נתניהו, האבא והבן. צילום: פלאש 90

"נגיש תלונה במח"ש על הדלפות מתוך החקירות"

גם הערב פורסמו הדלפות מחקירת בני משפחת נתניהו. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "עורכי הדין של משפחת נתניהו יגישו תלונה במח"ש". בכוונת יאיר נתניהו לדרוש הבהרה לפרסומים ולא יתבע את המפרסמים דיבה. עורך דין חדש מצטרף לצוות ההגנה של נתניהו

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

הערב פורסם ב'חדשות 10' כי ראש הממשלה ממשיך לשמור על כבודו של עד המדינה נגדו שלמה פילבר. רה"מ אמר לחוקריו בנוגע למנכ"ל משרד התקשורת לשעבר ועד המדינה שלמה פילבר: "לא עשיתי שום דבר שלא עבר את כל הוועדות המקצועיות במשרד. אם פילבר אמר שאני נתתי לו את ההוראות אז זה קשקוש מוחלט". עוד הוא נזהר בחקירה בכבודו של עד המדינה, ואמר כי "לכל אדם יש את יכולת העמידה שלו והוא לא עמד בתנאי המעצר. לא רוצה להסביר ולגנות אותו, אלא כל מה שהוא אומר זה לא נכון".

אשת ראש הממשלה הכחישה בחקירתה כי מחקה מסרונים ואמרה כי ניר חפץ, יועץ התקשורת לשעבר של הזוג, הוא זה שמחק אותם. "בשעה שישבנו עם ניר והוא אמר לי למחוק מסרונים, זה היה בתקופה שיצאו כל מיני ידיעות והקלטות מהבית לתקשורת. הוא גם אמר לי שהנייד שלי נמצא לפעמים אצל פקידות ומי יודע מה יש שם. נתתי לו את הפלאפון והוא מחק מה שרצה".

במהלך החקירה הציגו החוקרים לשרה נתניהו מסרון בינה לבין איריס אלוביץ', המקשר בין הסיקור בוואלה להטבות בבזק. את המסרון היא מסבירה כך: "זו הייתה סתם התרברבות. אני מבעלי לא יודעת שום דבר. היו דברים שנאמרו בחדשות ובינינו בין הנשים. כל מיני קטעי רכילות. זה אותו דבר כמו מה שיאיר אמר לבן של מימון באותה קלות, שלא היה לו מושג על מה הוא מדבר".

מטעמה של משפחת נתניהו נמסר בתגובה לפרסום ב'חדשות 10' כי "מדובר בהדלפות מסולפות, שקריות ומגמתיות. עורכי הדין של משפחת נתניהו יגישו תלונה במח"ש על הדלפות מתוך החקירות".

להב 433. צילום: פלאש 90

במקביל, פרשן 'חדשות 20' שמעון ריקלין דיווח הערב כי יאיר נתניהו הבהיר בחקירתו כי לא שוחח עם יועץ התקשורת ניר חפץ בנושא 'וואלה' על אמו, שרה נתניהו. גורמים הקשורים בחקירה טוענים כי יאיר נתניהו לא אמר כלל את מה שיוחס לו בפרסומים בתקשורת ולפיהם אמר בחקירה: ״לא רציתי שיכתבו נגד אמא שלי. מה הבעיה בזה?".

לטענת הגורמים, יאיר נתניהו אמר בחקירתו: ״לא פניתי לניר חפץ בנושא וואלה על שום דבר שהוא אינו אידיאולוגי וקשור בימין. פניתי בעיקר בנושא של אלאור אזריה״.

על פי דיווחו של ריקלין בכוונת יאיר נתניהו לדרוש הברה לפרסומים ולא יתבע את המפרסמים דיבה. הבוקר פורסם בידיעות אחרונות כי יאיר נתניהו אמר לחוקרים "ברור שלא רציתי שיכתבו נגד אמא שלי. מה הבעיה בזה?".

אחר הצהריים פורסם באתר 'וואלה' כי על צוות ההגנה של ראש הממשלה הצטרף עו"ד אייל כהן ממשרד עורכי הדין 'כהן, סטרשנוב, לונדון', כהן מייעץ לנתניהו בעניין חקירותיו הפליליות. בעבר, ייצג כהן, בין היתר, את היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, במסגרת פרשת הרפז, בעת שהאחרון שימש הפרקליט הצבאי הראשי. כהן מייצג בימים אלו גם את מפקד להב 433 לשעבר, ניצב רוני ריטמן, בתלונה שהוגשה נגדו.

עד לפני חודש ייעץ לנתניהו בתיקי 1,000 ו-2,000 פרקליט אחר שייצג את מנדלבליט בפרשת הרפז – עו"ד זק חן. עם זאת, ברגע שנודע כי ראש הממשלה חשוד גם בתיק 4000 החליט חן לפרוש מייצוגו, לאור העובדה שחן מייצג חשוד אחר בתיק 4000 – איש העסקים שאול אלוביץ'. חן הסביר אז כי "למרות שאין כל מניעה חוקית או חשש לניגוד עניינים בין הייעוץ בתיקי 1000 ו-2000 לבין חקירה זו, החלטתי על דעת ראש הממשלה כי על מנת למנוע לזות שפתיים, לא אמשיך לייעץ לו באף עניין, לפחות עד שהדברים יתבהרו".

בית החולים הדסה עין כרם. צילום: יח"צ

בתוך כך ראש הממשלה בנימין נתניהו פונה הערב לבית החולים הדסה עין כרם כשהוא סובל מחום גבוה ושיעולים.

בשבוע שעבר סבל ראש הממשלה מדלקת גרון ובעקבות כך נדחתה חקירת המשטרה בעניינו וכן בוטל השתתפותו באירוע חתימת הסכם הגג באלעד.

רופאו האישי של נתניהו, ד"ר ברקוביץ' העריך הערב כי ראש הממשלה לא השלים את תקופת המנוחה הדרושה להחלמה, ועל כן הסימפטומים החמירו. ד"ר ברקוביץ' החליט שרה"מ ישלים מספר בדיקות בביה"ח הדסה ולכן פונה.


(בוידאו: ראש הממשלה אמש לאחר חקירתו השנייה בתיק 4000)

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שערוריה! הוא חייב לפחות כזית מרור לצאת ידי חובה. אי אפשר אפס מרור!

צריך לחקור אותו על זה
זה נשמע מוזר אפס מרור

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture