטים ממנו לסער, ובניגוד לסער, בנט יש לו מפלגה עם אידיאולוגיה מוצקת וברורה מאוד, הוא לא סתם אוויר חם, אבל הסקרים לא לגמרי משקרים, והשאלה הנשאלת למה שבנט והימין החדש שלו לא יצטרפו לסער? יסגרו איזה רוטציה ביניהם ויסיימו את הסיפור. ושישאיר את סמוטריץ ושאר החברה כפרץ ובן גביר שמה כמפלגה סרוגית ימנית מגזרית.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו