הלוואות מהירות לעסקים מסורבים דרך בנקים – הפתרונות הבנקאיים והחוץ בנקאיים

היענות מהירה ללקוח יחד עם התאמת ההלוואה לצרכים וליכולות שלו הן הפיתרון לעסקים שסורבו על ידי הבנק ההלוואות מאפשרות לעסק לעבור משברים נ זמניים ולהמשיך בפעילות עסקית לתועלת הבעלים והעובדים כאחד.

כתבות נוספות בנושא:

התעלמות מהחלשים: זאת התוכנית להורדת יוקר המחייה של בנט וליברמן • צפו
צפוי מחסור? מחיר החלב בישראל גבוה ב-80% מממוצע המדינות המפותחות
בגלל האומיקרון? ירידה בקניות הישראלים בחודש שעבר
יוצא לפנסיה? בשורה: דמי הניהול יוזלו מהותית

הלוואות מהירות לעסקים מסורבים בבנק

אחת הבעיות הקשות שעסק עלול להיתקל בה הינה סירוב מהבנק להעניק לו הלוואה עסקית. לעיתים קרובות הלוואה כזאת עבור העסק היא ההבדל שבין להיות או לחדול. אבל קבלת סירוב מהבנק איננה סוף פסוק. יש דרכים אחרות להשיג עבור העסק את המימון המבוקש. הלוואות מהירות לעסקים מסורבים בבנק הן פתרון טוב, זמין ומעשי לבעיה. בשורות הבאות ננסה להרחיב מעט בנושא.

מדוע בנקים מסרבים להעניק הלוואות מהירות לעסקים

הבנקים בישראל מהווים נדבך חשוב בשמירה על היציבות הפיננסית בישראל. אחת הסיבות ליציבות של הבנקים בישראל נעוצה ברגולציה המחמירה ובפיקוח ההדוק יחסית של בנק ישראל עליהם. ואולם אותו הפיקוח עצמו גורם לא אחת לבנקים לדחות בקשות של בעלי עסקים לקבלת הלוואות עסקיות. במקרים אחרים, הזמן מרגע הגשת הבקשה ועד לאישור ההלוואה הוא ארוך. עסקים רבים אינם יכולים לעמוד בהמתנה, ולפיכך הם נמנעים מלכתחילה מהסתבכות.

הרגולציה והפיקוח של בנק ישראל מתייחסים לערבויות קיימות של נוטל ההלוואה, היציבות הפיננסית שלו והיכולת שלו לפרוע את ההלוואה במועדים שנקבעו. עסק שלהערכת האחראים על הנושא מטעם הבנק איננו עומד בתנאי מינימום, עלול להיות מסורב. לחילופין, תנאי ההלוואה שלו יהיו כאלה שבעל העסק יבחר, קרוב לוודאי, שלא ליטול הלוואות דרך הבנק.

היתרונות של הלוואות מהירות לעסקים מסורבים

היתרון החשוב והמשמעותי ביותר של השגת טמון בזמינות שלהן וביכולת שלהן לתת מענה מהיר למשברים שעלולים לפגוע ביכולת של העסק להמשיך ולפעול. אחד המשברים הפוגעים בעסקים רבים הוא החוסר בהון חוזר. ההון החוזר הוא הכסף הדרוש לעסק על מנת להתגבר על הפער שבין מועדי התשלומים לבין מועדי התקבולים.

לא אחת קורה שהעסק מקבל את התמורה לשירותים או למוצרים שהוא מוכר הרבה אחרי שקיבל את דרישות התשלום עבור התשומות שהוא משקיע. לדוגמה – עסק המתמחה בשיווק חומרי גלם לתעשיית המזון משווק מוצרים לבתי מלון. מועד התשלום הנהוג במקרים כאלה הוא שוטף + 90 יום – משמע עד 120 יום יחלפו מרגע אספקת הסחורה לרגע קבלת התשלום עבורה. לעומת זאת, החברות המייבאות ומשווקות את חומרי הגלם מעניקות אשראי של 60 – 75 יום לכל היותר. לפיכך, למרות שהעסק מרוויח, הוא עלול להיקלע למצב של חדלות פירעון.

המצבים הללו עלולים להתפתח במהירות. לפיכך, הפתרון המתבקש הוא נטילת הלוואות מיידיות חוץ בנקאיות לעסקים.

היתרון השני של הלוואות מהירות לעסקים שסורבו בבנק טמון בגמישות היחסית של נותני ההלוואה ביחס למצב הכללי של העסק. גופים בנקאיים בודקים ביסודיות את העסק. הם עלולים לדחות את בקשה ההלוואה אך ורק בהסתמך על התנועות בחשבון, המראות מעת לעת מצב של חריגה ממסדרת האשראי. דבר נוסף שעלול למנוע קבלת הלוואות בנקאיות הוא קיומם של שיקים חוזרים בגלל חוסר כיסוי. הבנקים מתייחסים ברצינות לנושא ועלולים למנוע הלוואה מעסק שיש לו אפילו צ'ק חוזר אחד. מוסדות מוץ בנקאיים, לעומת זאת, יבחנו את הבעיה בעין אוהדת. גם הם לא מעניקים הלוואה לכל מבקש, אבל אחוז הבקשות שנדחות על ידם הוא נמוך הרבה יותר מזה של הבנקים.

מה צריך לעשות כדי לקבל הלוואה מהירה לעסק

הדבר המתבקש לעשות על מנת לקבל הלוואה מיידית חוץ בנקאית לעסקים היא למצוא את הגוף או המוסד הפיננסי הנכון ליטול ממנו הלוואה. עם המוסדות המעניקים הלוואות כאלה ניתן למנות חברות אשראי, חברות ביטוח, קרנות פנסיה ועוד. ניתן לקבל הצעת מחיר מכל אחד מהדופים הללו ולבחור את ההצעה הטובה והמשתלמת ביותר. הבעיה היא שעצם החיפוש לוקח זמן וכרוך במאמצים.

מי שמעוניין לחסוך זמן ומאמץ, יכול להסתייע בשירותים של חברות שתחום ההתמחות שלהן הוא מציאת הלוואות אקספרס לעסקים. עם החברות הללו ניתן למנות את המקור להלוואות לעסקים. המומחים של המקור להלוואות ילוו את הלקוח מרגע הגשת הבקשה ועד לקבלת המזומנים. אנשי המקצוע יקבלו שלוש הצעות מחיר מגופים חוץ בנקאיים שונים. הם יביאו את ההצעה הטובה ביות ללווה, וימשיכו איתו את ההליך עד לקבלת ההלוואה. כל הפעולות הללו תתבצענה במהירות, במטרה לענות מהר ככל האפשר על הציפיות של הלווים.

היענות מהירה ללקוח יחד עם התאמת ההלוואה לצרכים וליכולות שלו הן הפיתרון לעסקים שסורבו על ידי הבנק ההלוואות מאפשרות לעסק לעבור משברים נ זמניים ולהמשיך בפעילות עסקית לתועלת הבעלים והעובדים כאחד.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מעוניינת שיצרו עמי קשר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture