צילום: הדס פרוש / פלאש 90

אחר 24 שעות של ירי: הושג הסכם הפסקת אש • מתעדכן

ארגוני הטרור בעזה שיגרו מאז אמש למעלה מ-400 רקטות ופצמ"רים לעבר ישראל • הקבינט קיבל את עמדת מערכת הביטחון והורה על היענות ליוזמת הפסקת האש המצרית • חמאס: "נהיה מחויבים להפסקת אש כל עוד ישראל תהיה מחויבת לה"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם


(בוידאו: שריפה באשקלון בעקבות פגיעת רקטה. צילום: דוברות כב"ה דרום)

הרוג פלסטיני מפגיעת רקטה בבית באשקלון. הדיווח המלא.

דיווחים ועדכונים שוטפים

20:30 – הפגנות בשדרות נגד התנהלותה של הממשלה. ראו הרחבה כאן.
19:00 – השקט בדרום נשמר.

18:05 – לשכת השר בנט: הדיווחים האחרונים כאילו השר בנט תומך בהפסקת ההתקפות כנגד חמאס הם שקר מוחלט. השר בנט הציג בקבינט את העמדה הנחרצת שביטא בחודשים האחרונים ואת תכניתו לגבי עזה.

18:00 – מפקד זרוע היבשה, אלוף קובי ברק, מינה צוות בדיקה, שיבחן את התנהלות הכוחות באירוע ירי הנ״ט (נגד טנקים) ממנו נפצע חייל צה״ל באנדרטת "חץ שחור". את הצוות יוביל מפקד מערך הגנת הגבולות, תת-אלוף אמיר אבשטיין.

17:59 – לשכת שר הביטחון פרסמה הודעה בעקבות הפרסומים על כך שתמך בהפסקת האש מול חמאס בה נאמר כי "התדרוכים על תמיכתו כביכול של שר הביטחון, אביגדור ליברמן, בעצירת התקיפות בעזה הן פייק ניוז. עמדתו של שר הביטחון עקבית ולא השתנתה".

17:57 – הקבינט שהתכנס לדון בהסלמה בדרום הצביע פה אחד בעד הפסקת אש. גם שר הביטחון אביגדור ליברמן, שרת המשפטים איילת שקד ושר החינות נפתלי בנט הצביעו בעד הפסקת האש.

17:55 – בכירים בקבינט אמרו כי כל ראשי מערכת הביטחון, בהם הרמטכ"ל, ראש אמ"ן, ראש השב"כ, ראש המוסד, וראש המל"ל, היו בדעה אחידה שצריך לעצור את המתקפה הישראלית, לא להחריפה ולהיענות לבקשת המצרים לעצירה ולמתן סיכוי להפסקת אש. עוד מסרו הבכירים כי חמאס חטף מכה קשה וישראל היתה צריכה להחליט האם לעצור את התקפותיה או להמשיך. "אם היינו מחריפים את התקיפות – היינו מקבלים ירי על תל-אביב ואז שואלים את עצמנו למה לא עצרנו", מסרו.

17:50 – השר וחבר הקבינט יובל שטייניץ התייחס בריאיון ל'ווינט'לדיווחים על הפסקת אש בתיווך מצרי ואמר: "אני לא מכיר שום הסכם הפסקת אש. מה שאני כן מכיר הוא שמאז שצה"ל החריף את התגובה שלו, ראינו דעיכה".

17:45 – במהלך מתקפת הטרור של ארגון הטרור חמאס לעבר מדינת ישראל ירטו לוחמי כיפת ברזל למעלה ממאה שיגורים מתוך כ- 460 שיגורים שזוהו משטח רצועת עזה לעבר שטח ישראל. עד כה צה"ל תקף כ- 160 יעדי טרור של ארגוני הטרור חמאס והג'יאהד האיסלאמי הפלסטיני ברצועת עזה, ביניהם ארבעה נכסי טרור ייחודיים.

17:40 -גורם מדיני: ישראל שומרת לעצמה את חופש הפעולה. הגיעו בקשות של החמאס להפסקת אש מארבעה מתווכים שונים. ישראל השיבה שהצעדים בשטח הם שייקבעו.

17:30 – בכיר ישראלי התייחס להסלמה בדרום ואמר כי "המצב מאוד נזיל ורגיש. הסיכויים להליכה לרגיעה: 50-50. פצצת מרגמה אחת יכולה לשנות את כל התמונה".

17:20 – בחמאס מאשרים את הדיווח ברשת אל-ג'זירה לפיו הושגה הפסקת אש בתיווך מצרי, אך מבהירים כי הארגון יהיה מחויב לה רק כל עוד "האויב הציוני" יעמוד במחויבותו להפסקת האש.

17:15 – רשת "אל ג'זירה" דיווחה כי הושג הסכם הפסקת אש בין ישראל לפלסטינים בתיווך מצרי. הדיווח מגיע דקות לאחר שמנהיג חמאס איסמאעיל הנייה אמר כי "אם ישראל תעצור את התוקפנות נחזור להבנות הפסקת האש".

17:10 – ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח בטלפון עם נשיא צרפת עמנואל מקרון. נתניהו הודה לנשיא מקרון על האירוח בפריז והתנצל על עזיבתו המוקדמת. רה"מ אמר לנשיא מקרון כי ישראל מקיימת את זכותה להגן על עצמה מול גורמי טרור הפועלים לפגוע באזרחי ישראל. ראש הממשלה אמר כי על הקהילה הבינלאומית להמשיך במאמציה נגד התוקפנות האיראנית.

17:00 – הנייה: אם ישראל תפסיק לתקוף ניתן יהיה לחדש את הפסקת האש.

16:50 – כלי טיס של חיל האוויר ירה טיל אזהרה לעבר בית בשכונת סג'אעיה שבעזה לקראת השמדתו. מדובר בבית של חמולה שממנה יצאו כמה בכירים בזרוע הצבאית של חמאס.

16:40 – הסתיימה ישיבת הקבינט. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "הקבינט המדיני-ביטחוני דן באירועים בדרום. הקבינט שמע סקירות מצה"ל וגורמי הביטחון על התקיפות והפעולות הנרחבות נגד גורמי הטרור בעזה. הקבינט הנחה את צה"ל להמשיך בפעולות ככל שיידרש".

15:45 – אזעקה בעוטף עזה.

15:40 – חדר המבצעים המשותף של הפלגים הפלסטינים ברצועת עזה: ״אין שחר לפרסומים על הפסקת אש. רק חדר המבצעים המשותף מפרסם אודות ההתפתחויות״.

15:27 – כלי תקשורת פלסטינים דיווחו כי צה"ל תקף בצפון רצועת עזה.

15:25 – מטח רקטות לעבר שדרות ושער הנגב.

15:20 – רקטה פגעה לפני זמן קצר ישירות ביישוב במועצה האזורית חוף אשקלון. נגרם נזק לשני מבנים ולא דווח על נפגעים.

15:00- אזעקות ביישובי המועצה האזורית חוף אשקלון.

14:50 – דיווח: הפסקת אש החל מהשעה 15:30

14:40 – משלחת ביטחונית מצרית תגיע לישראל מחר כדי לדון במאמצי הרגיעה ברצועת עזה. כך מדווחת סוכנות הידיעות הרוסית "ספוטניק".

14:30 – שר בקבינט בשיחה עם ערוץ 20 אומר כי לא מן הנמנע שישראל תצא לסבב לחימה מוגבל. לא 'צוק איתן 2', הוא מסתייג, אך תקיפה משמעותית שתבהיר לחמאס שגם לנו יש את הקווים האדומים שלנו, והם נחצו מזמן. כולם תמימי דעים – איבדנו את יכולת ההרתעה מול חמאס, ואם אנחנו באמת מעוניינים שההסדרה תחזיק מעמד יותר מכמה שבועות, כנראה שאין מנוס מהנחתת מהלומה כואבת לארגון הטרור השולט ברצועה.

14:00 – שוב אזעקת צבע אדום בעוטף עזה

13:20 – הודעה של הג'יהאד האיסלאמי: "לזרוע הצבאית של הג'יהאד ולחמ"ל המשותף של הפלגים הפלסטינים יש את היכולת לתקוף בצורה קשה יותר לעומת התקיפות שבוצעו בשעות האחרונות. האויב עוד יראה את כוח התגובה שלנו אם אם לא יעצור את התוקפנות לחלוטין".

12:57 – שוב אזעקת צבע אדום ביישובים כיסופים, נירים ועין השלושה שבעוטף עזה

12:55 – סמי עבד, עיתונאי תושב עזה, אומר לחדשות עשר, כי "בחמאס אומרים שגם אם ימותו כל תושבי עזה, הם לא יעזבו את השלטון"

12:52 – עדכון מצב מבית החולים ברזילי באשקלון: עד כה טופלו 90 נפגעים – 65 קל, 22 חרדה, 1 בינוני, 2 קשה (אחת אלמונית שהועברה להמשך טיפול בשיבא)
11 מאושפזים, 4 מטופלים במיון והיתר שוחררו.

12:50 – אחרי הפוגה קצרה לאחר ארבע שעות של דיונים, ישיבת הקבינט הביטחוני ממשיכה ולדיון הצטרפו ראש המוסד יוסי כהן והיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט

12:36 – דיווח על נפילה בסמוך לקיבוץ בשער הנגב. אין נפגעים ואין נזק

12:33 – אזעקה בתל נוף

12:30 – אזעקת צבע אדום נוספת בישובים נחל עוז ואלומים בעוטף עזה

הותר לפרסום: ההרוג מאשקלון, בעקבות פגיעה ישירה של רקטה אמש, הוא באשיר מחמוד אבו עצבה בן 48, פלסטיני שוהה בלתי חוקי המתגורר בחלחול שבחברון.

11:48 – אזעקת צבע אדום בישובים נחל עוז ועלומים שבעוטף עזה

11:42 – נס: רקטה שנורתה מרצועת עזה נחתה בחצר גן ילדים במועצה אזורית שער הנגב. הילדים לא שהו בגן ואין נפגעים, אך נזק נגרם לרכוש.‏

11:27 – אזעקת צבע אום בישוב כיסופים שבעוטף עזה

11:11 – שוב אזעקת צבע אדום בישובים בעוטף עזה

10:38 – אזעקת צבע אדום נוספת בישובים בעוטף עזה

10:30 – הודעת דובר צה"ל בהתאם להנחיית פיקוד העורף: לאור הערכת המצב, הוחלט על ההקלות הבאות במדיניות ההתגוננות בעוטף עזה:
1. מאושרת עבודה שאינה חיונית בתנאי שקיימת סמיכות למרחב מוגן על פי זמן הכניסה למיגון.
2. מאושר לקיים לימודים בגנים ממוגנים בלבד בתוך הישוב בלבד במועצות האזוריות.
כמו כן, ההנחיה לשהייה רציפה במרחב מוגן הוקלה אך יש לפעול בהתאם להנחיות ולזמני ההתגוננות.

10:25 – סיכום הערכת המצב היום בבוקר במועצה אזורית שער הנגב:
1. הנחיות ההתגוננות נותרו כפי שהן בכל יישובי המועצה – ההנחיה היא לשהות במרחבים מוגנים.
לא תתקיימנה עבודות חקלאיות במרחב והתכנסויות רחבות מכל סוג שהן. מערכות החינוך הפורמלי סגורות ואי אפשר נכון לעכשיו, לפתוח את מערכות החינוך הבלתי פורמלי.
2. חסימת כבישים – הצבא והמשטרה חוסמים כבישים ע"פ הצורך. המעבר מתאפשר רק לתושבי המקום. בכל קושי ניתן לפנות לשיטור הקהילתי – אם נוצר פקק, לדווח.

10:15 – אזעקת צבע אדום בישובים בעוטף עזה

10:13 – הודעת המועצה אזורית אשכול: יש לשהות בסמוך למרחבים מוגנים, או הכי מוגן שיש. מותרת פעילות לא פורמלית בגנים ממוגנים. מקומות עבודה גם לא חיוניים שיש בהם מרחב מוגן תקני יכולים לפעול בהתאם לזמן ההתגוננות בישוב. עבודות חקלאיות – אין עבודות עד מרחק 2 קילומטר מהגבול וממרחק זה נדרש אישור מול החטיבה.

10:00 – אחרי נתניהו: התקשורת הפלסטינית מדווחת, כי יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, השוהה כעת בכווית, מקצר את ביקורו וחוזר לאזור בעקבות המצב

09:50 – בית החולים ברזילי העביר את הפגיה למבנה ממוגן. מחלקת ילדים עוברת ברגעים אלו לבית החולים התת קרקעי הממוגן.

09:43 – אזעקת צבע אדום בישובים אור הנר וארז שבעוטף עזה

09:38 – אזעקה במועצה אזורית אשכול. זוהתה נפילה מחוץ לישוב. לא ידוע על נזק או נפגעים

09:36 – דובר צה"ל: כלי טיס של צה"ל תקף כעת בצפון רצועת עזה חוליית מחבלים משגרי ירי תלול מסלול. הפלסטינים מדווחים על הרוג במקום.

09:25 – החרפה באיומים של ארגוני הטרור: "אם התוקפנות הישראלית תימשך נרחיב את הירי מעבר לאשדוד ובאר שבע". בג'יהאד הוסיפו: "בשעות הקרובות יקרה הבלתי צפוי".

09:15 – לראשונה בסבב הלחימה הנוכחי: חיל הים תקף יעדים של חמאס. מצה"ל נמסר: "כלי שיט של צה"ל השלימו תקיפה של מספר כלים ייעודיים המשמשים את הכוח הימי של ארגון הטרור חמאס לביצוע פעילויות טרור ימיות כנגד אזרחי ישראל וכוחות צה"ל".

08:50 – דובר צה"ל ב'רדיו דרום': "יהיה גיוס מילואים". הוא הוסיף: "תחילה נגייס מערכים חיוניים ואם יש צורך נרחיב זאת"

08:30 – דיווח פלסטיני: מחבלים חצו את הגדר, בזזו רכוש של צה"ל וחזרו לרצועה.

8:00 – חמאס במסר בעברית לתושבי אשקלון: "להתרחק מהעיר ככל הניתן"

7:50 – הבוקר הסתיימה תקיפת נכס טרור ייחודי נוסף של ארגון הטרור חמאס בעיר עזה, הרביעי שנתקף על ידי צה"ל מאמש. מטוסי קרב של צה"ל תקפו מבנה המשמש את הכוח הצבאי של חמאס ואת הכוח המודיעיני הצבאי של הזרוע הצבאית של חמאס. המבנה מצוי בבעלות ארגון הטרור חמאס ושימש את הארגון לפעילות צבאית הכוללת איסוף מודיעין, מחקר ופיתוח ארגון הטרור. במבנה, נמצא גם מחסן אמצעי לחימה. הבניין ממוקם בלב העיר עזה, סמוך לבתי ספר, מסגד ומתקנים דיפלומטיים ובתוכו קיים גן ילדים.

7:30 – רקטה נפלה בחצר בית בתוך ישוב באשכול, נזק נגרם לשני בתים. ללא נפגעים.

7:12 – מטח רקטות לעבר עוטף עזה ומרכז הנגב

7:10 – דובר הזרוע הצבאית של חמאס, אבו עוביידה, הזהיר הבוקר שאשדוד ובאר שבע הן היעד הבא אחרי אשקלון, אם ישראל תמשיך לתקוף מבנים אזרחיים בעזה. החמ"ל של הזרועות הצבאיות של חמאס והג'יהאד האיסאלמי הודיעו כי "המטח לאשקלון הוא תגובה לפגיעה של ישראל במבני מגורים".

7:02 – אזעקות באשקלון, לכיש ועוטף עזה.

7:00 – דובר צה״ל תת אלוף רונן מנליס: ״התקיפות ימשכו ככל שידרש ויתרחבו ככל שיצטרך ואנחנו פועלים לעבות את הכוחות לאורך הרצועה. אנחנו מעבים כוחות במספר גדודים עם סדר כח משמעותי. ובמקביל אנחנו ממשיכים במאמץ ההגנה למניעת פעילות קרקעית למנוע ביצוע פעולות טרור מהקרקע״.

6:50 – מטח רקטות נוסף לעבר אשקלון ועוטף עזה.

6:45 – כינוס הקבינט שתוכנן להתכנס היום בשעה 16:00 הוקדמה להבוקר ב9:00.

6:43 – אזעקה בנירים ועין השלושה.

6:40 – עד כה, צה"ל תקף כ-150 יעדי טרור של ארגוני הטרור חמאס והג'יהאד האיסלאמי הפלסטיני. דובר צה"ל מוסר כי בשעה זו הושלמה תקיפה נוספת באמצעות כלי טיס ומטוסי ומסוקי קרב של צה"ל כ-50 יעדי טרור נוספים של ארגוני הטרור חמאס והג'יהאד האיסלאמי הפלסטיני ברחבי רצועת עזה. בין היעדים שנתקפו מנהרת טרור התקפית בדרג' תפח, ארבעה מתחמים צבאיים בעיר עזה, בית חאנון, ג'בליה וחאן יונס וכן עמדת שיגור ירי תלול מסלול של ארגון הטרור חמאס בחאן יונס. בנוסף נתקפו מטרות גא"פ ובהן ארבעה מתחמים צבאיים, שני מתחמים בחאן יונס, ושניים נוספים בתל אלהוא ודיר אל באלח. תקיפות צה"ל נמשכות גם בשעה זו.

6:27 – מטח רקטות לעבר אזור אשקלון, שדרות וישובי עוטף עזה, הופעלו כ-10 אזעקות.

6:22 – אחרי שעתיים של שקט: אזעקת צבע אדום במועצה האזורית אשכול בישוב ניר עוז.

6:10 – מטוסי קרב של צה״ל תקפו במהלך הלילה עשרות יעדי טרור נוספים של ארגוני הטרור חמאס והג'יהאד האיסלאמי הפלסטיני ברחבי רצועת עזה. בשעה האחרונה נתקפו גם מחסן אמצעי לחימה בחאן יונס, מתחם צבאי בזייתון ואתר לייצור אמצעי לחימה בשייח עומדאן. כמו כן כוחות זרוע הים תקפו כלי שיט ייעודי השייך לכוח הימי של חמאס במעגן נוציראת שבדרום רצועת עזה. לתיעוד לחצו כאן.

6:00 – במהלך הלילה תקף צה"ל את את מטה ביטחון הפנים של ארגון הטרור חמאס. המטה הינו מבנה רב קומות המוסווה במלון "אלאמל", עליו השתלט ארגון הטרור חמאס בסוף מבצע "צוק איתן". המבנה משמש לצרכים צבאיים ובו פועלת הנהלת ביטחון הפנים של עזה. המטה ממוקם בשכונת רימאל בצפון רצועת עזה, בלב אזור מאוכלס כחלק מניסיון להיטמע באוכלוסיה אזרחית. סמוך למטה ממוקמת שלוחה של משרד הבריאות הפלסטיני, מרפאה אזורית ונציגות דיפלומטית.

5:30 – דובר צה"ל: במהלך הלילה (משעה 22:00 ועד לשעה זו) זוהו כ- 70 שיגורים לעבר שטח ישראל. עשרות יירוטים בוצעו על-ידי לוחמי כיפת ברזל. בסך הכל, החל מתחילת מתקפת הטרור שמוביל ארגון הטרור לעבר מדינת ישראל אתמול אחר הצהריים יורטו על ידי לוחמי כיפת ברזל כ-מאה שיגורים מתוך כ- 370 שיגורים שזוהו משטח רצועת עזה לעבר שטח ישראל.

4:05 – אזעקת צבע אדום בעוטף עזה, בישובים חולית, ניר יצחק וסופה.

2:50 – עברה שעה מאז גל האזעקות האחרון בעוטף עזה, גם הפלסטינים מדווחים על הפסקת התקיפות של צה"ל. ‏דובר צה"ל רונן מנליס כתב הלילה כי "חמאס יודע טוב מאוד מה אנו תוקפים ומה מחיר העימות עם צה״ל. נמשיך לפעול בעוצמה".

2:10 – חובשים ופראמדיקים של מד"א בנוסף, פנה לבי"ח ברזילי אישה כבת 40 במצב קשה עם פגיעות הדף.

הסלמה קטלנית: הרוג ושני פצועים קשה מפגיעות רקטות באשקלון


1:45 – פצועה בינוני עד קשה כבת 30 בזירת נפילה באשקלון.

1:30 – מטח רקטות נוסף לעבר הדרום: אזעקות הופעלו בשדרות, תעשיות שער הנגב, ספירים, ניר עם, אביים, נירים, עין השלושה ועוד.

1:20 – מארגון מד"א מד"א נמסר סיכום הנפגעים נכון לשעה זו, החל מהשעה 16:30 צוותי מגן דוד אדום העניקו טיפול רפואי בגזרות שער הנגב, אשקלון ושדרות ל- 53 נפגעים, בהם: 2 קשה, מהם חייל שנפגע מרסיסים בגזרת שער הנגב ואישה כבת 60 בגזרת אשקלון, 1 בינוני כבן 40 בגזרת אשקלון ו- 23 במצב קל שנפצעו מרסיסי זכוכיות, הדף, שאיפת עשן ונחבלו במהלך ריצה למרחבים מוגנים, כמו כן 27 בני אדם שלקו בהתקף חרדה. כלל הפצועים פונו לבתי החולים סורוקה (1 קשה, 2 חרדה) וברזילי (1 קשה, 1 בינוני, 23 קל ו- 25 חרדה). במהלך הערב שירותי הדם של מד"א סיפקו לבתי החולים בדרום 120 מנות ומרכיבי דם.

00:53 – שמעון לוגסי ראש סניף איחוד הצלה באשקלון מדווח מהזירה כי פצועה אנוש (קשישה) חולצה ע"י צוותי כיבוי ופונתה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי. וכמו כן טופלו בזירה כעשרה נפגעים קל, בינוני, וקל עד בינוני. תוך כדי ה

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
14 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כולם כבר יודעים מה הולך להיות ………… כמובן הפסקת אש……….

ימח שמם הערבים

זה לא פשוט
הטילים האלה הרבה יותר מפחידים
עוד לא נגמרת האזעקה וכבר הטיל נופל

אני אומר שזה לא יגמר באפסקת אש

העניין הוא פשוט מאוד, החמאס קלט שכל הכסף הקטארי וביקורו של ביבי בפריז אינו אלא כסות עיניים מתוכנן מראש כהכנה למבצע הכושל שנערך הלילה ברצועה בו היה אמור להחטף בכיר החמאס ומי שאחראי לכל מערכת מנהרות הטרור!

דעו לכם
הע"ז שנקראת ביבי
קורסת
מתברר שהוא יותר חלש מנייר

זה יגמר באספקת אש…!

כל פעם שאני קוראת על תגובה לתוקפנות של החמאס שהרסו מנהרה התקפית אני מזדעזעת. זו תקיפה נגדית? צה"ל יודעים שיש מנהרה ולא הורסים אותה מידית כהגנה על תושבי ישראל?
ממש אחיזת עיניים של הצלחה במקום להגן כל הזמן על אזרחי המדינה.
וגם ממש משפיל, פיצוץ בנין התקשורת אחרי שהודיעו להם להתפנות. נכון, חובה. הם תמיד מודיעים לנו לפני כל התקפה ולפני כל עפיפון, איפה הוא הולך לנחות…

אגב, תדעו, כל מה שצה"ל עושה "הורס בתים" שמחר יבנו אותם. זה לזרות חול בעינים שלנו שנשתוק. עוד לא נראה כדבר הזה רק במדינת "חכמי חלם"… אם ה' לא ישמור עיר שוא שקד שומר.

הכל לטובה לא לשכוח!!!

אנשים יקרים אל תהיו תמימים , תפסיקו להקשיב לתשקורת ומה שאומרים שם , ואל תסיקו מסקנות סתם אם אתם לא יודעים .
"ה' ישלם להם" אמן ואמן

זה שאמר שזה הולך להסתיים בהפסקת אש, כ"כ נכון זה פשוט בדיחה הממשל והצבא לא מבינים שהפסקת אש זה לא פיתרון!!!!!!

ב20:00 מטח כבד על תל אביב

אני מאמין לסבב הבא ואף על פי שיתמהמה עם כל זה אחכה לו
שיר עצוב לכאורה אבל שיר עצוב לכאורה אבל קצת אמיתי בשורות טובות יותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture