אחרי הכישלון – ליברמן בהתבטאות אנטישמית:

Olivier Fitoussi/Flash90

ליברמן בהתבטאות אנטישמית: "החרדים לא עובדים – אשמים ביוקר המחייה"

אחרי שר האוצר אביגדור ליברמן נכשל בטיפול ביוקר המחייה הוא התייחס לגל ההתייקרויות ואמר כי "העובדה שבציבור החרדי 50% לא משתתפים בכוח העבודה - היא סיבה מרכזית ליוקר המחיה". דרעי: "הוא לחוץ וכולם יודעים ממה"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"

שר האוצר אביגדור ליברמן שנכשל בטיפול ביוקר המחייה וספג ביקורת קשה על כך בשבועות האחרונים מהציבור בישראל מצא היום (שני) את האשמים ביוקר המחייה. ליברמן התייחס לגל ההתייקרויות בפתח ישיבת הסיעה של ישראל ביתנו ואמר כי "העובדה שבציבור החרדי 50% לא משתתפים בכוח העבודה – היא סיבה מרכזית ליוקר המחיה".

יו”ר ישראל ביתנו השתלח והסית: “כולם מתעלמים מהעובדה שאחד הגורמים זה שבציבור החרדי יותר מ-50 אחוז מהגברים לא משתתפים בשוק התעסוקה – זה פוגע ביוקר המחיה. אם שיעור התעסוקה בקרב גברים חרדים היה דומה ליתר האוכלוסיה זה היה מייצר עוד 20 מיליארד שקל”.

יו״ר ש״ס דרעי אמר על מתקפות ליברמן: ״הוא לחוץ וכולם יודעים ממה. לא מיוקר המחיה אלא מהנושא שהוא פתח איתו בישיבת הסיעה שלו״.

צילום: דוברות ש״ס

יו״ר סיעת יהדות התורה ח״כ יעקב ליצמן הגיב לדברים החמורים של שר האוצר ואמר כי "דברי ההסתה החמורים של ליברמן תוך האשמת הציבור החרדי ביוקר המחיה ובעוני שהוא גוזר על העם בישראל – ראויים להוקעה ולגינוי".

עוד אמר: "מדובר בהכפשה אנטישמית, המזכירה תקופות אפלות, בהן הואשמו היהודים בכל הרעות והצרות של האנושות. בושה וחרפה לממשלה שאדם שמתיר דמם של מגזר שלם ללא עוול, מחזיק בתפקיד אחראי כשר אוצר".

ח"כ ישראל אייכלר הגיב גם הוא לדברי ליברמן: "כאשר מדינת ישראל סוערת בעקבות חשיפת "הסוד" הידוע לנו מזה שנים שאין כאן זכר לדמוקרטיה ולזכויות אדם, בעיקר לחרדים, יצא המסית האנטי יהודי איווט ליברמן בהאשמת החרדים ביוקר המחיה. יוקר שהוא עצמו כצר האוצר הביא על כלל הציבור".

עוד אמר ח"כ אייכלר: "איווט ניסה למרר את חייהם של החרדים בלבד, אבל השד הכלכלי יצא מהבקבוק ויוקר המחיה גדל ופגע בכל אזרחי ישראל במחירים מופקעים. מי שקרא לזרוק את החרדים במריצות למזבלה ממשיך להתיר את דמם ולהסית את ההמונים לפרוע פרעות בישראל. התופעה של מכות רצח ואלימות המשטרה נגד חרדים היא תוצאה ישירה של ההסתה של ליברמן וחבריו".

בתוך כך, שר האוצר התייחס לשימוש הנרחב שעשתה המשטרה בתוכנת הריגול פגסוס של NSO ללא אישור ואמר כי "אי אפשר שלא לפתוח את דבריי בלי התייחסות לכל מה שקורה סביב אותה פרשייה של שימוש לרעה בתוכנת ריגול מול מנכ"לים של משרדי הממשלה, אישי ציבור ומנהיגי מחאה ציבורית. אם הדברים נכונים – מדובר ברעידת אדמה בדרגה 9 בסולם ריכטר".

ליברמן אמר עוד: "ב-2010 פורסם דו"ח מבקר מדינה על האזנות סתר כשאני ניצבתי אז במרכז הפרשה. כל מי שמכיר את העובדות יודע שדובר על עבירות חמורות שבוצעו אז, וניצב במשטרה, מזרחי (ניצב בדימוס משה מזרחי. ב.ב.) התנהל אז כאחרון העבריינים. לא קיים סעיף בחוק שהוא לא עבר עליו. היה ניסיון לטייח את הפרשה. אותו טיוח הביא אותנו לפרשה הזאת שאנחנו מדברים עליה".

ליברמן הוסיף: "שוחחתי עם מזכיר הממשלה ואמרתי שאדרוש ביום ראשון ל הקים ועדת חקירה ממלכתית. צריך להביא שופט או שופטת בדימוס, חייבים לחקור את כל הנסיבות והממצאים וצריך להגיע למסקנות ברורות – לא לטייח כמו שהיה בפרשת האזנות הסתר".

"אני מתכוון להופיע בפני הוועדה, אני רוצה לראות את כל מה שנעשה באותן חקירות, אי אפשר לעבור על כך לסדר היום. אותו גזר דין שהיה בפרשה אז הוא לא מידתי, הוא בלתי סביר ולא מתקבל על הדעת, בטח לנוכח עסקת הטיעון עם דרעי וליצמן, הניסיון להגיע לעסקת טיעון עם נתניהו. אין שום קשר בין העדויות בפרשת פאינה קירשנבאום לפסק הדין, ונדרוש לבדוק האם בחקירות האלו נעשה שימוש באמצעים פסולים".

הכתבות המעניינות ביותר

דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איך הוא יכול להיות שר האוצר כשהוא בכלל לא מבין לכלכלה, איך זה קשור מה שלא עובדים עם מה שאסם וכו' מייקרים מחירים???????????

מושחתתתתתתתתתתתת

ואם לא ליברמן ראש חבורת הגנבים ועמו כל המאפיה הרוסית שלו – היה למדינה עוד עשרות מיליארדים בקופה…

מזכיר את הנאצים היהודים אשמים בכל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture