משכנתא חוץ בנקאית – להיות כאן לעתיד שלך

בנקים ידועים במסגרות אשראי לחוצות, אך מעניקות מרווח מחיה טוב עבור מי שמתנהל נכון. בנושאים הקשורים למשכנתאות אין טובים מהם במתן פתרונות מתקדמים, שסביר כי לא נצליח להשיג במקום אחר.

כתבות נוספות בנושא:

התעלמות מהחלשים: זאת התוכנית להורדת יוקר המחייה של בנט וליברמן • צפו
צפוי מחסור? מחיר החלב בישראל גבוה ב-80% מממוצע המדינות המפותחות
בגלל האומיקרון? ירידה בקניות הישראלים בחודש שעבר
יוצא לפנסיה? בשורה: דמי הניהול יוזלו מהותית

בנקים ידועים במסגרות אשראי לחוצות, אך מעניקות מרווח מחיה טוב עבור מי שמתנהל נכון. בנושאים הקשורים למשכנתאות אין טובים מהם במתן פתרונות מתקדמים, שסביר כי לא נצליח להשיג במקום אחר. אבל מה קורה שבעלי עסקים מסתבכים בשל חובות? האם הבנק יכול לסייע בנוגע למשכנתא? התשובה היא לא, ולכן נכנסים לתמונה גופים חיצוניים, המספקים משכנתא חוץ בנקאית.

מה היא משכנתא חוץ בנקאית

משכנתא המכונה "חוץ בנקאית" משלבת את הפתרון הטוב עבור בעלי עסקים, המעוניינים "לנקות" את עצמם בפני הבנק. טעויות של בעלי הון מגבילות אותם אל מול הבנקים, ובמקרה ואין ברירה צריך להשתמש בפרטנרים חיצוניים.

חברות המעניקות הלוואה חוץ בנקאית כמו משכנתא, עושות זאת ממניעים של סיוע לאדם המצוי במצוקה. הסכום ניתן לרוב לתקופה בת שנתיים בתעריפי עמלה גבוהים משמעותית ממה שהיו משלמים עד כה. הסיבה לכך ברורה, ונובעת מהרצון של המלווה לבטח עצמו.

הדרך להחזיר שם טוב

משכנתאות ניתנות בישראל לבעלי עסקים או הון עצמי גבוה, שנדחו על ידי הבנקים ממספר סיבות. אחת מהן היא ייצור של חובות בלתי פוסקים שהובילו לעיקולים וחסימת ביצוע פעולות. הצורך הבלתי מעורער בשירות מחייב את הלווה להשיג מקור מימון חיצוני, במטרה לנקות את שמו. דרך זו איננה פשוטה כלל וכוללת הוספת אחוזים גבוהים לאלו שגובה הבנק. עם זאת, מדובר בפתרון היחידי המעניק אוויר לנשימה, מצד בעלי הון שחוו חסימה של גופים בנקאיים.

ממי ניתן לקבל משכנתא חוץ בנקאית?

פתרון זה אינו מוכר וידוע לכולם ולכן חשוב לחדד את הדרכים לקבל אותו. חברות ביטוח, בתי השקעות וחברות למתן הלוואות פרטיות, ישמחו להעניק הלוואה זו בהתאם לתנאים אותם קבעו מראש. מי שיעמוד בתנאי ההלוואה, יידרש להחזיר כל חודש סכומים גבוהים. במקרה של אי החזרה יינתן זכות למימוש בעלות על הנכס, הענקת צו פינוי והעמדתו למכירה לצורך כיסוי חובות. במקרים מסוימים לחברות המלוות יש רק זכות שניה למימוש הנכס. ההבדל נוצר בהתאם לגובה ההלוואה הנדרשת.

חברות חיצוניות מעדיפות לקבל זכות מימוש ראשונית על הנכס, ולכן יעדיפו להעניק הלוואה בסכומים גבוהים. בעלי ההון הנקלעים למצוקה בדרך כלל לא יחשבו יותר מדי, ויקפצו על המציאה שתוכל להעניק עבורם את הזכות לכפר על מעשיהם.

ממש את זכותך מידית

ניסיתם לקבל משכנתא בבנקים וסורבתם, זה הזמן לעשות מעשה ולהתחיל לחפש את החברה שתעניק זאת. כפי שרשמנו במאמר זה, חברות חיצוניות ישמחו לנפק עבורכם את הבקשה המיוחלת. עמידה בתנאים הכרחית ומובילה אתכם להוציא סכומי כסף רבים, אך חיוניים בתקופה בה אתם נמצאים.

מרגע אישור לקיחת משכנתא חיצונית, תוכלו לממש את זכותכם. מדובר בהליך בירוקרטי שיבטח את החברה במקרה ולא תעמדו בתשלומים. בדיקת הון עצמי, נכסים קיימים ותלושי שכר או תזרים חברה.

למי זה מתאים

לקיחת משכנתא מסוג זה לא מתאימה לכל אחד, למעשה ברוב המקרים חשוב להבין אם בכלל כדאי לעלות על הרכבת הזו. עבור רבים, אם כן, מדובר בגלגל הצלה שלרוב לא ידעו על קיומו. אם הבנק אינו מאפשר לכם לקחת משכנתא מסיבות של הון עצמי, לא כדאי לפזול לכיוון חוץ בנקאי. במידה והמציאות אינה מותירה ברירה עבור אנשי עסקים בעיקר, נוצרת תלות בשימוש בסוג זה של פתרון. הוא זה שיאפשר ניקוי תדמית אל מול הבנקים, ותקשורת עתידית טובה ואיכותית יותר. כעת אתם מוזמנים להתחיל בהליך הבראה טוב, תוך הפקת לקחים עתידיים.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture