נתניהו בשדרות, ארכיון

נתניהו: "דין שדרות כדין תל אביב. אנחנו נערכים להמשך" • צפו

ראש הממשלה מתייחס תוקף בקולו את דברי הנגבי ומגדיר אותם כ"אמירה מקוממת". לדברו,"אף שבאה התנצלות בעקבותיה, אני חייב להעמיד את הדברים על דיוקם. הביטחון של תושבי הדרום חשוב בדיוק כמו הביטחון של שאר תושבי ישראל"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם הערב סרטון בו הוא מתייחס לדברי הנגבי כי "יש הבדל בין עוטף עזה לתל אביב". נתניהו אמר בסרטון כי, "הבוקר שמעתי אמירה מקוממת, ואף שבאה התנצלות בעקבותיה, אני חייב להעמיד את הדברים על דיוקם. דין שדרות כדין תל אביב. הביטחון של תושבי הדרום חשוב בדיוק כמו הביטחון של שאר תושבי ישראל. אנחנו בעיצומה של מערכה. צריך אורך רוח, קור רוח ונחישות. אנחנו נערכים להמשך".


"דין שדרות כדין תל אביב", צפו.

מוקדם יותר פרסמה לשכת ראש הממשלה הודעה כי "ראש הממשלה בנימין נתניהו שולל לחלוטין את האמירה שיש הבחנה בין העוטף לבין תל אביב. התוקפנות של חמאס איננה ״מינורית״ ואין הבחנה בין הירי של חמאס לעבר יישובי הדרום לבין ירי לכל אזור אחר במדינת ישראל".

גם השר הנגבי עצמו הבהיר את הדברים ומסר כי "‫מעולם לא עשיתי הבחנה בין חיי תושבי העוטף לבין חיי תושבי תל אביב, ואם כך הובנו הדברים אני מצטער על כך. ‫ממשלת ישראל פועלת להגן על תושבי העוטף בכל כוחה, לוחמי צה״ל מתמודדים מזה חודשים ארוכים עם התקפות בלתי פוסקות על הגדר, ומיליארדים מושקעים בבניית מכשול תת קרקעי שימנע חדירת מנהרות טרור אל תוככי הישובים".‬ ‫

עוד הוסיף הנגבי כי "דבריי הבוקר כוונו לכך שמערכה רחבה בעזה הייתה מובילה בהכרח לקרבנות רבים בקרב לוחמינו, לירי מסיבי על תל אביב, לפגיעה כלכלית קשה, לפגיעה בתנועה האוירית לישראל ולהשלכות על המשק ועל התיירות. בסיום המערכה היינו עלולים למצוא עצמנו בדיוק באותה נקודה שבה אנחנו מצויים היום, ולכן העדפנו להגיע לרגיעה ארוכת שנים, ככל שהיא אפשרית, ללא הסלמה, למען תושבי הדרום ותושבי כל הארץ כאחד.‬ ‫אין בדברים האלה כדי לבטא יחס שונה כלשהו כלפי תושבי הדרום, אנשים אמיצים ומסורים שהממשלה מחוייבת לביטחונם כפי שהיא מחוייבת כלפי כל אזרחי ישראל".

השר לשיתוף פעולה אזורי, צחי הנגבי, העניק הבוקר ראיון לגל"צ והשמיע שורה של התבטאויות שונות במחלוקת באשר לסבב האש האחרון מול חמאס. אנחנו יזמנו פעולה בעומק השטח והרגנו שבעה מחבלים. החמאס פעל מתוך עילה והתגובה שלו הייתה מינורית. 470 רקטות שהרגו פלסטיני אחד, 270 מהן נפלו באזור עזה".

"בסופו של דבר", כך הנגבי, "500 הארונות שנחזיר אם נכנס לג'אבליה, זה חמור. סגרנו את העניין, בואו נראה מה יהיה בהמשך. להזכירכם שהבלונים נגמרו". הנגבי נשאל על האופן בו היתה מגיבה הממשלה אם חמאס היה משגר טילים לאזור המרכז, והשיב: "יש הבדל בין בירתה הכלכלית של ישראל ובין נתב"ג, לבין ישובים אחרים".

ראש העיר אשקלון, תומר גלאם, אמר בתגובה לדבריו של השר צחי הנגבי הבוקר: "אני מגנה בכל תוקף את אמירתו השערורייתית של השר לשיתוף פעולה אזורי, צחי הנגבי. האבק עוד לא שכך מהריסות הבתים בעיר, כתוצאה ממתקפת הירי חסרת התקדים שידעה אשקלון בפרק זמן כה קצר, וכבר השר הנגבי פוגע פגיעה נוספת בחוסנם ובעמידתם האיתנה של התושבים, פגיעה אנושה לא פחות מהנזק שגורמים ארגוני הטרור בעזה. אני רואה בעצם ההבחנה, חסרת ההיגיון, בין תושבי עוטף עזה והדרום לבין תושבי המרכז, תקיעת סכין בגבם של התושבים ומוטב יעשה השר אם יחזור בו בהקדם מדבריו הקשים".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אפשר לומר מה שרוצים, ברור לכולם שאם היו יורים לת"א כבר ראשי חמאס היו מחוסלים.

איזה שחקן ביבי…הרי זו המדיניות שלו עד עכשיו להשאיר את תושבי העוטף כבשר תותחים… הוא באמת חושב שכולם מפגרים??

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture