בנק הפועלים אירח כנס של מאות בוגרות קמא טק

כחלק מתמיכה רציפה של בנק הפועלים בקמא טק לקידום יזמות ותעסוקת חרדים בהייטק, קיים הבנק כנס למאות בוגרות התכנית "אולטרה קוד" של קמא טק

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

במסגרתו הושק פורום טכנולוגי לבוגרות התכנית וכן הוקרה לתוכנית המנטוריות הייחודית של קמא טק, במהלכה בוגרות השנים הקודמות מלוות את התלמידות החדשות מייסד ומנכ"ל קמא טק הרב משה פרידמן: "בנינו תוכנית שמכשירה נשים חרדיות בהכשרה הטובה ביותר שיש, בעבודה צמודה עם ראשי מערכת החינוך החרדית, לאורם של גדולי ישראל, בהכוונה מדוייקת ומדוקדקת" # יו"ר בנק הפועלים ראובן קרופיק: "מבין המיזמים המשותפים הרבים של בנק הפועלים עם גופים חברתיים אנחנו גאים על השותפות עם קמא טק במיזם חשוב זה שמגשים גיוון ותעסוקה איכותית כך שמיטיב עם האוכלוסייה והמשק כולו. שילוב מרתק של כשרון, אמונה ועשיה"

עם ייסודה של קמא טק, לעידוד שילוב הציבור החרדי בענף ההייטק, פותחה תכנית לימודים ייחודית שמטרתה מתן הכשרה במדעי המחשב לנשים חרדיות ברמה הגבוהה ביותר, מתוך מטרה לשלב את בוגרות התכנית בחברות ההייטק הטובות ביותר בעולם.
בחלוף השנים מאז נוסדה התכנית, למדו בה מאות נשים חרדיות שכיום עושות חיל בעולם ההייטק. ביום חמישי האחרון, התקיים כנס מיוחד למאות בוגרות התכנית שבמסגרתו הושק פורום טכנולוגי למאות בוגרות התכנית וכן הוקרה לתוכנית המנטוריות הייחודית של קמא טק, במסגרתה בוגרות השנים הקודמות מלוות את התלמידות החדשות, ועוד שורה של פעילויות.
הכנס התקיים בבנק הפועלים, באמצעות קרן 'פועלים בקהילה' במרכז לבנקאות חברתית המלווה את התוכנית בסיוע ובתמיכה כחלק מהמיקוד בגיוון וקידום תעסוקה.
במהלך הכנס אמר מנכ"ל קמא טק הרב משה פרידמן: "בעזרת הרבה מאד סיעתא דשמיא, ובעזרת שורה של שותפים מדהימים מעולם ההייטק, מהממשלה ומהפילנתרופיה, בנינו תוכנית שמכשירה נשים חרדיות בהכשרה הטובה ביותר שיש במדעי המחשב, ובסוף ההכשרה משלבים את הבוגרות בעבודה בחברות ההייטק הטובות ביותר בעולם, גוגל, מיקרוסופט, אפל, אמזון, מטא, אינטל ועוד. כל זאת בעבודה צמודה עם ראשי מערכת החינוך החרדית, בהכוונה מדוייקת ומדוקדקת של גדולי ישראל , על כל צעד ושעל. אותן מאות נשים חרדיות שעברו את ההכשרה של קמא טק, שומרות על זהותן החרדית בגאווה ובגאון וזוכות להחזיק בתים של תורה ולפרנס אותן בכבוד, יחד עם הצטיינות טכנולוגית ועבודה בחברות ההייטק הטובות ביותר בעולם".
"השותפים שלנו עם הלב הכי גדול ורחב שתומכים בנו בצורה מדהימה באינספור דרכים זה בנק הפועלים, בהובלתו של יו"ר הבנק ראובן קרופיק, מנכ"ל הבנק דב קוטלר וכל שאר הצוות של בנק הפועלים שעוטפים את הפעילות בתמיכה רבה".
בטקס נשא דברים גם יו"ר בנק הפועלים ראובן קרופיק שאמר בדבריו: " בנק הפועלים פועל רבות לקידום התעסוקה במשק, בכל גווני האוכלוסיה. מבין המיזמים המשותפים הרבים של הבנק עם גופים חברתיים אנחנו גאים על השותפות עם קמא טק במיזם חשוב זה שמגשים גיוון ותעסוקה איכותית כך שמיטיב עם האוכלוסייה והמשק כולו. אני מאמין שהתוצאה של שיתוף פעולה בין אנשים מגוונים מביא רק ברכה.

בפניה אישית לבוגרות, המשיך קרופיק והוסיף: " אני מעריך ומוקיר את הדרך שעשיתן. הכישרון וההתמדה הביאו אתכן למשרות בחברות הטובות ביותר, ואני אשמח לפגוש אתכן גם במסלול יזמות ההיי טק שאנו מקדמים עם קמא טק."
גב' נעמה הלוי פאר, מנהלת המרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים אמרה בכנס: "מרגש לארח אתכן פה אצלנו בבנק הפועלים ולהכיר אתכן מקרוב- נשים שמפרנסות את משפחתן, עובדות בטכנולוגיות מתקדמות , ומצליחות לעשות הכל יחד. אני בטוחה שאתן מהוות דוגמא גם לבנותיכם ומשפיעות במעגלים רחבים וזו גאווה עצומה והשראה גדולה אנחנו בבנק הפועלים רואים בעשייה החברתית שליחות של ממש ויש לנו זכות גדולה לתמוך בקמאטק כך שעוד ועוד נשים יכנסו למעגל של תעסוקה מתקדמת, פרנסה והתפתחות."
בהמשך האירוע חולקו תעודות הוקרה למנטוריות בתוכנית, בה בוגרות השנים הקודמות מלוות את התלמידות החדשות. את התעודות למנטוריות העניקו גב' נעמה הלוי פאר מנהלת המרכז לבנקאות חברתית וגב' סמר בשארה מנהלת פועלים בקהילה.
גב' שרי רוט, סמנכ"לית קמא טק אמרה בכנס: "בוגרות שלנו מבית היוצר אולטרה קוד, הוזמנו לבוא ולחנוך ולהכין את הבנות הבאות למשרות בהייטק, ההירתמות שלכן היתה מדהימה ומרגשת, בסוף יום עבודה הן מצאו את הזמן לתת לבנות הצעירות הדגשים והכנה והכוונה, זה ראוי להערכה רבה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture