דרעי רומז שפניו לעסקה:

Yonatan Sindel/Flash90

דרעי רומז שפניו לעסקה: "אין לי כוונה להרפות את הפעילות שלי כיו״ר ש״ס"

יו״ר ש״ס אמר בשיחת זום לכ-30 סגני ראשי ערים ומועצות: ״אין לי כוונה להרפות ולו לדקה את הפעילות שלי כיו״ר תנועת ש״ס״. זאת בצל הדיווחים לפיהם דרעי יישאר לכהן כיו״ר ש״ס אך יתפטר מהכנסת במסגרת העסקה עם הפרקליטות

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו״ר ש״ס הרב אריה דרעי קיים הערב (שלישי) שיחת זום לכ-30 סגני ראשי ערים המשתתפים בכנס סגנים באילת. בתחילת נאומו, סקר הרב דרעי את המאבק בממשלה ע״י סיעת ש״ס בכנסת, במליאה ובוועדות, ועל הסכנה הרוחנית המרחפת על ענייני הדת במדינה. אולם הכותרת שסיפק דרעי בשיחה זאת הרמיזה של יו"ר ש"ס כי פניו לעסקה עם הפרקליטות, זאת לאחר שהדגיש כי בכוונתו "להמשיך אץ הפעילות כיו״ר תנועת ש״ס", זאת בצל הדיווחים לפיהם דרעי יישאר לכהן כיו״ר ש״ס אך יתפטר מהכנסת במסגרת העסקה.

כזכור, אתמול דיווח העיתונאי עמית סגל כי דרעי יודה רק בעבירות מס מרוככות, וזאת אחרי שהיועמ"ש כבר ביטל את מרבית החשדות החמורים נגדו, שהודלפו בזמנו לכלי התקשורת והותיר רק את עבירות המס. כחלק מהדיל, לא יטילו על דרעי לא מאסר בפועל ולא ריצוי עבודות שירות, והוא יישאר יו"ר מפלגת ש"ס, אותה ימשיך להנהיג למרות שהוא עצמו יהיה מחוץ לכותלי משכן הכנסת. בשל התפטרותו, גם לא יטילו עליו קלון.

בנאומו הערב התייחס דרעי לפרסומים אודותיו בימים האחרונים ואמר: ״חשוב לי שתשמעו זאת בקולי – אין לי שום כוונה להרפות ולו לדקה אחת את הפעילות שלי כיו״ר תנועת ש״ס. השליחות שלי היא להיאבק למען היהדות והעזרה לחלשים ואני יעשה זאת איתכם עד ביאת משיח צדקנו".

יו"ר ש"ס הוסיף: "לא חשוב אם בתפקיד זה או אחר. נעשה זאת בברכתו של מרן רבנו עובדיה יוסף זי״ע ששומר עלינו מלמעלה ולאורם של מועצת חכמי התורה שליט״א ובראשם נשיא המועצת גדול הדור מרן חכם שלום כהן שליט״א. זכינו למאורי דור שכאלה ואנחנו מנצלים כל יום במחיצתם״.

אם הדיל אכן ייצא אל הפועל, דרעי צפוי להתמודד שוב לכנסת הבאה, ומקווה כי העסקה לא תעמוד בעוכריו אם יגישו נגדו עתירות לבג"ץ כאשר ימונה מחדש לתפקיד של שר.

בתחילת דבריו אמר יו"ר ש"ס כי ״על הממשלה הזו נאמר ׳בימים ההם אין מלך בישראל – איש הישר בעיניו יעשה׳. בנט לא שולט בממשלה שלו והציבור מבולבל ומאבד אימון. רק בתחום אחד הם תמימי דעים – בהרס הזהות היהודית של המדינה. ליברמן, לפיד, קריב ומיכאלי, וגם כהנא, כל אחד בתחומו תורם את הפגיעה שלו. חשבנו שמנסור עבאס שהוא אדם ׳דתי׳ יסייע לנו אבל התברר שרק התקציבים שלו מעניינים אותו. הוא הפך למרכז הקואליציה״.

דרעי הוסיף: ״מתן כהנא שניסה להכפיש את פעילות ש״ס במשרד הדתות נאלץ לראות השבוע ששרי שס היו הטובים והמקצועיים ביותר, בעקבות נתוני הדו״ח הממשלתי. קיבלנו מהם את משרד הדתות עם תקציב של 4 מליון בלבד למבני דת ומועצות דתיות עם גרעונות ענק. שרי ש״ס חוללו מהפכה, הבאנו עשרות מליונים למבני דת והיום המועצות הדתיות הן גוף עתיר תקציבים לפעילויות״.

בהתייחסו לזירה המקומית אמר הרב דרעי: ״ש״ס היא המפלגה המוניציפאלית הגדולה בישראל, אחרינו בפער גדול נמצאת הליכוד ואחריה כל השאר. אתם לא ׳מינויים׳ פוליטיים אלא נציגים הנבחרים פעם אחר פעם ע״י הציבור בזכות הפעילות החזקה שלכם בשטח״.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
5 1 הצבעה
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לחיי שלטון הפרקליטות.
דיקטטורה במיטבה.
עצוב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture