Hadas Parush/Flash90

יעלון לאדלשטיין: "לא נשב בממשלה בראשות נתניהו כל עוד לא יזוכה"

יו"ר תל"ם ובכיר 'כחול לבן' הבהיר ליו"ר הכנסת כי "אנו מוכנים לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה, ובתנאי שבני גנץ ראשון. נמשיך לחתור לאחדות ולעשות כל שניתן כדי להימנע מבחירות נוספות, אך לא נסטה מערכינו ומהתחייבויותינו לבוחרינו"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר תל"ם ובכיר 'כחול לבן' ח"כ בוגי יעלון התייחס הערב (רביעי) לניסיונות התיווך של יו"ר הכנסת ומסר כי, "נפגשתי היום עם יו״ר הכנסת ח״כ יולי אדלשטיין בניסיון למנוע בחירות. הבהרתי כי ׳כחול לבן׳ מנסה להקים ממשלת אחדות עם הליכוד, כפי שהודענו מתחילת דרכנו. הבהרנו גם שאנו מוכנים לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה, ובתנאי שבני גנץ ראשון".

עוד הוסיף יעלון בהודעה שפרסם בטוויטר לאחר הפגישה עם אדלשטיין כי, "לא נשב בממשלה בראשות בנימין נתניהו כל עוד לא יזוכה בבית משפט מהאישומים החמורים נגדו. נמשיך לחתור לאחדות ולעשות כל שניתן כדי להימנע מבחירות נוספות, אך לא נסטה מערכינו ומהתחייבויותינו לבוחרינו. הבעתי בפני יו״ר הכנסת הערכתי הכנה למאמציו להשיג אחדות ולמנוע בחירות נוספות".

כזכור, בטרם ההצהרה של אדלשטיין שנמסרה מלשכתו בכנסת, נפגש יו"ר הכנסת עם ח"כ משה יעלון (כחול לבן) ולאחריה על פי דיווחים כינס יעלון בלשכתו ישיבת סיעה עם חברי 'תל"ם'. אדלשטיין זימן אותו אליו מכיוון שיעלון נחשב לאחד ממובילי ההתנגדות לישיבה תחת נתניהו בממשלת אחדות. בליכוד סבורים שגנץ יסכים למתווה ומנסים לשכנע אדם נוסף מרביעיית ההנהגה של כחול לבן לתמוך בכך.

אדלשטיין נפגש הערב בשעה 17:00 עם ראש צוות המשא ומתן של כחול לבן, דר' יורם טורבוביץ, כשנציג יש עתיד שלום שלמה נעדר מהפגישה. כשעה לאחר מכן נועד עם ראשי צוות המשא ומתן של הליכוד, השרים יריב לוין וזאב אלקין. הוא עדכן בכך את ראש הממשלה בנימין נתניהו. לפי שעה לא צפויה פגישה משותפת, ואדלשטיין ייפגש עם כל צוות בנפרד.

יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין ויו"ר צוות המו"מ של כחול לבן יורם טורבוביץ', הערב.

יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין קיים בצהריים הצהרה לתקשורת ואמר כי, "פניתי היום לשני ראשי המפלגות הגדולות ובקשתי מהם להורות לצוותי המו"מ להיפגש איתי, כאן, עוד הערב, בלשכתי. להתכנס לניסיון אחרון להקים ממשלה ולמנוע בחירות נוספות. אני שמח להודיע לכם כי פנייתי נענתה בחיוב מצד שני המנהיגים ועוד הערב יחל הניסיון להחזיר את השפיות לישראל".

"לפני כשבוע המנדט להרכבת הממשלה עבר לכנסת. עבר, כשהוא שחוק, חבוט ומלווה בתחושות כעס ותסכול ציבורי עצום. הזמן עובר ונדמה שכולם כבר ויתרו, וחזרנו – מהר מדי לסיסמאות וחישובי בחירות. כולם מבינים: ישראל מצויה בעיצומו של מצב חירום שלטוני שעלול להביא לקריסה כלכלית וחברתית. זו אכן אזעקת אמת. זהו רגע האמת של הפוליטיקה הישראלית. לא יהיה עוד רגע אחר. זהו הרגע לבחור בין מנהיגות לפחדנות. בין התחברות לכמיהת הציבור, כל הציבור, לבין משבר אמון קולוסאלי. זהו הרגע שצריך להגיד שמספיק זה מספיק", דברי יו"ר הכנסת.

מהליכוד נמסר בתום הצהרת אדלשטיין כי הם "מברכים על הצעתו של יו״ר הכנסת יולי אדלשטיין בניסיון נוסף למנוע בחירות. ראש הממשלה נתניהו הנחה את צוות המו״מ של הליכוד להיענות מיידית ליוזמה".

מכחול לבן נמסר: "אנו מברכים על יוזמתו של יו"ר הכנסת כמו גם על כל דיאלוג שיוכל לקדם ממשלת אחדות רחבה בהובלת כחול לבן ביחד עם הליכוד, אשר תתבסס על קווי יסוד משותפים. יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') בני גנץ, הנחה את צוות המשא ומתן, בראשות ד"ר יורם טורבוביץ ומר שלום שלמה לעשות כל מאמץ כדי למנוע בחירות שלישיות מיותרות ויקרות ולהיוועד עם יו"ר הכנסת עוד היום במטרה לדון בכך".

גורמים בגוש הימין אמרו היום כי יו"ר הכנסת עושה מאמץ על מנת לקדם את אותו מתווה האחדות, עליו הצוותים דיברו לפני שבוע. לפי מתווה האחדות, נתניהו הוא הראשון שיכהן במשך חודשים בודדים ולאחר מכן יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ יכנס לתפקיד רה"מ ויכהן שנתיים. גורמים בכחול לבן מסרו בתגובה: "לא נכהן תחת נתניהו גם לא לזמן קצר".

אתמול נפגש אדלשטיין עם ראש הממשלה נתניהו, לראשונה מאז פרסום כתב האישום – ומקריאת התיגר של ח"כ גדעון סער על מנהיגותו של נתניהו. בתום הפגישה פרסמו השניים הודעה משותפת: "אנחנו קוראים לאחדות בליכוד. יש צורך להוריד את הלהבות, להימנע מפיצולים ומריבות פנימיות ולהתייצב מאוחדים אל מול האתגרים העומדים בפני התנועה והמדינה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

צבועים!! איזה עקרונות??? מלאי תככים!
השם גורם לנו להתגעגע וליחל למלכות מלך המשיח. במהרה אמן.

ניבזים מה הבעיה שביבי יהיה ראשון הריי זה יעזור לצדק האמיתי למה אתם מנסים לשרוף בנאדם

הכל מתואם עם הפרקליטות, גם עם ההוראות שמגיעות מוינה.-לסגור על נתניהו להתפטר

לא יאומן!!! לשתק מדינה שלמה, לשתק את מערכת הבריאות לשתק את הרווחה ,החינוך ..והכל בשביל ערך עליון…לא לשבת תחת ראש ממשלה תחת כתב אישום….שביקש קצת סיקור חיובי ושיפסיקו ללכך עליו ועל משפחתו….
צבועים נמאסתם!!!!!!

יעלון הצבוע הלאומי שזנח והפקיר והעיד נגד ליואר אזריה רוצה להטיף מוסר .לך לך הבייתה איש אומלל ומפגר אנו לא אוהבים את הגישה של הפקרת החייל .

מוכנים לשרוף את המדינה העיקר להפיל את נתניהו שנוא נפשם שונאי ישראל רשעים מורשעים ערב רב

מה משחקי הכבוד האלה על חשבוננו? תגידו נסתמה דעתכם? אתם אמורים להיות שליחי ציבןר. אלעק בסוף אתם נבזי ציבור

לא רוצים שיבזבזו את כספי האזרח על עוד בחירות!!!!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture