Flash90

עיריית בני ברק: "שעיר לעזאזל – ההחלטה מגבירה את חוסר האמון בפרויקטור"

עיריית בני ברק תוקפת את הסגר המסתמן על העיר: "מלחמתה הנחושה של העיריה בקורונה, הפכה אותה מודל לחיקוי עבור רשויות אחרות ומשרדי ממשלה, לכן זו סטירת לחי שדווקא היא מאויימת ונענשת שוב ושוב ומשמשת שעיר לעזאזל"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

עיריית בני ברק תוקפת את הסגר המסתמן בעיר ואומרת כי "כפי שהוכח גם בגל הראשון, סגר אינו הפתרון. במקום להטיל עונש קולקטיבי על כל העיר, אנו מצפים מהממשלה להילחם לצידנו ולא בנו. ההחלטה המסתמנת להטיל סגר על העיר מאכזבת ומגבירה את חוסר האמון של הציבור החרדי בשיקולי פרויקטור הקורונה ומקבלי ההחלטות".

"עיריית בני ברק העלתה את רף הבדיקות בעיר בשבוע הבא ל-10,000, אנו דואגים לפינוי מאות חולים למלוניות מחוץ לעיר ולהחמרת האכיפה על החייבים בבידוד. הפעולות שביצענו הוכחו כנכונות – לראייה, שיעור התחלואה בעיר ירד ב-30% בחודש האחרון. מלחמתה הנחושה של העיריה בקורונה, הפכה אותה מודל לחיקוי עבור רשויות אחרות ומשרדי ממשלה, לכן זו סטירת לחי שדווקא היא מאויימת ונענשת שוב ושוב ומשמשת שעיר לעזאזל".

"גם במערכת הבריאות מודים בכך: סגר אינו תורם במאומה להורדת התחלואה והאטת קצב ההתפשטות. קבלת ההחלטות והשינוי הדרמטי מאדום לכתום ובחזרה ב-24 שעות, נעשו מתוך היסטריה ורצון לייצר מראית עין של עשיה שתכסה על כישלון מהדהד הצבוע בצבעי אדום בוהק", לשון הודעת עיריית בני ברק.

ראש העיר עליזה בלוך תקפה הערב את החלטות קבינט הקורונה ואמרה כי "מצער מאוד שהמדינה שבה לנהל את השלטון המקומי דרך אמצעי התקשורת". מעיריית בית שמש נמסר כי "עיריית בית שמש טרם קבלה עדכון בדבר הגבלות חדשות על העיר בית שמש והרצון להגדירה כעיר אדומה ושמעה על כך באמצעי התקשורת. עיריית בית שמש ממתינה להנחיות מדויקות כיצד לפעול. ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך שבה וקוראת לכלל הציבור להקפיד על חבישת מסכות, ריחוק חברתי והיגיינה.רק כך ניתן להוריד את נתוני התחלואה".

ראש מועצת קרית יערים הרב יצחק רביץ פנה היום לשר הבריאות יואל (יולי) אדלשטיין וטען כי מתווה הרמזור יוצר עיוות חמור בהצגת נתוני התחלואה. הרב רביץ כתב במכתבו כי "נתוני התחלואה של משרד הבריאות מצביעים על 30 נדבקים מקרב תושבי קרית יערים מניין המקרב אותה לקטגוריה של עיר אדומה" אלא שמעיון יסודי בנתוני התחלואה כותב רביץ אפשר לגלות כי 13 תושבים מבין הנדבקים במועצה הם תלמידי ישיבות הלומדים ברחבי הארץ ומחוץ ליישוב. "הם נמצאים בישיבותיהם מיום חמישי ראש חודש אלול 20.08.20, שם הם נדבקו ורגלם לא דרכה בישוב מזה שבועיים".

ראש המועצה טוען כי גם הנדבקים האחרים בכלל לא נדבקו ביישוב אלא במקומות אחרים. 12 נדבקים נוספים הם טוען רביץ "הם בני שתי משפחות שבכל משפחה 6 נפשות שעל פי חקירה אפידמיולוגית מקור ההדבקה הוא מחוץ ליישוב ו-4 נדבקים תושבי הקריה, שעל פי חקירה אפידמיולוגית נדבקו בעת שהותם מחוץ לתחומי הישוב".

עוד כתב ראש המועצה "נדבקת נוספת עזבה את הישוב לפני כשנתיים ומתגוררת בשכונה נווה יעקב שם היא נדבקה ושם היא נמצאת, ורק הרישום שלה בתעודת זהות מופיע בישוב. על פי ההגיון אין למנות את 13 בחורי ישיבה ואת הנדבקת משכונה נוה יעקב ולזקוף אותם ל"חובת" קרית יערים, כאילו שנדבקו בישוב. בסיכום הדברים עולה, שבקרית יערים יש 16 נדבקים בלבד".

עוד הוסיף במכתב: "הכללת קרית יערים ברשימה הערים האדומות על כל הכרוך בכך-אינה במקומה, מופרכת מיסודה ומוטעית לחלוטין, ומשוללת כל היגיון ועומדת בסתירה מוחלטת לקו המקצועי אותו מוביל משרד הבריאות. יתרה מזו, הכללת הישוב ברשימת הערים האדומות תרפה את ידי התושבים הנדרשים להקפדה יתירה על הכללים, תעודד הימנעות מביצוע בדיקות ותביא להחלשת מאמצי הרשות המקומית למניעת יציאה שלא לצורך מתחומי הישוב".

בקרית יערים דורשים: "אנו פונים ודורשים מקובעי המדיניות לתת דעתם לטיעונים בדבר תקפות הנתונים ולהימנע מהכללת הישוב ברשימת הערים האדומות"

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מדינת חלם!!!!!
לפי המצב נראה שבחורי הישיבות נספרים גם במקום מגורם וגם במקום לימודם מה הפלא שערי החרדים כתומות ואדומות?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture