שלום ולא להתראות / דוד ברמן

צילום: דוברות הרשות השופטת

שלום ולא להתראות / דוד ברמן

איש כאן לא יזיל דמעה עם דיקטטור כמו שליט צפון קוריאה ימות, כך לא מגיע לספוד לדיקטטורים מבגץ. אין כאן הבדל בין האישי והציבורי, אלו לא רק "הבדלי דעות". עם יאיר לפיד או ניצן הורוביץ ימותו, אין לי בעיה שיכבדו אותם אז, הם יריבים קשים, אך משחקים במגרש הפוליטי הלגטימי. הקימו מפלגה ומקבלים מנדטים בבחירות

כתבות נוספות בנושא:

יוקר המחייה והעולם החרדי: ליברמן, זו הבעיה האמיתית / שחר וולף
אנחנו לא סוג ב' / יצחק רביץ, ראש מועצת קרית יערים - טלזסטון
להעתיק את מחאת יוקר המחייה ליוקר הדיור / עו"ד נתן רוזנבלט
סיכומו של שבוע: למרות הסיכון, דרעי כבר לא מסוגל לשתוק יותר / שמואל קרמרסקי

מותה של מירי נאור שהחזיקה בתואר נשיאת בית המשפט העליון, גרם לפרץ של מחול צביעות, שצריך לתת אליה את הדעת. הספדים משמאל, זה מובן, היא הרי הייתה ראש ממשלה בפועל של השמאל, בשבתה על כס הדיקטטורה בבגץ. מירי נאור הייתה פוליטיקאית שמאלנית על מלא. והשמאל מתגמל יופי את חייליו.

הספדים מימין, אפילו מאולצים, אינם מתקבלים על הדעת. שאיילת שקד נשנקה בדמעות בהספד, מגלה בפעם המי יודע כמה שהיא תמיד הייתה פייק ימין, היא כאילו "נלחמה בבגץ" כאשר בפועל הייתה "חברה קרובה שהתכתבה כל שבוע עם חיות".

איפה הפרדת הרשויות? מה זה שופטים מתכתבים לפוליטיקאים, ועוד לשר הממונה ? איפה להב 443 והפשפשים ? תיראו מופתעים. הצטרפותה לממשלת העיוועים הזאת גילה זאת לכולם, שבנט שקד הם הנוכלים הכי בזויים במערכת.

מירי נאור הייתה עוכרת ישראל, דיקטטורית ואכזרית. לא חמלה על אף אחד מהצד היהודי. רק על מסתננים וערבים וטרוריסטים ותומכיהם. את חוק הגיוס היא פסלה שהכניסה את המערכת לסחרור עד היום. פסלה חוקי מסתננים. את תושבי עמונה היא גירשה באכזריות סדיסטית בגין החרגה של 30 סנטימטר בנייה! גם זה ללא הוכחת בעלות פלסטינית.

אישה רעה ומעל הכל דיקטטורית שפלה, שרדתה בעם ללא כל סמכויות אמיתיות רק כי המשטרה מצייתת לדפים שהיא מנפיקה הנושאים כותרת שקרית "פסקי דין". האלימות הלגלית בידיים שלהם, וזו סיבת הקיום היחידה של כנופיה וחונטה זו.

ח"כ בצלאל סמוטריץ העז לומר את האמת ואמר בין השאר, ולדעתי עוד היה עדין איתה, "אזכור את מרים נאור כמי שהתעקשה להרוס את הבתים בעופרה ובעמונה ובנתיב האבות…אזכור אותה כמו שביטלה את השתתפותו של שופט עליון כנציג סגל א. בטקס ממלכתי שהממשלה החליטה על קיומו לציון 50 שנה לשחרור חבלי המולדת ביו"ש. כמי שפסלה את חוק הגיוס והכניסה אותנו לטרללת שנמשכת עד היום. בקיצור, עוד נשיאה אחת בשרשרת נשיאים מאז אהרון ברק שהחריבו מוסד מפואר…"

מאז השמיים נפתחו עליו, מי שיצא נגדו זה האייטולה הראשי, הפוליטיקאי הבכיר, אהרן ברק בעצמו, "המרחם על סמוטריץ על חוסר אנושיות", אני מעדיף את סמוטריץ שמרחם על רחמנים ואכזר לאכזרים, מאהרן ברק שהכל הפוך.

אהרן ברק הפוליטיקאי הבכיר, כפי שהתגלה בתמיכתו בעסקת הטיעון לביבי ( שאגב חלקו גדול בגידול המפלצת הבגצית למימדיה הנוכחים שכעת מתהפכת עליו ) מה היה הנימוק של ברק "ביבי היה מגדולי מגיני מערכת המשפט" במילים אחרות "הוא מאנ"ש, היו לו הדעות הנכונות צריך לתגמל אותו" כי לעולם לא היה שמה שיקול חוקי או לא חוקי, רק משלנו או לא משלנו.

והסיבה שברק כעת תוקף את סמוטריץ הוא גם כי הוא חושב על ההספד שלו ביום שימות, ורוצה לוודא שאיש לא יעז לבקר אותו אז… על תדמה לעצמך מר ברק, אני אהיה גם אז ב"ה, ונכתוב בדיוק מה שאנו חושבים עליך, בעצם כבר נכתב גם פה עכשיו..

במדינה קצת נורמלית אהרן ברק ומירי נאור וכל חברי החונטה, היו מסיימים בכלא. על עושק הדמוקרטיה, על עבריינות קשה וכבידה נגד שלטון החוק האמיתי, על הרס העם היהודי. לא זכינו לראות את הצדק נעשה מול החונטה. ואיזה חבל שהיא מתה לפני זה וזוכה להלוויה מכובדת.

איש כאן לא יזיל דמעה עם דיקטטור כמו שליט צפון קוריאה ימות, כך לא מגיע לספוד לדיקטטורים מבגץ. אין כאן הבדל בין האישי והציבורי, אלו לא רק "הבדלי דעות". די להיות נאיבים. איזה עם בריא מבכה את רודניו ?
עם יאיר לפיד או ניצן הורוביץ ימותו, אין לי בעיה שיכבדו אותם אז, הם יריבים קשים, אך משחקים במגרש הפוליטי הלגיטימי. הקימו מפלגה ומקבלים מנדטים בבחירות.

אבל מי שהייתה דיקטטורית ורדתה בעם ותמיד לכיוון נגד היהדות, איננה ברת פלוגתה לגיטימית, ועצם זה שגם חלקים בימין לא מבינים את זה לעומק ומבקשים "שכשהגופה חמה, זה זמן להיות ממלכתי ולחבק את המשפחה" מראה עד כמה עמוק חדרה לתוכנו תודעת האסקופה הנדרסת תחת בגץ.

כפרפרזה המוכרת עם ישראל יכול לצאת מגלות, אבל הגלות לא יצאה מעם ישראל.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
3 1 הצבעה
דירוג הכתבה
10 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בקושי מתה,איזה קטגוריה,בסוף עודיחשבו שאתה הרגת אותה

מאמר אמיץ !!
כך צריך להתייחס לרודנים !!!
רק כך !!!

במחילה אבל מאמר מטופש
אפשר לחלוק על דרכה ואני ודאי לא מסכים עם דעתויה
אבל היחס כאילו איזה רודן
נוווווווו

חריף… חריף…..

עקרונית אחרי מות קדושים ואומרים על הנפטר דברים טובים, אבל כאשר הדברים גורמים לטשטוש לאנשים החיים אזי טוב לומר דברים כפי הכתבה כאן.

ברוך המקום ש…

זייער גוט געשריבן!

כתבה מצוינת!
כל מילה פנינה

תודה רבה, כל מילה נכונה, ומחמם את הלב שיש יהודים כמוך, שמסוגלים לכתוב כ״כ בישרות…
רק שכחת שהמגעילים לפיד והורביץ, כל קיומם הוא רק מחמת הרשעים בבית המשפט העליון, שרודים בעם ומבלבלים אותו, בלעדי בית המשפט לא היה להם קיום פוליטי.

תומך בכל מילה!
הבו לנו עוד דברי אמת כגון דא!

החבורה המנוולת המכונה
"בית המשפט העליון" צריכה להיבחר ע"י העם ולשפוט למען העם ולא לשאוב את דרכה מ"חוק בינלאומי" מטורף או חזון שמאלני הזוי.
רק בחירת שופטים ע"י העם תתקן את מערכת המשפט בארצנו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture