ניהול מוניטין זה כרטיס הביקור שלך באינטרנט – חשוב לשמור על התדמית!

איך לשמור על התדמית בגוגל וברשתות החברתיות? ניהול מוניטין מסייע לעסקים, בכירים, אנשי ציבור וכל גורם המעוניין במוניטין חיובי

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

איך חיפוש פשוט של השם שלכם ברשת הפך לכלי הקובע את גורלכם העסקי, הציבורי או האישי? איך ניתן ליחצן את עצמכם באינטרנט? ואיך מטפלים במוניטין שלילי?
ניהול מוניטין: רושם ראשוני חיובי הוא חובה
סביב עולם  ניהול מוניטין נשאלות קבועות שעולות בקרב עסקים גדולים וקטנים, אנשי ציבור רבים, בכירים ואנשים פרטיים: "האם מספיק להיות מקצועי כדי להצליח?", "האם התוצאות בשטח קובעות את ההצלחה העסקית?" ו"האם הניסיון הוא המפתח להצלחה?".
מקצועיות, הישגים וניסיון הם הבסיס לפעילות והתקדמות עסקית, ציבורית ואישית – אך בעידן הדיגיטלי הם עלולים להפוך לשוליים אם הנראות והרושם הראשוני שלכם לא יהיו מספיק טובים באינטרנט.
כל אדם בישראל ובעולם יכול לחפש מידע רב עליכם באמצעות הקלדת שם העסק שלכם או שמכם, המקום העיקרי לקבלת המידע המלא עליכם הוא גוגל הסורק את כל האתרים ומציג את כל התוצאות הקשורות אליכם.
תוצאות חיפוש שליליות בגוגל ירחיקו את הגולשים מכם ויפגעו לכם בצרכים העסקיים או האישיים, תוצאות חיפוש חיוביות יקדמו אתכם כל הדרך להצלחה.
מקומות נוספים בהם ניתן לקבל עליכם מידע הוא ברשתות החברתיות, העדר הופעה ברשתות החברתיות יחשיד את המחפשים אחריכם, תוצאות משעממות לא יבליטו אתכם, תוצאות שליליות ירתיעו ותוצאות חיוביות יקדמו אתכם.
המקום בו תיקבע הצלחתכם הוא האינטרנט, מהחברה הכי גדולה ועד העסק הכי קטן וכן מאיש הציבור הבכיר ביותר ועד אנשים פרטיים, כולם חייבים לדאוג שהמוניטין שלהם באינטרנט יהיה חיובי.

לירון קטלן, הבעלים של חברת ניהול מוניטין מציין: "כל עסק או איש ציבור חייב לעשות פעולות של ניהול מוניטין. גם אם אין לו אזכור שלילי ברשת, דברים עתידיים יכולים להתפרסם ולכן יש צורך לעצב את התדמית הנוכחית בצורה טובה וחזקה. רצוי לא להגיע למצב שדברים שליליים יתפרסמו בגוגל או ברשת חברתית ולמותג שלכם לא יהיה שום דבר חיובי".

איך דואגים לשפר את התדמית באינטרנט? מומחה לניהול מוניטין!
כדי לשמור על התדמית באינטרנט וליצור מוניטין חיובי ומותאם, חברת "ניהול מוניטין" תסקור ותנתח את מצבכם ותבנה עבור כל לקוח ובכל תחום את תכנית הפעולה השיווקית האורגנית בגוגל וברשתות החברתיות – המטרה היא לדחוק כמה שניתן את התוצאות שאינן משרתות את האינטרסים שלכם ולעלות כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש, תוצאות חיוביות ומושכות המשפרות את המוניטין.
בתחילת העשור הקודם, הגורמים שנעזרו בשירותי מומחה לניהול מוניטין היו חברות גדולות ובנוניות ואנשי ציבור בכירים, כיום עם התפתחות עולם ניהול מוניטין בגוגל והתחזקות גוגל והרשתות החברתיות, גם עסקים קטנים, מנהלים בחברות שונות ואנשים פרטיים מחפשים לשלוט על המוניטין שלהם באינטרנט ולקדם את ההצלחה שלהם.
תוצאות חיפוש שליליות בגוגל
אחת הבעיות המרכזיות בהן מטפל מומחה לניהול מוניטין היא מוניטין שלילי, תדמית רעה המגיעה מתוצאות חיפוש שליליות בגוגל וכן גם בחיפוש בפייסבוק, יוטיוב ורשתות חברתיות נוספות.
תוצאות חיפוש שליליות יכולות להגיע מביקורות שליליות, פסקי דין, כתבות שליליות ואזכורים נגטיביים הנסרקים בגוגל ומוצגים בחיפוש שם של עסק או אדם.
כדי לא להבריח מכם אנשים ולפגוע בהצלחתכם, דאגו לפנות בהקדם לניהול מוניטין כדי לטפל בבעיה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture