צילום: פלאש 90

גל הירש רץ לפוליטיקה, ארדן ביקש מנתניהו לשריין עבורו מקום בליכוד

תא"ל גל הירש הודיע על כניסתו למערכת הפוליטית אך לא פירט לאיזו מפלגה הוא צפוי להצטרף: "איני בטוח שאני מתאים לפוליטיקה אך מכאן אני לעשייה ציבורית". ארדן: "אני בטוח שיכולותיו וערכיו יחזקו את רשימת הליכוד ואת אמון הציבור בכנסת"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

תא"ל (מיל') גל הירש הודיע הערב (רביעי) על כניסתו למערכת הפוליטית. הירש שהיה בעבר מועמד למפכ"ל המשטרה לא פירט לאיזו מפלגה הוא צפוי להצטרף, אך לפי ההערכה הוא עשוי להיות משוריין בליכוד או להצטרף לאחת מהרשימות החדשות בבחירות הבאות.

בנאום שנשא הירש באירוע להשקת ספר שכתב, התייחס לסאגת מינוי המפכ"ל ואמר כי "המשטרה הפכה לכלי ועושים בה מעשה נבלה. חיי הפכו ללא חיים. סיכלו את האפשרות שלי לשרת את העם. מחסלים מגמות, אנשים ומהלכים. אנשים רעים משתמשים בלה"ב. חייבים לשנות את המציאות הזו, זה מצב חמור שמשפיע על עתיד המדינה".

הירש התייחס לאפשרות שיצטרף למערכת הפוליטית, "מעולם לא הסתרתי את עמדותי, למשל על הצורך הדחוף בחומת מגן חברתי, אני רוצה להביא מרפא לשטף הדם החברתי, מה שנכון לעם זה להיות ימין ביטחוני לאומי אבל גם דאגה וחמלה כי אני חושב כל הזמן על אליי בני המיעוטים, הקשישים ומצב האחר".

עוד הוסיף, "אם העם ירצה אותי בירושלים, אני אהיה שם בשבילו כי אני בא מהעם. אני סומך רק עליו. אני נקרע מכך שיש נגדי תיק פלילי פתוח, אך תפור. עם זאת נפל דבר- היה כאן מעשה מלוכלך שמנע ממני מלשרת את העם. איני בטוח שאני מתאים לפוליטיקה אך מכאן אני לעשייה ציבורית".

בתוך כך השר גלעד ארדן הודיע הערב כי ביקש מראש הממשלה בנימין נתניהו לשריין את גל הירש ברשימת הליכוד לכנסת הבאה. "‏פניתי הערב לראש הממשלה וביקשתי ממנו לשריין את גל הירש ברשימת הליכוד לכנסת הבאה. גל הוא קצין אמיץ, ערכי וראוי שכל חייו פעל למען בטחון ישראל ולצערי נעשה לו עוול שמנע את מינויו למפכ״ל. אני בטוח שיכולותיו וערכיו יחזקו את רשימת הליכוד ואת אמון הציבור בכנסת".

ב'כאן חדשות' דווח אתמול כי מסתמן שתת אלוף במילואים גל הירש יצטרף לרשימה החדשה שמקים שר הביטחון לשעבר משה (בוגי) יעלון. יעלון הודיע על הקמת התנועה החדשה שלו היום בשעות הצהריים. מוקדם יותר היום פורסם על הכוונה של הירש לקחת חלק במערכת הפוליטית לקראת הבחירות שהוכרזו אתמול. מנגד, בגלי צה"ל דווח כי הירש ישוריין ברשימת הליכוד על ידי ראש הממשלה, על פי הדיווח, הודעה רשמית על כך תצא בימים הקרובים.

הירש, שהיה מועמדו של השר לביטחון הפנים גלעד ארדן לתפקיד מפכ"ל המשטרה, נאלץ להסיר את מועמדותו עקבות חקירה שנפתחה נגדו בחשד למתן שוחד לשר הגנה גיאורגי ולשורה של עבירות של הלבנת הון. לפני כחמישה חודשים הוחלט בפרקליטות, אחרי שלוש שנות חקירה, כי תיק החקירה נגדו ייסגר. זאת לאחר שלא נמצאו ראיות לביצוע מעשים פליליים על ידו.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture