Avshalom Sassoni/Flash90

רשמית: הממשלה הכריזה על בני ברק כ"אזור מוגבל" – נכנס לתוקף במיידי

השרים אישרו כי הכניסה לבני ברק והיציאה ממנה יותרו לצרכים חיוניים בלבד, כמו לווית קרוב משפחה או טיפול רפואי דחוף. השרים אישרו: 5,000 ש"ח קנס למפר בידוד. מבודד ללא אפשרות לבידוד כנדרש ישהה במקום לבידוד מטעם המדינה • כל הפרטים

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

הממשלה קיימה הערב (חמישי) ישיבת ממשלה טלפונית במסגרתה אישרה החליטה לפיה היא תהיה רשאית להכריז על אזורים מסויימים בהם יש אינדיקציות לתחלואה משמעותית וקצב הדבקה גבוה של נגיף הקורונה כ"אזורים מוגבלים". הצעדים יאפשרו להגביל את תנועות הציבור בכניסה לאזור המוגבל וביציאה ממנו, אף מעבר להגבלות הכלליות שנקבעו בתקש״ח (הגבלת פעילות), לצורך שמירה על בריאות הציבור.

לאחר מכן החליטה הממשלה בהתאם לתקנות שעת החירום אותם אישרה להכריז על השטח המוניציפאלי של העיר בני ברק כאזור מוגבל.

כניסה לעיר תיאסר, למעט החריגים הבאים: אזרחים המתגוררים בעיר והורשו לצאת ממנה, נציגי ממשלה, גופי הצלה – מד״א, צה״ל, משטרה, כוחות רפואה שונים, עיתונאים, שירותי רווחה ועובדים סוציאליים, אספקת מזון ומצרכים חיוניים.

יציאה מהעיר תיאסר, למעט החריגים הבאים: טיפול רפואי חיוני שלא ניתן להשיג בשטח העיר, הליך משפטי בלתי ניתן לדיחוי, כוחות הצלה – צה״ל, מד״א, גורמי רפואה, משטרה, הלוויה של קרוב מדרגה ראשונה, העברת קטין מהורה להורה בהסדר משמורת, צורך חיוני אחר שיאושר באופן חריג.

בנוסף, הממשלה החליטה על הקמת ועדת שרים בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו שתוסמך להכריז על אזור כ״אזור מוגבל״ במסגרת המאמץ למניעת ההתפשטות של נגיף הקורונה. בוועדה יהיו חברים שר הפנים אריה דרעי, השר לביטחון הפנים כלעד ארדן, שר הבריאות יעקב ליצמן, שר הביטחון נפתלי בנט ושר האוצר משה כחלון.

עוד נקבע, כי רופא מחוזי או רופא ראשי של קופת חולים רשאי להורות לאדם המצוי בבידוד שאינו חוזר מחו"ל כי ישהה במקום לבידוד מטעם המדינה, אם מצא כי לא ניתן לקיים את תנאי הבידוד בבית מגוריו או במקום אחר. תנתן אפשרות להגיש השגה ועתירה כנגד ההחלטות בדבר מקום השהיה בבידוד כאמור. המדינה תספק למי שמצוי בבידוד במקום לבידוד מטעם המדינה מוצרי מזון ומוצרי נקיון.

עוד הוחלט בממשלה לקבוע חובת בידוד של 14 יום במקום ייעודי לבידוד מטעם המדינה לחוזרים מחו"ל שאין באפשרותם לקיים את תנאי הבידוד בבית מגוריהם או במקום אחר. במסגרת התקנות נקבע כי חוזר מחו״ל או אדם המצוי בבידוד, אשר הפר הוראת רופא לשהות בבידוד מטעם המדינה – עובר עבירה בגינה ניתן להטיל עליו קנס מנהלי בגובה 5000 ש"ח.

שר הביטחון נפלי בנט אמר הערב כי, "קיבלתי עשרות פניות לגבי קשישים בבני ברק אשר מסתדרים היטב בבידוד ביתי, והמשפחה מטפלת בהם. מה קורה איתם? תשובה: 1. שיישארו בבית. זה המודל הכי טוב. 2. ובכלל—אנחנו לא נכריח אף קשיש לצאת מביתו. רק נאפשר לקשישים שאינם יכולים *טכנית* להיות בבידוד (למשל, גרים עם ילדיהם), לצאת למלונות מחוץ לבני ברק. תושבי בני ברק, אנחנו לא נפקיר אף אחד".

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ כתב בטוויטר לאחר החלטת הממשלה: "‏סגירת בני ברק היא אירוע הומניטרי כמו שזה אירוע רפואי. צריך לארגן בדחיפות אוכל בכשרויות, אפשרות תנועה בתוך העיר (אנחנו במשרד התחבורה נערכים), משחקים לילדים, תשלום מיידי למי שאיבד את עבודתו, הסברה בדיוור ישיר, וכו'. דרשתי בישיבת הממשלה שכבר מחר תובא החלטת ממשלה לתמיכה בתושבי העיר".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
12 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אנא ד' הושיעה נא.

סוף סוף

תדאגו למשלוחים כדי שלא יצטרכו לצאת מהבית
אנא

כבוד גדול לעיר בני ברק….

חוצפה אדירה. לסגור את בני ברק, ושאר הערים החרדיות. אלעד, בית שמש, וכו". ובשעה שיש בשרתון מסיבות המוניות של הציבור הכללי, ללא שום הגבלת משתתפים והמשטרה לא דורכת שם בכלל. בבני ברק רק אם יש מנין מצומצם, במקום פתוח כבר משתוללים. פירות ההסתה מלפני הבחירות…

חחח האנטישמיות מרימה את ראשה מבלי שבעל הראש ידע שהוא אנטישמי

אני מזמין את כולם לראות בכוחות הבטחון ששומרים על הסדר ובעיתונאים איך עומדים ביחד ומשוחחים בלי שום שמירה על ההנחיות!!

תסתכלו על מיספר החולים בבני ברק…. אין דבר כזה בכל הארץ! זה הדבר הנדרש עכשיו לעשות
שום אנטישמיות… תסתכלו על המצב האמיתי ותבינו שפועלים מתוך אחריות!!!

איך כל זה קשור למספרים המטורפים בני ברק האם אתם רוצים שכל הארץ תגיע לשם…

גם בשואה הנאצים סיפרו ליהודים שלטובתם כדאי להם להיכנס לגטו, או לבוא לבאבי-יאר, אין שום הגיון בלסגור את העיר, למי זה נותן הגנה ?

זה מה שעשו בטזסטון והמצב שם היום מצויין למה תמיד לחשוב שזה נגדך שרוצים את רעתך מציאות עולמית !שבריכוזים החרדים יש אחוזים גבוהים של חולים ומתים באמריקה ובצרפת רובע 19 של היהודים רב רובם נגועים זו מציאות שאנחנו הרבה יותר מאוחדים בבתי כנסיות באירועים כוללים ישיבות באים לעזור לציבור שלא ימותו ח"ו כמו באמריקה
מי שנגד הסגר הוא לא אנטישמי אלא טרוריסט!

בזמן שהתקשורת הישראלית מתלוננת על האנטישמיות בעולם שמאשימים את היהודים בהפצת המחלה היא עצמה מאשימה את הציבור החרדי ובזמן שהתקשורת החרדית מאשימה את התקשורת הכללית באנטישמיות כלפי החרדים היא עצמה מאשימה את הפלג הירושלמי
אז מי תכלס אנטישמי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture