רון הדסי ביקש לסיים את תפקידו כיו"ר איקאה ישראל לאחר 7.5 שנים

במהלך כהונתו של הדסי, צמח היקף המכירות של הרשת במאות מיליוני שקלים, מס' העובדים הוכפל, נפתחו הסניפים בנתניה (בשנית) ובראשל"צ והחלה בנייתו של סניף שלישי בקריית אתא, שצפוי להיפתח בתחילת 2014.

כתבות נוספות בנושא:

התעלמות מהחלשים: זאת התוכנית להורדת יוקר המחייה של בנט וליברמן • צפו
צפוי מחסור? מחיר החלב בישראל גבוה ב-80% מממוצע המדינות המפותחות
בגלל האומיקרון? ירידה בקניות הישראלים בחודש שעבר
יוצא לפנסיה? בשורה: דמי הניהול יוזלו מהותית

רון הדסי הודיע היום על כוונתו לסיים את תפקידו כיו"ר רשת איקאה ישראל בתום תקופה של 7.5 שנים. הדסי יסיים את תפקידו בסוף 2012. מתיו ברונפמן, בעל הזיכיון של הרשת יחליפו בתפקיד ויכהן כיו"ר דירקטוריון החברה תוך שהוא ממשיך לפעול לקבלת הזיכיון במדינות נוספות.

קרא עוד:

[postim]

הדסי, כלכלן ועורך דין במקצועו בעל הסמכה במינהל עסקים, והמשמש בין היתר גם כמרצה אורח במרכז הבינתחומי ובמכללה למינהל, מכהן כיו"ר איקאה מאז הועבר זיכיון הרשת לידי קבוצת מתיו ברונפמן ביוני שנת 2005. במקביל לתפקידיו באיקאה, מכהן הדסי כדירקטור בחברות השונות בהן מעורבת קבוצת ברונפמן פישר ומשמש כסגן יו"ר בשופרסל, ישראלום ו-פאלאס תעשיות וכמנהל העסקים של הקבוצה מזה כעשור.

בנוסף, משמש הדסי, בחודשים האחרונים כיו"ר מקצועי (שלא מטעם קבוצת ברונפמן פישר), בחברת הנדל"ן נאנט.

במהלך כהונתו של הדסי, צמחה רשת איקאה ישראל בשיעור של יותר מ-100%: היקף המכירות שעמד על סך של כ- 350 מיליון שקל עומד כיום על יותר מ- 750 מיליון שקל. מספר העובדים של הרשת הוכפל וגדל מ-400 לכ-850 עובדים. במקביל, הוקמו שתי חנויות: החנות השנייה של הרשת בישראל בראשון לציון והחנות המחודשת בנתניה שהוקמה בזמן שיא לאחר השריפה שפקדה אותה. בימים אלה נבנית החנות השלישית בקרית אתא שצפויה להיפתח בתחילת שנת 2014.

בהתאם לבקשתו של מר מתיו ברונפמן, הדסי ימשיך לכהן גם בהמשך כדירקטור פעיל בחברה ובחברות השונות שבשליטת הקבוצה: שופרסל, ישראלום ופאלאס תעשיות. כמו כן ימשיך להוביל כיו"ר חברת הבת של איקאה (ליבנה צפוני נדל"ן), את פרויקט ההקמה של חנות איקאה בצפון, במסגרת המיזם הנדל"ני בו שותפות רשת איקאה וקבוצת שיכון ובינוי.

מתיו ברונפמן, בעלי רשת איקאה ישראל: "בנוסף לצמיחה המצוינת שרשמה הרשת במהלך כהונתו, רון תרם רבות לפריסתה של הרשת בישראל עם פתיחת בראשון לציון והשיקום המהיר והמוצלח של חנות נתניה לאחר השריפה.

רון סלל את הדרך גם לפתיחתו של הסניף השלישי בקריית אתא, תוך שהוא בונה תשתית ערכית חזקה ומקצועית של הרשת בישראל. אני מודה לרון מעומק לבי על פועלו הרב למען איקאה, מכבד את החלטתו לפנות לאתגרים חדשים, מאחל לו הצלחה בהמשך דרכו ומצפה להמשך עבודה משותפת ופורייה, בתפקידים הנוספים שהוא ממלא עבור קבוצת ברונפמן – פישר".

רון הדסי: "כיו"ר היוצא של רשת איקאה ישראל, אני משלים תקופה מאתגרת ומרתקת בה יש לי רק להתגאות. לאחר כ- 7.5 שנים בהן כיהנתי בתפקיד מאתגר לו הקדשתי חלק ניכר מזמני, החלטתי שהגיעה העת להתחיל ולחפש אתגרים חדשים. הייתה זו זכות עבורי לעמוד בראש רשת עיצוב הבית המובילה בישראל ולהצעיד אותה, ביחד עם צוות מסור ומצוין של עובדים ומנהלים, למקום בו היא נמצאת כיום, הן מבחינת היקפי המכירות, הן מבחינת פריסה ארצית, הן מבחינת שיעורי המודעות בקרב הצרכן הישראלי והן מבחינת יצירת ערך לבעלים.

בהזדמנות זו, המשיך רון ואמר 'ברצוני לומר תודה רבה לשותפים שליוו אותי לאורך כל הדרך, למר מתיו ברונפמן, למר שלום פישר, לשלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ולצוות מצוין של עובדים ומנהלים שמהווים חלק ממשפחת איקאה, וחלקו עימי את ההזדמנות לצמיחת ושגשוג הרשת. אמשיך ללוות את פעילות איקאה בישראל ופיתוחה, תוך התמקדות בהקמת החנות השלישית בקריית אתא'.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עבדתי כפקידה ,מכירת רהיטים ,מכירת ספרים וסיפורי ילדים ,עבדתי גננת בעלת יכולות ארגון וסדר גבוהות אמינה שירותית,ייצוגית ובעלת יכולת עמידה מול קהל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture