מנכ"לים עוזרים לבעלי עסקים להזניק את העסק שלהם קדימה

לראשונה במגזר החרדי בחסות בנק פאג"י יתכנסו תחת קורת גג אחת למעלה מ-30 מנכ"לים ומומחי העסקים הטובים ביותר בישראל, ויקיימו פגישות אחד על אחד בכדי להעניק יעוץ אישי שיאפשר לכם לקבל סט כלים, בהתאם לשאלות הרלוונטיות לכל אחד ואחד

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

לראשונה במגזר החרדי, ביום חמישי הקרוב יתכנסו למעלה מ-30 מנכ"לים ומומחי העסקים הטובים ביותר בישראל, ל"כנס המנטורים של מרכז אחים", יקיימו פגישות אחד על אחד עם משתתפי הכנס ויעניקו יעוץ עסקי ואישי. הכינוס שמיועד לבעלי עסקים, עצמאים או פרילנסרים, יאפשר לכם לקבל סט כלים להמשך, תחת קורת גג אחד.

מארגני הכנס מציינים כי מדובר ביוזמה ייחודית בהם מובאים תחת קורת גג אחת בכירי אנשי העסקים והיועצים מכלל התחומים, אך רובם לא יקיימו הרצאות לכלל המשתתפים, אלא יקיימו פגישות אחד על אחד עם משתתפי הכנס ויעניקו להם יעוץ אישי בהתאם לשאלות הרלוונטיות לכל אחד ואחד.

יהודה אדלר, איש קרייאטיב, אומר בשיחה עם 'JDN' כי, "הכינוס הייחודי הזה מציע לבן אדם לפגוש תוך יום שורת אנשים שיכולים לסייע לו למנף את עצמו ואת העסק שלו לגבהים חדשים, במקום לחפש במשך חודשים את האנשים המתאימים ולקבוע פגישות ברחבי הארץ. אני יכול לקבוע בוודאות שבן אדם יוצא מיום שכזה הרבה יותר חכם ורווחי".

אהרון גפני מנכ"ל מרכז אחים, מוסיף כי, "הכינוס הזה מיועד לעצמאים מכל הסוגים, בין אם אתה פרילנסר או בעל עסק, בכינוס יהיו אנשים מכל התחומים שיעניקו יעוץ מקיף לכל מה שבן אדם צריך כדי להצליח". גפני מוסיף כי, "הקונספט החדשני שלנו אמנם מאלץ אותנו לצמצם משמעותית את מספר המשתתפים, אך הופך אותו להרבה יותר אפקטיבי".

בין המנטורים שצפויים לקחת חלק בכינוס: יוסף וייצמן, משנה לראש לשכת עורכי הדין; דותן גרבלי, יזם ומאמן עסקי וניהולי; נחום בסה, מאמן כלכלי לעסקים; שי זולדן, יועץ אסטרטגי; לירון ביאלקוביץ', יזם חברתי-טכנולוגי; מיכה שולם, יעוץ עסקי בכיר ומאסטר מכירות; קובי רוטנברג, סמנכ"ל שיווק ב'ביזנעס'; גרשון רוזנפלד, מומחה למיתוג; עמיחי עשהאל ומשה דץ, מנהלי 'דץ ועמיחי'; צחי שאשא, מומחה לשיווק דיגיטלי; תומר לשם, מנהל מעוף בני ברק.

הרשימה ממשיכה: איתמר יהודה, יועץ כלכלי לעסקים; שלמה קווס, קופירייטר ומנהל ניו מדיה; ישראל שחר, תכנון פנסיוני וסיכוני ביטוח; עו"ד דוד אולשטיין, מומחה לדיני חברות; קובי טורנהיים, יועץ עסקי ומגייס אשראי; למן גנדל, מעצב – "גנדל דזיין'; יעקב גפני, יועץ פיננסי 'תלפיות פיננסים'; אהרן גרטנהויז, יועץ תקשורת, יח"צ ודוברות; גיא אטי אס, מנכ"ל "פרסום אלונים".

מיכה שלום, אחד המנטורים, מגדיר כך את הכנס: "אני תמיד שמח להרצות בכנסים איכותיים כמו זה של "מרכז אחים". לפגוש יזמים צעירים ולנסות לעזור להם לעשות את העסק שלהם טוב יותר. אחד היסודות להצלחה היא למידה והתמקצעות, ופה "מרכז אחים" מאפשר לכם לעשות את זה בחינם! הירשמו לכנס, ובואו לקבל טיפים שאספתי ממאות יזמים ועסקים שליוויתי והדרכתי מהארץ ומהעולם".

הכנס ייערך ביום חמישי הקרוב, החל מהשעה 9 בבוקר, ב"מרכז אחים ליזמות ועסקים", שברחוב רבי עקיבא 86 בבני ברק. יצוין, שבין לבין ייערכו גם הרצאות כלליות, על נושאים שיכולים לעניין את כל המשתתפים. בעל עסק? עצמאי? פרילנסר? לא תרצה לפספס! לחץ כאן ותפוס מקום.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture