צילום:freepik

הדרך הטובה ביותר לבדוק את הביטוחים שלכם

מרגישים כי הלכתם לאיבוד בין שלל הביטוחים שרשומים על שמכם? ברגע שאתם חושבים כי איבדתם שליטה על תיק הביטוח – כדאי לכם מאוד לעצור

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

המצב הזה הוא מצב שעלול לפגוע בכם, כזה שעשוי לגרום לכך שלא באמת תהיו מכוסים כמו שצריך. הביטוחים נועדו בראש ובראשונה על מנת להגן עליכם מפני דברים שלא הצלחתם לחזות אותם מראש. הרי החיים שלנו לא צפויים, ובכל רגע נתון עלולה לקרות סיטואציה שמצריכה הפעלת ביטוח. אז מהי הדרך הכי טובה לבדוק את הביטוחים שלכם? זוהי שאלה שאתם מוכרחים לשאול את עצמכם. זה הזמן להכיר את האפשרות האידיאלית שתעשה לכם קצת סדר בכל הבלגן.

האם כדאי לבדוק את הביטוחים באופן עצמאי?

כל אחד צריך לעשות את הבחירות שנכונות עבורו בהקשר של בדיקת הביטוחים שלו. בשורה התחתונה תרצו לדעת כי הביטוחים מכסים אתכם כמו שצריך מבלי שתהיו מודאגים. אך לצערכם אין לכם את הידע ואת הניסיון לבדוק את תיק הביטוח באופן עצמאי. מבחינתכם כל הביטוחים נראים אותו הדבר וכל חברות הביטוח מספקות את אותה הסחורה. אך המציאות קצת יותר מורכבות וקצת יותר שונה מנקודת המבט הזאת. חברה חיצונית שמכירה את הלך הרוח, תדע אילו ביטוחים יהיו הכי מתאימים לכם. ביטוחים שיאפשרו לכם לדעת כי אף סיטואציה ואף מקרה לא יתפסו אתכם כאשר אינכם מוכנים.

כיצד אתרי אינטרנט יכולים לסייע לכם?

כיום ישנם מגוון רחב של אתרים המאפשרים לבצע בדיקה מקיפה לתיק הביטוח. אתר לבדיקת ביטוחים יאפשר לכם לראות אילו ביטוחים רשומים על שמכם או על שמם של בני משפחה אחרים. פתאום תוכלו לראות כי התמונה כולה מתחילה להתחבר, בדיוק כמו שאתם מחברים פאזל. אך אחרי שאתם מסתכלים באתר יהיה עליכם להגיע לתובנות מסוימות על סמך הממצאים. כאן בדיוק מתחילה הבעיה כאשר אתם תבחנו את הממצאים באתר בעצמכם. אין לכם את הידע ואין לכם את הניסיון על מנת להגיע אל התובנות הנכונות. מהסיבה הזאת מוטב כי איש מקצוע מנוסה יסתכל מה קורה בתיק הביטוח שלכם.

היתרונות בפנייה לחברה מקצועית

אומנם יהיה עליכם לשלם על מנת שחברה מקצועית תבדוק את תיק הביטוח שלכם. אך כאשר בוחנים את העלות אל מול התועלת מגלים כי שווה לכם ללכת על האפשרות הזאת. קודם כל החברה המקצועית תעמיד לרשותכם סוכני ביטוח מנוסים שמכירים את העולם על בוריו. הם ידעו בדיוק אילו ביטוחים אתם צריכים ואילו ביטוחים יהיו מיותרים עבורכם. בנוסף עם ייכנסו אל תוך עובי הקורה על מנת לבחון את הביטוח השונים הרשומים על שמכם. אם כל זה לא מספיק אחרי שהם יעשו לכם סדר, גם תוכלו לחסוך הרבה מאוד כסף. כך שמדובר על השקעה חד פעמית שאמורה להחזיר את עצמה ככל שעובר הזמן.

כיצד נקבע המחיר של בדיקת תיק הביטוח?

חברה מקצועית משתמשת באתר לבדיקת ביטוחים על מנת לקבל את האינפורמציה. אך הבדיקה המעמיקה ביחד עם כל העצות השונות הן אלה שלוקחות זמן. העלות הסופית של בדיקת תיק הביטוח נקבעת בהתאם למורכבות הבדיקה הנדרשת. ככל שהבדיקה תהיה יותר סבוכה, כך מן הסתם יהיה עליכם לשלם יותר כסף. לרוב העלות אמורה להסתכם בכמה מאות שקלים לבדיקת תיק ביטוח של בן אדם אחד. אך אל תשכחו כי לאחר מכן תהיה לכם אפשרות לחסוך עשרות או אפילו מאות שקלים בכל חודש. כעבור מספר חודשים תוכלו לכסות את ההוצאה שאותה הוצאת על בדיקת תיק הביטוח.

בדיקה מהירה עם תוצאות מיידיות

אסור לכם לשכוח כי הזמן דוחק בכם, שעון החול מתחיל לאזול כאשר המצב רק הופך להיות מורכב יותר. הרי בכל פעם שעובר עוד חודש, אתם משלמים עוד כסף על ביטוח שאין לכם צורך בו. באמצעות אתר לבדיקת ביטוחים, חברות מקצועיות יכולות להגיע אליכם עם תובנות מיידיות. תוך זמן קצר תוכלו להבין מה קורה בתוך תיק הביטוח שלכם ואילו ביטוחים הם מיותרים מבחינתכם. אחרי שיהיה לכם סדר בתיק הביטוח תוכלו לראות את האור בקצה המנהרה. סוף כל סוף תוכלו לדעת כי לא משנה מה יקרה יש לכם ביטוח שאמור להגן עליכם בצורה הכי טובה שיש.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture