אלימות המשטרה במאה שערים: ח"כ זנדברג דורשת לכנס דיון דחוף

התמונות הקשות ממאה שערים גורמות לסערה במערכת הפוליטית: חברת הכנסת תמר זנדברג ממרצ דורשת לקיים דיון דחוף בענין. "בתקופה האחרונה בולטת מגמה של אלימות משטרתית, הפוגעת במגזרים רבים בהם מפגינים חרדים"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

לא רק חברי הכנסת החרדים מגנים את האלימות המשטרתית כפי שבאה לידי ביטוי ביום שישי האחרון במאה שערים. חברת הכנסת תמר זנדברג ממרצ הפתיעה הבוקר כשנדרשה לנושא וקראה לכנס דיון דחוף בענין.

"במהלך סוף השבוע תועדה אלימות קשה שהופעלה על ידי המשטרה כנגד מפגינים בשכונת מאה שערים בירושלים", כתבה זנדברג בבקשה שהגישה. לטענתה, "בתקופה האחרונה בולטת מגמה מטרידה של אלימות משטרתית, הפוגעת במגזרים רבים בהם מפגינים חרדים, פעילים ופעילות פוליטיים ועוד".

זנדברג הוסיפה כי "האלימות המשטרתית פוגעת לא אחת בזכות הבסיסית להפגין ואסור שהאלימות המשטרתית תתקבל כדבר שבשגרה, על אחת כמה וכמה כשברקע נתונים מטרידים על היקף סגירת התיקים במח"ש על אותם מקרי אלימות…על הכנסת לדון באלימות המשטרתית בדחיפות בכדי לשמר את הערכים הדמוקרטים הבסיסיים של אזרחי מדינת ישראל".

הח"כים החרדים נגד המשטרה: "עקרו לילד שיניים. חזרנו 50 שנה אחורה"

ח"כ אליעזר מוזס אמר הבוקר בראיון לרשת 'מורשת': "שמעתי שהמשטרה עקרו שיניים של ילד קטן,תולדות אהרון זה אנשים עדיני נפש,המשטרה צריכה למצוא באמת את האנשים שתוקפים חיילים ולא להתנפל על ציבור שהוא חף מפשע". הוא הוסיף כי בכוונתו לפנות לשר לביטחון פנים ולכנס את וועדת הפנים של הכנסת על ההתנהגות האלימה של המשטרה.

"אנחנו חזרנו כאן חמישים שנה אחורה בהתנהגות האלימה של המשטרה כלפי אזרחים", הוא מסכם.

ח"כ מיכאל מלכיאלי אמר באותו משדר: "אנחנו כל הזמן מגנים את אלו שתוקפים חיילים חרדים,מה שקרה כנראה המשטרה חשבה שבגלל זה מותר לה להתנהג כלפי הציבור הזה באלימות,זה מחייב מבחינתנו דיון דחוף לא ייתכן שיכו ילדים קטנים בצורה מזעזעת כזו".

תושב מאה שערים שהתראיין ל'קול ברמה' האשים את המשטרה בכך ש"היא מנצלת את ימי שישי בצהריים כשהילדים חוזרים מהחיידרים ובחורי הישיבות הקטנות מסיימים סדר א׳ ובכוונה תחילה מבצעת את הפרובוקציה בשעה זו".

ח"כ ישראל אייכלר מסר: "הפרובוקציות של המשטרה ואלימות של שוטרים סמויים בערבי שבת וחג, לא נעשים נגד ערבים בראמאדן בהר הבית אלא נגד יהודים במאה שערים…אלימות שלטונית חמורה מאלימות אזרחית. הפעולות האלימות האלה לא ירגיעו את הרוחות. יש להעמיד לדין את האחראים למעצרי שוא ופגיעה בילדים".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
16 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כואב ומזעזע

איפה המשטרה הנמרצת, כשמדובר על מיידי האבנים בשועפט, ברכבת הקלה?
אולי שישלחו חייל מחופש לחרדי, לתוככי שכונת שועפט, או בהר הזיתים, או ליד קבר שמעון הצדיק, שם יש מפגעים אמיתיים.
"משטרה חרוצה". שוטרים, הם עם נחות, נוער שוליים מכל שכבות החברה, ששולחים אותם לעשות את העבודה המלוכלכת,
כולם מרויחים. המופרעים שבחברה, משתוללים לפי החוק.
וכך גם אין תלונות על פגיעה באיכות החיים. וירידה ברמת הפשע במדינה.
כדאי אולי להתחיל להכניס לכל מדדי הפשע, גם את שוטרי הסיור, ואת כל האירועים שלהם. הכל נסגר בסופו של דבר, בענישה משמעתית. ולא פלילי.
אני חייב לומר שהאירוע הזה גרם לי לחוש, דברים שמעולם לא חשתי.
האם כך הרגישו אבותי שם באירופה, או בכל מקום שקלגסים התעללו בהם?

אברהם העיוורי אבותיך באירופה לא חשבו להתנהג כך כמו שהצדיקים ממאה אבנים מתנהגים!

מר"צ וקנאים האם מצא מין את מינו?!?!

רגע. היה או לא היה? האם אכן הותקף שם חייל בלבוש חרדי או לא? והאם השוטרים הסמויים פעלו נגד התוקפים או סתם התפרעו. האמת היא אחת ויחידה. אין מה למרוח ושום מילים גבוהות לא יטשטשו את המציאות.
אם מאה שערים הפכה לקן צרעות קיצוני שחייל יהודי לא יכול לעבור שם לתומו הרי זו בעיה גדולה, אם המשטרה תקפה ילדים רכים שלא פגעו באיש ועקרו להם שיניים חייבים להוציא את המצלמות ולהגיש תלונות מסודרות נגד השוטרים שתקפו.
זה שתולדות אהרן הם אנשים עדינים ברובם – נכון מאוד. זה שקיצוני מא"ש בודדים עושים שטויות זה גם נכון. השאלה מה היה שם

דאעש זה כן

לאברהם העברי, אתה צודק בכל מילה!
וליצחק גבורעל חלשים תפסיק לגונן על המשטרה האכזרית ולתקוף את הקנאים המסכנים…
(בכלל מי קבע שהם "קנאים" אולי אנחנו פשרנים… הרי אנחנו היינו עושים את אותם מעשים אם הייתה נכנסת אצלנו לביהמ"ד חילונית פרוצה, היינו מגרשים אותה החוצה, וכ"ש כשזה רק בשביל הפרובוקציה!
אנחנו קן צרעות? לא! אבל לא ניתן שיפגמו את חיי הקהילה שלנו!
חייל חצוף שהולך עם מדים במאה שערים רק בשביל פרובוקציה, הוא זה שהורס את השלווה במדינה.
תנו לקנאים את הטריטוריה שלהם שיחיו בה בשקט כמו שהם חיו מאתיים שנה!!!!!!!!!!!

"הפרד ומשול"- פיתאום חברת כנסת מימרצ דואגת לחרדים, בזמן שהימין המימסדי תומך במישטרה (שפועלת כמו אירגון פשע על מדים כלפי חרדים/דתיים/מיזרחים/אתיופים/יהודים), הכול אינטרסים בכנסת.
ומי שמבזה חייל הוא חלאה.

אליהו חיים, ואברהם העיוורי, כנראה אתם אותו אחד (לכל הפחות בדעות…) אני רוצה לומר לך שאני מגיע משם, ואני יודע שהקנאים האמתיים של פעם לא חשבו בצל צילם להתנהג כך, אלימות זה לא דרך יהודית, יהודים בכל הדורות התפללו ובקעו רקיעים בתפילתם לפני בורא עולם, וזה היה דרך הקנאים של פעם: להתבדל ולהתפלל, ואל תנסה להלביש את דעותיך הקיצונית עליהם, כי אתה רק מבייש אותם!!!

אחרי הכל דם יהודים נשפך בהפקר מי שבאמת יודע מה שקורה שם יודע על מה אני מדבר.

ליעקב תפארת עם כל הכבוד האדמו"ר מתולדות אהרן הוא זה שעומד בראש וצועק כל הזמו נגד אלימות (אגב נגד כולם לא משנה מי, בשונה מ…. שהאלימות האסורה היא רק נגד שוטרים לא נגד יהודים שלא חושבים בדיוק כמוך…וד"ל) ועם גודל אהבת ישראל הבוערת בקרבו יותר מכל הצבועים החרדים שאוהבים את ישראל רק שזה לא מפריע להם הוא דיבר ומדבר בצורה הכי חמורה נגד ההתגייסות לצה"ל, ואכן דווקא על חסידיו התנפלו הברברים האלו כשבין החטופים נמצאים אברכים אצילי נפש שאינם יכולים לנגוע בזבוב, חטאם היחיד היו שניסו לעורר בשיא השלווה לרוצחים המתועבים כי הם חוצים קו אדום והתשובה הייתה מכות רצח וחלקם מעצר ברוטאלי, חלק מהעצורים רק יצאו אז מבית המדרש ופגעו בשוטרים הזועמים וכך הם נהפכו לחלק מהקורבנות,
כתושב מאה שערים שחווה את כל הפרובקציות האחרונות של המשטרה אני יכול להעיד איך התנהלו הדברים בכל פעם בנפרד, המשטרה הכניסה חרד"ק למאה שערים שחיכה להתנגש בכמה ילדים, ואז התחילה ההצגה הגדולה החייל צועד לאורך הרחוב בכוונה תחילה להרגיז את התושבים, ילדים מלווים אותו וצועקים חרד"ק אף אחד לא מרים ידיים עד לאחר עשרים דקות ילד אחד מרחם כבר על המשטרה וזורק משהו פעם קליפת תפוז בגודל של זית פעם נילון, או משהו כזה דברים שאינם מעמידים בסכנה את החייל המסכן אפילו לא לרגע ואז פורצים מבין הציבור כמה בלשים מחופשים ומתנפלים בשצף קצף על כל מי שנקרה בדרכם כבר קרה באחד מהפרובקציות כשאף אחד לא רצה לזרוק משהו, אבל החייל הגיע לסוף מאה שערים אז קפצו הבלשים ללא סיבה, ובכל פעם הם הפליאו מכות לכל הכיוונים גם לאנשים שהגיעו לזירה רק לפני דקה ולא ידעו אפילו מה קורה שם, זה מה שקורה בתקופה האחרונה, זה מה שקרה לפני חג השבועות וזה מה שקרה ביום שישי האחרון, אני בעצמי חוויתי בערב שבעות איך שיהודי בן שישים ניגש לשוטרים בטרוניה ושאל אות למה הם מגיעים לזרוע באלאגנים בערב החג, באותו רגע קפצו עליו כמה שוטרים הפילו אותו על הרצפה בברבריות ובעטו בו בצורה רצחנית המזכירה באמת את הגרמנים, אני הייתי בטוח שעוד רגע היהודי הזה פשוט יחנק תחת טלפיהם של הקלגסים, בניסים הוא שרד ולקחו אותו לבית מעצר, לפני שבוע באחת מהפרובקציות עצרו יהודי בן ארבעים שנבהל איך שחונקים ילד על זה שהוא זרק נילון על החרד"ק התורן הוא הגיע לשם באותו רגע ורצה להציל את הילד (הבלשים לא לבשו את הקסקטים המשטרטיים כפי שהחוק מחייב אותם, ואף לא הציגו תעודת שוטר לאף אחד כך שהוא היה בטוח שמדובר בכמה פושעי רחוב) עוד לא הספיק להתקרב לשוטרים כשכמה שוטרים התנפלו עליו ובמכות רצח הכניסו אותו לניידת, כמו כן עמד שם עוד אברך שניסה לגשת לשוטרים ולהסביר להם כי אין צורך להכות סתם ילד קטן כזה שאיננו יכול להתנגד גם ככה (וכך גם אומר החוק) וגם הוא נעצר, מה שהמשטרה לא ידעה כי הכל תועד במצלמות ועוד באותו יום פורסם הסרטון איך הכל קורה, והמשטרה מיהרה לשחרר את החברה לפני שזה יגיע לבית המשפט והם יופללו, גם בים שיש האחרון השופט לא רצה אפילו לשמוע את דברר המשטרה והורה מיד לשחרר את כולם המשטרה נאלצה לשחרר אותם אך לא הסכימה לוותר לגמרי על הטרף, וכל מכשירי הפלפון של העצורים הושארו ביד המשטרה בטענה כי מצדה החברה האלו עדיין עצורים נגד פסק בית המשפט אבוי לנו אם אלו העומדים על המשמר… משטר דקטטורי במיטבה

היריעה עוד ארוכה לספר את כל הפשעים המתחוללים בתוך מאה שערים במשך כל השנים כשהמשטרה מציגה פני קוזק הנגזל… ותושבי מאה שערים מוכפשים כהאלימים בעוד שההיפך הוא הנכון ועד חזון למועד…

מלחמת הישרדות
קומץ קטן של גיבורי רוח נלחמים באמצעים פרימיטיביים ביותר מול מכונה מוניפולטיבית אדירה המנוהלת ע"י מיטב המוחות בתקציבי ענק, משהו שמזכיר את הרבים ביד מעטים, גבורים ביד חלשים, ואנו עומדים מֵרָחֹק לְדֵעָה מַה יֵּעָשֶׂה לוֹ

בכל אופן אין שום הצדקה לאלימות המשטרתית כלפי מפגין שצועק ולא מתנגד למעצר ואני בהחלט מסכים עמכם בזה

אסור שיהיה מלחמה בין אחים כולנו בני איש אחד אנחנו !

גם אם יש כמה חולי נפש שזורקים אבנים אז לכן מה ?
לכן מותר לתת מכות רצח לאנשים חפים מפשע ?
רק מה ! המשטרה פוחדת מהערבים !
פוחדת מהם פחד מוות !
מהמטענים שמפוצצים העבריינים החילוניים המשטרה פוחדת !
מהבדואים שהשתלטו על שטחים המשטרה פוחדת !
מהמצלמות במאה שערים המשטרה פוחדת !
היא גיבורה על ? כמה חולי נפש ?
אני התרשמתי מהברבריות הזאת שהם גיבורים קטנים קטנים ?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture