אלעד מצטרפת לערים שהסדירו את תחום מודעות הרחוב

מה שמתאים לירושלים ולערים נוספות, מתאים גם לאלעד. העיר אלעד מחליפה צורה ועושה סדר כללי בפרסום חוצות ומודעות רחוב • במכרז שערכה עיריית אלעד זכתה קבוצת 'גיל גרופ' בהפעלת מערך לוחות המודעות ושילוט חוצות • האם רק בעלי עסקים מרוויחים מזה או גם האזרח הקטן?

כתבות נוספות בנושא:

התעלמות מהחלשים: זאת התוכנית להורדת יוקר המחייה של בנט וליברמן • צפו
צפוי מחסור? מחיר החלב בישראל גבוה ב-80% מממוצע המדינות המפותחות
בגלל האומיקרון? ירידה בקניות הישראלים בחודש שעבר
יוצא לפנסיה? בשורה: דמי הניהול יוזלו מהותית

בעיריית אלעד החליטו לעשות סדר בכל התחום של פרסום חוצות ומודעות רחוב ולאחרונה יצאו למכרז המסדיר את כל התחום של פרסום חוצות ולוחות מודעות. הזוכה במכרז היא קבוצת 'גיל גרופ' שתחל להפעיל בקרוב את המערך הדורש תחזוקה רבה.

ע"פ תנאי המכרז, התחייבו בגיל סטריט,  מקבוצת 'גיל גרופ', להחליף את לוחות המודעות הקיימים בלוחות חדישים, יפים ובטיחותיים, פעולה שתעניק מראה אסתטי למרחב הציבורי באלעד ומענה טוב יותר לצרכי הפרסום בעיר. ברחובות העיר מוצבים לא פחות מ- 120 לוחות מודעות חדשים, עם מראה מרשים ומכובד, בהשקעה של מאות אלפי שקלים.

כאמור, הזוכה שהגיש את ההצעה הטובה ביותר היא 'גיל סטריט' מקבוצת 'גיל גרופ'. במסגרת ההסכם, 'גיל סטריט' מקבלת את האחריות על התחום של פרסום חוצות בעיר, שילוט חוצות, לוחות בכניסה לעיר וכן לוחות מודעות. בהתאם להסדר החדש, מהיום כל מודעה תודבק אך ורק על ידי 'גיל סטריט'.

ערוץ הפרסום על גבי לוחות מודעות נחשב למרכזי ומוביל בציבור החרדי וכמעט אין קמפיין פרסום שלא כולל בתוכו מודעות רחוב. הכמות המוגבלת של לוחות המודעות בערים השונות, לעומת ביקושים עצומים להדבקת מודעות מסוגים שונים, גורמת באופן קבע לחיכוכים בין מדביקים ולמלחמה על כל פיסת לוח. אורך חייה הממוצע של מודעה בערים ללא פיקוח עומד על לא יותר מיום אחד בממוצע. מצב זה הפך את הצורך בהסדרת הפיקוח על לוחות המודעות לדחוף ביותר.

"מהלך זה של החכרת הזיכיון להדבקת מודעות רחוב על ידי הרשות המוניציפאלית הולך וצובר תאוצה בערים שונות בארץ", מציינת הגב' שושי יפה, מנכ"לית גיל גרופ, "מודלים מוצלחים בערים שונות, כגון ירושלים, ביתר עילית, מודיעין עילית ובית שמש, הוכיחו שהשירות לגוף המפרסם משודרג לאין ערוך כשהעבודה נעשית על ידי זכיין. זאת בנוסף לטובת הכלל של שיפור הנראות של פני העיר, המשנה את חזותה לטובה עם לוחות מודעות ופרסום מוסדר הבאים במקום מודעות פיראטיות המודבקות ללא חוק וסדר".

מי מרוויח מהסדר החדש?

בעקבות הסדרת ההדבקות על לוחות מודעות תקינים ומתאימים, מודבקת כל מודעה במקום הולם ונשארת שם למשך שלושה ימים לפחות, זאת בהתאם לתקנון מוסדר המבטיח שהייה של כל מודעה על גבי הלוחות למשך כמה ימים, תוך ביצוע סבבי תחזוקה יומיומיים, בימים שלאחר ההדבקה. צוות גיל סטריט מורגל בעבודה רציפה ומכיר היטב את העבודה הנדרשת להפעלת הזכיון. בנוסף, המודעות עצמן מודבקות בדבק איכותי במיוחד ע"י מדביקים שנבחרו בקפידה, ונמנים על תושבי העיר אלעד ומכירים אותה על בוריה. כל התנאים הללו מבטיחים עמידות מקסימלית של המודעות במקסימום פריסה על גבי לוחות המודעות בעיר.

תושבי העיר נהנים להיתקל ברחובות העיר בלוחות מודעות מתקדמים, בעלי חזות אסתטית ומתוחזקים היטב. כמו כן, הם נהנים מיכולת לפרסם את עסקיהם גדולים כקטנים ללא חשש שמודעותיהם יכוסו תוך שעות מספר. בנוסף, הרשות המקומית חוסכת לעצמה מאבקים בלתי נגמרים עם מדביקים פיראטיים המשחיתים את פני העיר פעם אחר פעם.

 

המיקומים של לוחות המודעות נבחרו בתיאום עם העירייה, בעלי עסקים, מדביקי מודעות מקומיים ונציגים מטעם התושבים. כמו כן, הושם דגש על הבטיחות של לוחות המודעות ואלה אושרו ע"י מהנדס מומחה. מבין לוחות העיר שיותקנו, 15 מתוכם הותאמו עבור כלל התושבים לצורך הדבקה פרטית ולא מסחרית, ללא כל עלות.  גורמים בכירים בעיריית אלעד מביעים סיפוק מהשינוי המסתמן בתחום לוחות המודעות ופרסום חוצות בעיר אלעד. "כל תושבי העיר ירוויחו מסדר בלוחות המודעות".

המהלך הנוכחי בעיר אלעד זוכה גם לגיבויים של רבני העיר, המעניקים גושפנקא הלכתית לזכיינותם הבלעדית של 'גיל גרופ' ואף מתרים שהדבקה לא מוסדרת ולא מתואמת עם הזכיינים היא עבירה על מספר איסורים חמורים, כגון גזל ובל תשחית. זאת בנוסף לקנסות הגבוהים המצפים לעבריינים שיפרו את כללי ההסדר החדש בעיר.

הרבה יותר מהדבקת מודעות

'גיל גרופ', בראשות דוד גלפרין, שלה מוניטין עשיר החל משנת 1999, ובאמצעות שלוחת 'גיל סטריט', נחשבת למובילה בפרסום חוצות, לוחות מודעות והדבקת מודעות. לגיל סטריט ניסיון בזיכיון להפעלת שילוט חוצות ולוחות מודעות ברשימת ערים ארוכה כגון: ירושלים, ביתר עילית, מודיעין עילית, פתח תקוה, הרצליה ועוד.

כלל העסקים באלעד יוכלו ליהנות משירותים משלימים, הכוללים שירותי ייעוץ וליווי, עיצוב, הדפסה וכמובן הדבקת מודעות. כל אלה יבוצעו בידי שלוש החטיבות של גיל גרופ: חטיבת גיל פרסום, גיל פרינט וגיל סטריט- שהיא החטיבה המתמחה בפרסום חוצות ומודעות רחוב. עסקים תושבי העיר ייהנו מהטבות ומחבילות עם מחירים מיוחדים.

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה לא הולכים לבקר אצל כל הרבנים,
מלבד המרא דאתרא הרב גרוסמן שליט"א יש עוד הרבה רבני קהילות בעיר, וכמו שהבאתם מרב קהילת קהל חסידים ר' זושא הורביץ תביאו מכל הרבניים החסידיים

הרי רוב הרבנים והתושבים באלעד ספרדים
כך שצריך הוראות מהרבנים הספרדים
כי הרבנים האשכנזיים לא מחייבים את הספרדים וכמו שהרמ"א לא מחייב אותנו הספרדים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture