שבת התוועדות וסיום הש"ס בחצר הקודש קליוולנד

מאות חסידים ואוהדים השתתפו בשבת התוועדות השנתית דחסידי קליוולנד בראשות כ"ק מרן אדמו"ר מקליוולנד שליט"א זקן אדמו"רי בית נדבורנה ברעננה, במרכז השבת התקיימה מעמד סיום הש"ס לעילוי נשמתו הטהורה של בעל ההילולא.

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

מאות חסידים ואוהדים השתתפו השבת בשבת התוועדות השנתית דחסידי קליוולנד בראשות כ"ק מרן אדמו"ר מקליוולנד שליט"א, במהלך השבת ציינו החסידים את יום ההילולא של כ"ק האדמו"ר מסטראזניץ זצוק"ל אביו של יבדלחט"א כ"ק מרן אדמו"ר מקליוולנד שליט"א.

יחד עם כל בית ישראל בכל העולם החוגגים בשמחת התורה את סיום הש"ס הנלמד במסגרת לימוד ה"דף היומי" במחזור הי"ג, חגגו חסידי קליוולנד את שמחת התורה בראשות כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א.

חסידי קליוולנד הלומדים מידי יום את לימוד הדף היומי שנוסד ע"י מהר"ם שפירא מלובלין זצוק"ל זוכים לעידוד וחיזוק במהלך מחזור לימוד הש"ס ע"י כ"ק אדמו"ר שליט"א הדורש לא רק מבעלי בתים להצטרף למיזם אלא גם מאברכים שתורתם אומנותם, כ"ק אדמו"ר מקליוולנד שליט"א שייסד את שיעור דף היומי הראשון במדבר השממה הרוחנית בקליוולנד שבארה"ב בכ"ט ניסן תשי"ג תחילת המחזור החמישי, ומאז מדרבן ומעודד את החסידים להצטרף למיזם הנפוץ בקרב מאות אלפי יהודית בכל רחבי העולם.

שבת התוועדות השנתית דחסידי קליוולנד בביהמ"ד קליוולנד במקום מושבו של כ"ק האדמו"ר שליט"א ברעננה. מאות חסידים ואוהדים מכל רחבי הארץ הגיעו כמידי שנה לשבות במחיצת כ"ק האדמו"ר שליט"א, מאות האורחים שובצו במתחם הכנסת אורחים הסמוך למעון קדשו של האדמו"ר, בקמפוס בני עקיבא ובבתי אירוח ברחובות הסמוכים. התפילות והטישים נערכו בביהמ"ד המרכזי 'היכל הברכה' קליוולנד, סעודות השבת למאות האורחים התקיימו במתחם בני עקיבא.

שבת חסידית ברעננה יוצרת רושם עז בשממה החרדית ברעננה, תושבי העיר שלא שמעו על המושג שבת חסידית נוהרים מכל קצוות העיר לתפילות ולטישים הנערכים בראשות כ"ק אדמו"ר מקליוולנד שליט"א המשמש כקרן אור של היהדות החרדית ברעננה. העיר המונה חסידים בודדים מבין תושביה זוכה בשבת התוועדות השנתית לשנות את פניה כאשר מאות אברכים חסידים מסתובבים ברחובות העיר עם שטריימלים ומשנים את פני השבת השוממת בעיר לשבת חסידית המבדילה בין קודש לחול.

השנה זכו החסידים כאשר כ"ק אדמו"ר מקליוולנד שליט"א ניגש לעמוד לתפילות השבת לרגל הילולת אביו כ"ק האדמו"ר מסטראזניץ זצוק"ל לאחר התפילה קידש כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א על היין כאשר קולו מרטיט הלבבות נשמע למרחקים. במהלך הטיש האדמו"ר סיפר אודות בעל ההילולא אביו הגדול כ"ק אדמו"ר מסטראזניץ זצוק"ל במהלך הטיש החל כ"ק האדמו"ר שליט"א לספר אודות הזוועות  שפקדו את בני משפחת המלוכה בשואה ה"י ואת סיפור ההצלה של בני המשפחה. לקראת סיום נעמד כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א בכוחות על טבעיים ופצח בריקודים 'מעין עולם הבא' שנמשכה זמן רב במיוחד.

סעודה שלישית נערכה בביהמ"ד עם נאום חוצב להבות של רב הקהילה בביתר הרה"צ רבי אורי לייב רוזנבאום שליט"א בנו של כ"ק אדמו"ר מקליוולנד שליט"א, שנמשכה כשעתיים לאחר צאת השבת לפי זמן ר"ת.

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

צדיק אמיתי
הרבה אנשים לא זוכים להכיר אותו

נראה גם בנו חביבו של המאשלויער מארה"ב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture