מפת החסימות, קרדיט: דוברות המשטרה.

לקראת כינוס הבחירות בבני ברק: מפת החסימות מהבוקר

לקראת עצרת הענק של יהדות התורה בבני ברק: בשעה 10:00 בבוקר יסגר לתנועה רחוב רבי עקיבא בבני ברק מ- ירושלים עד אהרונובי, עד לשעה 21:00. בשעה 16:30 ייסגר רחוב חזון איש, עד רחוב נחמיה כולל הרחובות המובילים לחזו"א

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

מטה יהדות התורה בבני ברק הודיעה הבוקר על סגירת צירי תנועה החל משעות הבוקר לקראת מעמד "רבבות אלפי ישראל למען למען הרשימה התורתית המרכזית – ג' ומועמדה לראשות העיר הרב אברהם רובינשטיין", המתקיים הערב יום ראשון י"ט בחשוון תשע"ט, 28.10.2018.

בשעה 10:00 בבוקר יסגר לתנועה רחוב רבי עקיבא מ- ירושלים עד אהרונוביץ. עד לשעה 21:00. בשעה 16:30 ייסגר רחוב חזון איש, עד רחוב נחמיה כולל  הרחובות המובילים לחזו"א. ניתן להיעזר בדרכים חלופיות באמצעות הוויז wsze.

מידע על תנועת אוטובוסים בעיר בשעות אלו: מצומת רבי עקיבא/ ירושלים יפנו לירושלים, בן זכאי, יפנו בדסלר שמאלה ועד חזון איש לכיוון דרום. בכיוון ההפוך: אוטובוסים שיגיעו על חזון איש מדרום, יפנו לרב דסלר, בן זכאי , ירושלים, רבי עקיבא לכיוון זבוטינסקי. נשים מתרכזות מרחוב צפניה לכיוון אהרונוביץ.

מהשטרה נמסר כי "בעקבות עצרת תפילה המונית אשר תתקיים הערב בשעה 18:00 בפינת הרחובות רבי עקיבא וחזון איש, בהשתתפות כבוד הרב קנייבסקי, צפויים להגיע אלפי מתפללים למקום. משטרת ישראל השלימה את היערכותה לקראת אירוע זה ותתפרס בכוחות רבים של שוטרים ומתנדבים על מנת להבטיח את הסדר במקום ואת ביטחונם ובטיחותם של קהל המשתתפים. לצד כל זאת, השוטרים יהיו פרוסים בצירים המרכזיים והסמוכים להם המובילים לעצרת על מנת לבצע הכוונות תנועה והזרמתה על מנת להקל על העומסים הצפויים".

הסדרי התנועה על פי המשטרה: רחוב רבי עקיבא – ייסגר לתנועת תחבורה ציבורית החל מהשעה 10:00 בבוקר בקטע שבין רחוב ירושלים ועד רחוב חזון איש כמו גם כל הרחובות הניצבים להם וזאת עד לסיום האירוע בשעה 21:00 (שעה משוערת). רחוב חזון איש – ייסגר לתנועת תחבורה ציבורית מהשעה 10:00 בבוקר. כלי רכב פרטיים – ייחסמו לתנועה על צירים אלו החל מהשעה 16:00 בצהריים.

צירים חלופיים: לבאים מרחוב ז'בוטינסקי – להגיע לרחוב חזון איש או למרכז העיר כולל תחבורה ציבורית יש לפנות ברבי עקיבא ימינה לרחוב ירושלים, שמאלה לרב דסלר וימינה לחזון איש לכיוון דרום. לנוסעים ברחוב אהרונוביץ לא תותר פנייה ימינה לכיוון רבי עקיבא. בתוך כך ובהתאם להתפתחויות האירוע והעומסים בצירים, ייתכנו שינויים כגון חסימות לסירוגין בהסדרי התנועה.

הנחיות לציבור: לציבור הנהגים מומלץ להימנע מלהגיע לאזורים אלו ולפנות לדרכים חלופיות. לא תתאפשר חניית כלי רכב פרטיים לאורך צירי התנועה. לציבור משתמשי הדרך אנו ממליצים להתעדכן כל העת במוקד המידע 110 של המשטרה בדבר חסימות ו/או עומסים, כמו כן יש לעשות שימוש באפליקציית הניווט לדרכים חלופיות .

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture