Hadas Parush/Flash90

נתניהו: "הוצע לי ערב הבחירות לנקוט בצעד שהיה מבעיר את המזרח התיכון"

ראש הממשלה בישיבת הבלוק: "המחנה הציוני לאומי כולל 58 מנדטים. המחנה הציוני שמאלני כולל 47 מנדטים". עוד הוסיף: "גנץ אמר שלא ישען על הרשימה המשותפת ועכשיו הוא נשען עליה בכל דבר. גנץ הפסיד ועכשיו הוא מנסה לגנוב את הבחירות"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אומר בכינוס חברי בלוק הימין-חרדים כי, "המהלך שמוביל גנץ בשעות האחרונות חותר תחת יסודות הדמוקרטיה ותחת רצון הבוחר. חזרנו והתרענו בבחירות שגנץ חובר לתומכי הטרור ברשימה המשוללת בניסיון לבטל את רצון הציבור".עוד הוסיף: "גנץ הפסדת בבחירות. אתה רק מגביר את השסע והפילוג בעם. יש לנו אתגרים והזדמנויות ולכן צריך לכבד את הכרעת העם. נעמוד ביחד מול הניסיון הפסול הזה".

נתניהו טען בנאומו כי למרות שלא השיג 61 מנדטים, ביחס לגוש השמאל ללא הרשימה המשותפת, לגוש הימין יש רוב: "ההכרעה של העם ברורה. המחנה הציוני לאומי כולל 58 מנדטים. המחנה הציוני שמאלני כולל 47 מנדטים. הרשימה המשותפת שתוקפת את חיילינו ומתנגדת למדינת ישראל לא במשוואה הזאת. זאת הכרעת העם. זה מה שהעם החליט. צריך להגיד את האמת. הציבור נתן לי יותר קולות מלכל מועמד אחר בבחירות לכנסת תולדות המדינה".

"הליכוד היא המפלגה הגדולה ביותר בנוקאאוט. גנץ אמר שמי שיקבל מנדט אחד יותר הוא זה שירכיב את הממשלה. קיבלנו יותר. גנץ אמר שלא ישען על הרשימה המשותפת ועכשיו הוא נשען עליה בכל דבר. גנץ הפסיד ועכשיו הוא מנסה לגנוב את הבחירות. חבריי ואני ומיליוני אזרחים שתמכו בנו לא ניתן לזה לקרות".

בסיום דבריו הוסיף כי, "יש גבול למה שיכולים לעשות כדי להרוויח שלטון. אני קיבלתי הצעה, ערב הבחירות, לנקוט בצעד שאני חושב שהיה מבעיר את כל המזרח התיכון, ייתכן מאוד שהיה נותן לנו את הניצחון, ואני סירבתי לעשות את זה. אמרתי, אני לא אבעיר את כל המזרח התיכון כדי לזכות בשלטון בישראל, אני פשוט לא מוכן לעשות את זה". ההערכה כי התכוון לדרישותיו של איתמר בן גביר בתמורה לפרישה.

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ בתגובה לדברי נתניהו: "ביבי, שתה כוס מים, תמתין לתוצאות האמת, ותבטיח לכבד אותן". ח"כ תמר זנדברג ממרצ אמרה בתגובה לדברי נתניהו: "תרשימי נתניהו שמוחקים את המצביעים הערבים הם הסיבה העיקרית להעיף את הגזען לכל הרוחות. בדמוקרטיה קולם של כל האזרחים שווה, גם של ערבים, וזאת הסיבה שמי שמנסה לבטל את הדמוקרטיה ילמד את משמעותה היטב ויעוף הביתה".

נתניהו קיים בצהריים ישיבה בהשתתפות ראשי בלוק הימין בלשכתו בכנסת. בישיבה השתתפו יו"ר יהדות התורה השר יעקב ליצמן, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ויו"ר הבית היהודי השר רפי פרץ, יו"ר ימינה השר נפתלי בנט שנאלץ להיעדר מהישיבה בשל דיון ביטחוני במשרד הביטחון וי"ר דגל התורה ח"כ משה גפני שנעדר מאחר ולא הספיק להגיע לירושלים, השתתפו בדיון בשיחה טלפונית.

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אתמול עם ראשי בלוק הימין-חרדים: "בפגישה סוכם שימשיכו לפעול יחד כגוש אחד בראשות ראש הממשלה נתניהו במטרה להקים מהר ככל הניתן ממשלה לאומית חזקה למדינת ישראל. עוד סוכם כי לא פוסלים כניסה לממשלה של מפלגות המכירות במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. העם אמר את דברו – רוצים ממשלה לאומית בראשות נתניהו", נמסר בתום הפגישה.

מפרסום 99% מקולות הבוחרים עולה כי הליכוד עומד נכון לעכשיו על 36 מנדטים, כחול לבן עולה ל-33 מנדטים, הרשימה המשותפת 15, ש"ס יורדת בחזרה ל-9, יהדות התורה 7, העבודה-גשר-מרצ 7, ישראל ביתנו 7, ימינה 6. לגוש הימין חרדים יש כרגע 58מנדטים.

בוועדת הבחירות עדכנו מוקדם יותר כי הם מקווים כי לפרסם עוד הערב את תוצאות האמת, וזאת אחרי שיזינו את התוצאות של קלפיות ה'קורונה' והמעטפות הכפולות וקולות החיילים, מנכ"לית וועדת הבחירות המרכזית אורלי עדס אמרה הבוקר כי התוצאות יגיעו לקראת השעה 20:00, והיא חושבת שגוש הימין יקבל בין 59/60 מנדטים.

בכחול לבן החליטו לנסות להעביר בתקופת הביניים של המשא ומתן הקואליציוני חוק שימנע מאדם עם כתב אישום לכהן כראש ממשלה (חוק נתניהו). הסכמה של הרשימה המשותפת כבר יש לצורך חוק כזה. בכחול לבן ממתינים לתשובת ליברמן וישראל ביתנו כדי לדעת אם יש רוב למהלך. לפי בכירים בכחול לבן, יו"ר כחול לבן בני גנץ נתן אור ירוק למהלך, ובמפלגה מעריכים כי אם התוצאה תישאר על 58 מנדטים לגוש הימין, הסיכוי להעברת החוק גדל משמעותית.

הכתבות המעניינות ביותר

דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
9 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין לכחול-לבן שום מעצור לפתות חכי"ם לערוק מהליכוד ולהצטרף אליהם , אבל אם הליכוד מנסה לשלוף מהם כמה חברי כנסת , הם אומרים שזה לא מוסרי וזאת חוצפה , והתקשורת בדיוק כך .

גנץ הגנב פח אשפה לא אינושי יחד עם יהיר העמלקי ואיווט הרשע בנו של בלעם בן בעור י ח שמו . כמו שאמר יונתן גפן שיניר וגנץ טרזנים ובוחריהם קופים . גנץ עוכר ישראל יותר גרוע מנאצי

גנץ הגנב בקרוב לבית הסוהר עם יהיר בלעם ואיווט הקאפו . אנשים בעלי פיגור שכלי מסוכנים לישראל ולעולם כולו .העם רוצה את נתנייהו ויתקע את השמאל מחוץ לשלטון עוד מליון שנה . שמאלנים מפגרים חביות של שנאה . קיא ואיכס על אברמוביץ ורינה מצליח וכל שאר הזבאלה . פחי זבל

הביחרות האלו זה בין שנואה לבין שחיתות מה יותר גרוע

זנדברג-איזבל לא יודעת שבדמוקרטיה סופרים את מספר הבוחרים, שבמקרה הזה ירקו בפניה ובפני בית המשפט

כל הכבוד וישר כח לביבי שלא הבעיר את המזרח התיכון. למרות שיכל. לא התפתה לעשות זאת על מנת שיהיה ראש ממשלה.

אדון ביבי
אתה סותר את עצמך מיניה וביה
אם אתה הולך לפי הכרעת העם
ולפי מה שהעם החליט
אז למה "המשותפת"
לא במשוואה הזאת
הרי זה מה שהציבור הערבי ישראלי הכריע
וזה מה שהציבור הערבי ישראלי החליט?

מי שפסל את היהודי בן גביר שלא ילין על השמאל שהולך עם המשותפת. זה המשחק ומה שעשה בנט זה טימטום ועל טימטום משלמים.

We love bibi

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture