איתמר קירשבוים

עסקת הטיעון – טובה לחרדים / עו"ד נתן רוזנבלט

שנתיים וחצי שהמדינה די משותקת, ועוד חצי שנה שהציבור החרדי מחוץ למוקדי השפעה. יש לזה השלכה ישירה על חייו של כל חרדי במדינה, והכל בגלל שקשרנו את גורלנו בגורלו של נתניהו ואף עזרנו לו להפר הסכמים שהיינו ערבים עליהם

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

כל הלחשושים על כך שבנימין נתניהו מתלבט אם להסכים לעסקת הטיעון, אמינים בדיוק כמו ההכחשות שלו שהוא הבטיח בשעתו עד חצי המלכות למנסור עבאס. אין מצב שמציעים לו עסקה כלשהי ללא מאסר בפועל והוא לא לוקח אותה בארבע ידיים.

כעו"ד שמייצג נאשמים בעבירות שונות, אני עוקב קצת אחרי המשפט ומבין כי המצב שלו קשה מאוד, כל עבודות היח"צ המצוינות על כך שהתיק בקריסה, אין להם כל תימוכין במציאות, נכון שהצליחו לתפוס את ניר חפץ בכמה שקרים קטנים ואת אילן ישועה בכמה שקרים גדולים, אך עיקר עדותם לא הוזמה, והיא עקבית ואינהרנטית ומגובה היטב בהקלטות והודעות טלפוניות. במצבים כאלו, אנחנו פונים ללקוח ולפרקליטות במקביל ומנסים להוביל עסקה כלשהי שתקל כמה שאפשר מהעונש הצפוי.

והעונש הזה לא פשוט כלל, הגב' קירשנבוים נשפטה למאסר בפועל של עשר שנים, על מעשים שאמנם חמורים בהרבה מהמיוחס לביבי, אך מאותה משפחה. ברור גם כי המשפט אינו אובייקטיבי וטהור, אלא מישהו חיפש את הראש של ביבי, וכנראה גם מצא, ועכשיו זה עומד להיות רשמי ומהיר: מר קוסם נתניהו הולך הביתה לשבע שנים, שם ינוח קצת ויצבור כוחות לקראת התמודדות על נשיאות המדינה.

אם יש ספק כלשהו בהיתכנות של העסקה הוא רק בצד ההפוך: לכאורה לפרקליטות אין כל סיבה אמיתית להיענות לחיזוריו של מר נתניהו. יש להם שלושה עדי מדינה יציבים שכל אחד מהם יש בו כדי להרשיע את הנאשם מספר אחת. גם מוטיבציה של נקמה יש כנגד האיש שמנהל נגדם מסע השחרה חסר תקדים. אם הם בכל זאת יחתמו זה רק בגלל ההיכרות רבת השנים של נתניהו עם מנדלבליט, כן אותו מזכיר ממשלה שהוא הפך ליועמ"ש, ובהמשך ניסה גם להפוך אותו למפלצת, הוא זה שבכל זאת יש סיכוי שיזכור מי מינה אותו וברגע האמת ייענה להפצרות הבוס לשעבר.

ולכן זה חייב להיעשות במהירות רבה. בעוד שבועיים מר מנדלבליט מפנה את מקומו והבא בתור יהיה מינוי של גדעון סער, מה שלא מותיר כל סיכוי לעסקה. זאת הסיבה שנתניהו להוט לעסקה, גם במחיר של הרשעת כל האנשים ששתקו עבורו את נפשם, כמו אלוביץ ומוזס, ביבי מעולם לא היה נאמן לאיש מלבדו.

איני יודע אם מר מנדלבליט קורא "חדשות JDN" אבל במידה וכן, אנו מצטרפים מכאן לתחינה לסיים את זה כבר למען המדינה כולה ובפרט למען הציבור החרדי. שנתיים וחצי שהמדינה די משותקת, ועוד חצי שנה שהציבור החרדי מחוץ למוקדי השפעה, ויש לזה השלכה ישירה על חייו של כל אזרח חרדי במדינה, והכל בגלל שקשרנו את גורלנו משום מה, בגורלו של מר נתניהו ואף עזרנו לו להפר את ההסכמים שאנחנו היינו ערבים עליהם.

בניגוד לרושם שמנסים גורמים שונים ליצור, הציבור החרדי אינו חלק מה'ביביזציה' שעברה על המערכת הפוליטית, אנו צריכים את יבנה וחכמיה ולא יכולים לוותר עליהם, גם לא בשביל לשפר את מצבו של מי שמחלל שבת בפרהסיה ללא כל צורך. הציבור החרדי לא צריך להיות חלק מפולחן האישיות של האיש שפעל נגדנו כל פעם שלא היה תלוי בנו.

על רקע זה, מפליא קצת לשמוע בימים האחרונים מפי נציגנו את השבחים המוזרים על פסק דין של בג"ץ שקובע מפורשות כי ניתן להפלות את הציבור החרדי, רק מבקש מסיבות פורמליות לדחות את הביצוע בעוד מספר חודשים. מפליא עוד יותר לשמוע את הביטויים הנוראיים על איווט ליברמן, בזמן שכולנו עדיין תלויים בחסדיו, וייתכן מאוד שהם יפריעו לנו מאוד בעוד חודשיים כשנרצה להקים איתו קואליציה חלופית.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
11 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זה שאדון רוזנבלט מתהדר בתואר "עורך דין" לא הופך אותו לבר סמכא ומבין הסוגיה יותר מכל אחד.
אין שום סימוכין שהתיקים נגד נתניהו חזקים, ההפיך, כל עדי התביעה שחקו לידי ההגנה ! אחד אחד !
התיקים אכן קורסים ומתפוררים ככל שהמשפט מתקדם ! וזו הסיבה שהפרקליטות מעוניינת בעסקה, להציל את שארית כבודם האבוד !
כל מי שעיניו בראשו רואה זאת. ישימו אותך עם פשפשים וירסקו לך את המשפחה בטריקים עבריינים, גם אתה תודה בכל מר רוזנבליט!

אני לא סוגד לביבי אישית. ממש לא. מערכת יחסיו עם הציבור החרדי ידעו עליות ומורדות. אבל הרדיפה נגדו היא רדיפה סדיסטית בולשביקית שמכוונת נגד כל המחנה האמוני,שביבי מייצגים בשנים האחרונות, די לראות האלטרנטיבה של ממשלה רפורמית ועוכרת יהדות, להבין למה רודפים את ביבי.
הכרת הטוב היא ערך עליון. ולא מפקירים חבר בעת שדומם עבורך.

אני לא נכנס האם טוב או לא עסקת הטיעון, זה אשאיר לביבי להחליט, הוא אמור לשבת בכלא לדעת התביעה, ייתכן שפוליטית זה טוב לנו כי עזיבתו של ביבי יכול להפיל את הממשלה הנוראית הזו,
אבל מכוער מה שאדון רוזנבלט זורק פה אבן אחרי הנופל. זה לא נימוקים "יהודיים" בעד העסקה !

וואו, עו"ד רוזנבלט קולע בול בטורו למציאות, הציבור החרדי לא צריך להיות חלק מפולחן אישיות, הפסיקה של בג"ץ בנושא דחיית גזירת המעונות מייצרת תקדים מסוכן שמותר להפלות את החרדים בישראל.

הכותב הוא חסיד בעלז…
יותר נכון חסיד אייכלר…..

צודק!!

לא יקרה כלום אם היהדות החרדית באמת תעזוב את מוקדי הכח ובכלל תחרים את הבחירות, הגיע הזמן להפרד מהחילונים שונאי היהדות וחרדים, אין לנו חלק ונחלה אתם, כעת התגלה האמת שהם אוהבים את הערבים ושונאים את החרדים והיהדות והם מוכנים בשביל זה אפילו למסור את המדינה לערבים

מטומטם א. התיקים בהתפוררות מפני שהעדות של ישועה לא קבילה והעדות של ניר חפץ לא נוגעת לביבי והוא בעצמו הודה בכך. ב. מעולם לא היה למחנה הימני והמסורתי מנהיג כל כך חזק הכריזמה שלו היא מטורפת אפשר רק להסתכל במספרים של הצ'רידי שעשו לנתניהו ולהבין איזה השפעה מטורפת יש לאיש הזה, אנחנו חייבים אותו בשלטון! אחרת יעשו 'ממשלת ימין' עם כהנא ובנט וסער שונאי הדת וככה נדפק מכל הכוונים!

צודק. יש תחושה בציבור שהחברי כנסת החרדים יותר מגינים על נתניהו מאשר לעזור לבוחרים העניים ששלחו אותם. הם היו בשלטון כל כך הרבה שנים עם ביבי ולא עזרו להוריד את מחירי הדיור ואפילו מנעו יוזמה של כחלון להוריד. הגיע הזמן שיעזרו לעניים בציבור החרדי ולא יזרקו להם עצמות בדמות תקציב פה תקציב שם.
כבר בבחירות בירושלים רואים ששכונות שלמות לא הצביעו לחרדים והגיע הזמן שהחברי כנסת החרדים יתעוררו ויעשו מה שגדולי ישראל והציבור שלחו אותם לעשות.

מי שמכיר את נתן יודע לא להתייחס אליו בכלל (אני מקווה שgdn יביאו דעות ברמה יותר גבוהה

מוזס שתק בשביל ביבי ? אתה אמיתי ?

התגובות החריפות נגד גופו של אדם שסהכ כתב מה שרבים חושבים, מוכיחה כמה הטור נכון וכמה הביביזציה חדרה למחננו. לכתוב על ביבי שהוא סובל בשבילנו, בזמן שהוא זה שזרק בשעתו את החרדים תחת הגלגלים ולקח את בנט ולפיד במקומם. אפשר לחלוק על סיכויי המשפט, אבל אי אפשר לתקוף אישית בנאדם רק בגלל שהוא חושב שגיור וגיוס חשובים יותר מקלון של כפי שהוא הגדיר אותו מחלל שבת ללא צורך.

עו"ד רוזנבלט הוא לא חסיד בעלז, למי שהחליט שהוא יודע הכל…
והוא כתב ישר ולעניין, מילה בסלע.
והראיה הכי גדולה לכך, היא שהוא הצליח להרגיז את הביביסטיים בלבוש כיפה שבינינו
נתן, אם הצלחת להרגיז מישהו, כנראה נגעת לו בנקודה. חזק ואמץ

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture