עיריית ירושלים חנכה את חידוש ושדרוג רחוב מלכי ישראל וסיום מקטע העבודות המרכזי

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת: "עיריית ירושלים הוכיחה כי קיים מודל איכותי של עבודות במרחב עירוני, מודל שיהפוך לדגל המקצועי בכל שכונותיה של העיר" * סגן ומ"מ ראש העיר הרב יוסף דייטש: "הצלחת הפרויקט בזכות האחריות המשותפת של כלל הגורמים, שכונת גאולה הופכת לאזור מטופח וראוי לעיר הקודש"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

במעמד רשמי ומכובד חנכה עיריית ירושלים את המרחב החדש והמשודרג של רחוב 'מלכי ישראל' וסיום המקטע המרכזי של עבודות התשתית המקיפות שנערכו באזור בחודשים האחרונים. במהלך העבודות הוחלפו כל התשתיות האזוריות ובוצע תכנון חדש של שטחי הכביש והמיסעה, בוטלו חריגות הבנייה ושימושים חריגים בשטחי ציבור, הוחלפו חזיתות העסקים ובוצע ניקוי מבנים נרחב לאורך המקטע שהפך למרחב חדש ומשודרג.

קרא עוד:

[postim]

הטקס שהתקיים במשרדי המע"ר החרדי, קדם סיור נרחב של ראש העיר מר ניר ברקת יחד עם סגנו ומ"מ ר' יוסף דייטש לאורך ציר העסקים ההומה, כאשר לסיור נלווים מנהלי האגפים העירוניים, נציגי החברות 'עדן' ו'מוריה', יחד עם הנהלת המע"ר החרדי, חברי ועד הסוחרים ונציגי המינהל הקהילתי בוכרים – גאולה.

במהלך הסיור הביעו ראש העיר ופמלייתו התפעלות רבה מחידושו ושדרוגו של המרחב, שצפוי להפוך לחלק מרשימת רחובותיה המושקעים והמרשימים של העיר ירושלים. במהלך הסיור שוחח ראש העיר עם בעלי העסקים ברחוב ועם תושבים רבים, שציינו כולם את מהלך העבודות החיובי ואיכות החיים המחודשת לה זוכה הרחוב כולו.

לאחר הסיור, התכנסו הנוכחים לטקס חנוכת המקטע שהתקיים במשרדי המע"ר החרדי. את המעמד פתח סגן ומ"מ ראש העיר ר' יוסף דייטש שהציג את נקודות הציון של הפרויקט כולו, היקף העבודות והיעדים בשלבים הבאים. בדבריו שיבח את עשייתו המבורכת של ראש העיר שדחף ועודד כל העת את ביצוע הפרויקט תוך הקצאת משאבים רבים: "ערב ראש השנה בו כולנו ניצבים יחדיו למשפט ללא הבדל, זהו הזמן לציין את האחדות המיוחדת שליוותה את הפרויקט כולו החל מראש העיר שנרתם למהלך באופן אישי, יחד עם ר' יעקב הלפרין יו"ר סיעת יהדות התורה וצוות התיאום והבקרה – שהפך לסמל לפעילות משותפת של המערכות העירוניות, ועד להנהלת המע"ר החרדי שליוותה את הפרויקט באחריות ראויה לציון יחד עם החברה הקבלנית המבצעת, וועד הסוחרים והצוות המקצועי במינהלת הקהילתית" אמר דייטש. את סיום דבריו בחר להקדיש לתושבי האזור ולסוחרים הרבים שגילו אורח רוח ראוי לציון בכל מהלך העבודות: "איכות החיים ורמת הבטיחות התחבורתית החדשה באזור תשיב לכם בכפלים. אין אח ורע להישגים כפי שנראו כאן, מדרכות צרות וצפופות להחריד שמתוכננות מחדש לרוחב של למעלה מארבעה מטרים, זוהי בשורה של בטיחות שמגיעה לשכונה ייחודית זו המפארת את העיר ירושלים".

ראש העיר ירושלים מר ניר ברקת ציין את הסיפוק הגדול שבהצלחת הפרויקט: "לאחר שנים ארוכות של עבודות תשתית נרחבות ומועקה משנות העבדות בתוואי הרכבת הקלה, הוכיח סגני וממלא מקומי יוסף דייטש כי ירושלים מסוגלת למשהו אחר. ביצוע העבודות והמודל הייחודי שלהן יהפכו לתפיסת עבודה עירונית כוללת שתבוצע באזורים שונים, בזכות מסירות וירידה לפרטי פרטים ברמה שאינה מוכרת במערכות מונציפאליות סבוכות, עליה חתום איש אחד, חברי ר' יוסף דייטש". ראש העיר ציין את שלבי התכנון המוקדמים והדיונים המתמשכים לה חברו באופן תקדימי כל הגורמים: "עיריית ירושלים אישרה את הפרויקט בהסכמה של כל חברי המועצה מקיר לקיר, מתוך הבנה והכרה בייחודיותה של השכונה כמרכז תורני ומסחרי בולט ומשמעותי, והשותפות הוכיחה שאכן הצורך האמיתי הניב הישג בכל קנה מידה".

את דברי ועד הסוחרים הביא ר' יוסף לנדאו שציין את הבשורה של העבודות לעיר כולה "אזור גאולה הינו מרחב מסחרי המתאפיין באווירה יהודית שאין דוגמתה במקומות אחרים, ההתייחסות העירונית וההצלחה של הפרויקט מגיעה בהחלט לתושבי העיר, וההערכה על כך לסגן ומ"מ ראש העיר הרב דייטש שהשקיע לילות כימים להצלחת הפרויקט יחד עם שמירה על הצביון המיוחד של האזור, תודה מיוחדת גם לאחראי המע"ר ר' נפתלי זאבי שהשקיע את כל מרצו להצלחת הפרויקט וניהל את משרדו מתוך מתחם העבודות במסירות ראויה לציון".

לאחר דברי הברכה ירדו הנוכחים לסיור מקצועי ממושך לאורך הרחוב המחודש, כאשר תושבים רבים ועוברי אורח מבקשים לציין באופן אישי את הערכתם לביצוע הפרויקט, ושרשרת הצעדים להפיכתו של הרחוב למרחב איכותי ומכובד לכבודה של עיר הקודש.

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture