לפיד:

צילום: פלאש 90

לפיד: "מבין את המצוקה של בנט אבל הוא טועה – שינוי לא עושים כשנוח"

לדברי מי שככל הנראה איבד את האפשרות להקים ממשלה, "אני אמשיך להפוך כל אבן כדי להקים ממשלה בשבועות הקרובים. יש עוד 20 יום למנדט, במונחים פוליטיים זה נצח". עוד אמר לבנט: "שינוי עושים כשאתה מאמין שזה הדבר הנכון. כשאתה מאמין שהדרך שלך היא הנכונה. אין לי שום כוונות לוותר"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר יש עתיד התייחס להצהרתו יו"ר ימינה נפתלי בנט לפיה הוא לא יוכל להיות חלק ממשלת שינוי שתסתמך על המפלגות הערביות ואומר בנאום הערב: "שמעתי הערב את הודעתו של נפתלי בנט על כך שהוא אינו רואה התכנות לממשלת השינוי בנסיבות הנוכחיות. אני מבין את המצוקה, אבל הוא טועה", קבע יו"ר יש עתיד.

לדברי מי שככל הנראה איבד את האפשרות להקים ממשלה, "שינוי לא עושים כשנוח. מי שיחכה לרגע הנכון, יגלה שהוא לעולם לא יגיע. שינוי עושים כשאתה מאמין שזה הדבר הנכון. כשאתה מאמין שהדרך שלך היא הנכונה. אין לי שום כוונות לוותר".

לפיד הוסיף: "אני אמשיך להפוך כל אבן כדי להקים ממשלה בשבועות הקרובים. יש עוד 20 יום למנדט, במונחים פוליטיים זה נצח. נמשיך להיאבק ואם לא נצליח נלך לבחירות המיותרות והמסוכנות ביותר בתולדות המדינה וננצח בהן. ננצח בשמם של אלה שמסרבים לקבל את האלימות והשנאה. בשם כל הישראלים הטובים שמסרבים לקבל שלטון שקורע אותנו מבפנים כשיטת עבודה".

בתחילת דבריו אמר כי "דווקא עכשיו, דווקא מול הכאוס והאימה, אנחנו צריכים להקים ממשלה. המצב לא ישתנה אם לא נשנה אותו. המציאות לא תשתפר מעצמה. תפקידם של מנהיגים הוא ליצור מציאות טובה יותר. אנחנו צריכים לעשות הכל כדי להקים ממשלה חדשה בישראל, מה שיותר מהר, עם כל מי שמאמין בחוק וסדר וחיים משותפים. ממשלה שבמקום להחליש אותנו תחזק אותנו. תחזק את המשטרה, תחזק את מערכת אכיפת החוק, תחזק את הסולידריות בינינו ואת החברה הישראלית".

"אנחנו צריכים להגיע למצב שבעוד שבוע או שבועיים – מיד כשיסתיים המבצע בעזה – ישראל תהיה אחרת. שתהיה לה ממשלה אחרת, שתחזיר לחיינו את הטוב המשותף, את ההגינות, את האמון אחד בשני, את האמון במנהיגים ובערכים, אבל מעל לכל ולפני הכל – את שמירת החוק ואת הכבוד לחוק". הוא הוסיף "זה נשמע בלתי אפשרי להיות אחרים תוך שבועיים, אבל זה לא נכון. זה תלוי בנו".

לפיד התייחס לפרעות הערבים בימים האחרונים ואמר: "מה שקורה בימים האחרונים ברחובות ישראל לעומת זאת – הוא איום קיומי. זה איום קיומי אם טעיתם בפניה, נכנסתם לרחוב הלא נכון בזמן הלא נכון, ועכשיו אתם שוכבים על הרצפה ועשרות אנשים מכים אתכם ופוצעים אתכם ואתם יודעים שהם לא יעצרו. הם יכו אתכם עד שתמותו ואף אחד לא יבוא לעזור. אם לא נעצור את זה, המדינה בסכנה. אם לא נהיה מדינת חוק, אז לא נהיה מדינה. מדינה היא לא רק אדמה וצבא ודגל, המדינה היא החוק. המדינה היא החוקים שכולנו חייבים לציית להם".

"במדינת היהודים אסור שישרפו בתי כנסת. לא יהיה פה ליל בדולח. במדינת ישראל אסור שיכו נהג מונית רק כי הוא ערבי. שכנים לא יכולים להמשיך לפחד אחד מהשני. אסור שיימשכו לילות שלמים של הפקרות ופרעות ומעשי לינץ'. החוק הראשון, העליון, הקודם לכל החוקים האחרים – הוא שרק למדינה מותר להפעיל כוח. בלי זה, אין בטחון אישי. ביום שבו אזרחים לוקחים את החוק לידיהם, אין מדינה".

"אנחנו על פי התהום. ידענו שזה יגיע. ראינו את ההתפרקות הזו מגיעה. ראינו אותה לפני מירון, לפני בת ים, לפני טבריה ולוד ועכו. היא היתה כתובה על הקיר. אי אפשר לעשות הכל, במשך שנים, כדי להחליש את המשטרה, ואז להיות מופתעים כשהמשטרה לא באה בלילה כשקוראים לה. אי אפשר לעשות הכל כדי לרסק את בתי המשפט, ואז להיות מופתעים כשאנשים מזלזלים בחוקים. מי שעשה הכל כדי לדחוף לכנסת תומכי טרור שמתמחים בהפצת שנאה, שלא יעמיד פנים שהוא מזועזע כשהשנאה מתפרצת ושורפת אותנו מבפנים".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מקווה שאין טיפשים שמאמינים שלפיד יעשה משהו נגד הערבים

אוהב את עצמך ולא את המדינה, שקרן שמשווה בין האלימות של הערבים למצוקה של קורבנות שמתגוננים ! לא ילך לך ! אתה תעוףמההיסטוריה הפוליטית יותר מהר ממה שאתה יכול לדמין !

נאום שכאילו נלקח מספר מדע בדיוני, הבן אדם לא מהכוכב שלנו

רשע מרושע, מירון בת ים ואחר כך… לוד.
אוטואנטישמי עלוב.
יהודופוב לך תחזור לפטפט, כי שום דבר אחר שאתה יודע לעשות..

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture