הפליטים המוסלמים שמצילים את הכלכלה הגרמנית • מיוחד

מה הקשר בין זרם הפליטים המוסלמים הנכנסים לגרמניה לכלכלה המקומית ולירידה באחוזי הלידות במדינה? ואיך הכל מתקשר ליום הקדיש הכללי, אותו ציינו במהלך השבוע החולף?

כתבות נוספות בנושא:

התעלמות מהחלשים: זאת התוכנית להורדת יוקר המחייה של בנט וליברמן • צפו
צפוי מחסור? מחיר החלב בישראל גבוה ב-80% מממוצע המדינות המפותחות
בגלל האומיקרון? ירידה בקניות הישראלים בחודש שעבר
יוצא לפנסיה? בשורה: דמי הניהול יוזלו מהותית

בתחילת השבוע, בעשרה בטבת, צוין גם יום הקדיש הכללי, היום שנועד לשמש יארצייט לקדושי השואה שיום פטירתם לא נודע, ולמעשה יום הזיכרון ה"דתי" לנרצחים הי"ד. הגרש"ז אויערבאך זצ"ל אמר כי "נכון הדבר מאוד" לקבוע יום זה כיארצייט עבור הורים שנרצחו בשואה ויום פטירתם לא נודע (הליכות שלמה פרק י"ח). הגרש"מ עמאר שיבדל"א כתב לפני מספר שנים, בתפקידו כראשון לציון, כי "כל איש בישראל יראה חובה לעצמו לקיים הנהגה חשובה זו. ונוסיף תפלה לא-ל נורא עלילה, לשמור את עמו ואת נחלתו, והיה המחנה הנשאר לפליטה".

למרות שהעמדה החרדית הרשמית אינה מתייחסת ליום הקדיש הכללי, ברור שהיא אינה רואה ביום הזיכרון הלאומי שנקבע בניסן, יום אֶבֶל מתאים ויום לאמירת קדיש על הקדושים הי"ד שיום פטירתם לא נודע. השבוע בחרנו להתייחס לנתון מעניין שהתפרסם בגרמניה כמה ימים לפני יום הקדיש הכללי.

הרב הראשי קורא לומר משניות וקדיש בעשרה בטבת לזכר קדושי השואה

הנתון התפרסם לרגל סיום השנה האזרחית במסגרת סדרה של נתונים סטטיסטיים, ולפיו הצליחו שלטונות גרמניה "לבלום" את כניסת ה"פליטים" למדינה. לפי הנתונים נכנסו בשנה הקודמת לגרמניה "רק" 280 אלף פליטים…

זה מצחיק מכמה סיבות, אבל זה גם לא נכון עובדתית. בדיוק כפי שהכותרת "חיילים הרגו נהג ערבי שנקלע לתאונת דרכים בירושלים" היא כותרת שקרית. הגרמנים מאוד נדיבים בכל מה שקשור ל"איחוד משפחות" ותיכף תבינו גם למה. כך שדי ב"פליט" אחד שהצליח להשתחל לגרמניה, על מנת לקלוט עוד כמה וכמה פליטים.

זאת נוסף על-כך שהנתונים מתייחסים למי שנכנס בצורה רשמית וגלויה למדינת הענק הזו והיא אינה כוללת את כל מהגרי העבודה הטורקיים שקיבלו אישור רשמי להתגורר ולעבוד בכלכלה החזקה ביותר באירופה. במילים אחרות, ההגמוניה הגרמנית ממשיכה לנקוט בתקינות פוליטית ואינה אומרת את האמת לציבור.

Barbed wires surround the cabins of the Auschwitz-Birkenau Concentration Camp in Poland. Auschwitz was a network of concentration and extermination camps built and operated in occupied Poland by Nazi Germany during the Second World War. It was the largest of the German concentration camps. January 27, 2014. Photo by Isaac Harari/FLASH90   *** Local Caption *** ??????? ????? ??????? ??? ????? ???? ???? ??????

מדוע בוחרים שלטונות גרמניה לשקר לאזרחיהם? מדוע בוחרים כלי התקשורת הגרמניים להתכחש למציאות? ואיך זה קשור ליום הקדיש הכללי? התשובה כמו תמיד, מורכבת ממילה אחת: כ-ס-ף.

מספר הלידות בגרמניה עומד על פחות משמונה לאלף איש. לא צריך להיות גאון על מנת להבין את המשמעות הדרמטית של הנתון הזה. הדבר נמשך כבר עשורים והחל במחצית הראשונה של שנות השבעים. אבל מאז המחצית השנייה של שנות התשעים וביתר שאת מתחילת העשור הנוכחי, הולך וצונח מספר הגרמנים החדשים במהירות.

הנתון הזה חמור במיוחד לנוכח הפלישה המוסלמית לגרמניה. משום שנתוני הלידות של המוסלמים גבוהים יותר מאלה של הגרמנים והם למעשה מעידים על-כך שמספר הגרמנים שנולדים מידי שנה נמוך יותר בפועל. ואיך זה קשור לכסף? פשוט מאוד. היחס בין הצעירים לקשישים בגרמניה הולך ועולה לטובת הקשישים. מי אמור לפרנס מיליוני קשישים בעשורים הבאים, כאשר הפנסיה מתבססת על כוח עבודה צעיר שמממן את אלה שיצאו ממעגל העבודה לפנסיה?

גורמים רשמיים בגרמניה מעריכים כי בתוך עשור תאבד גרמניה שישה מיליון אזרחים. שימו לב למספר ותבינו את הקשר ליום הקדיש הכללי. כאן טמון הסוד הגדול. גרמניה לא תוכל להמשיך ולהישאר הכלכלה הגדולה והחזקה ביותר באיחוד האירופי כאשר היא נדרשת למצוא פתרונות כלכליים למיליוני קשישים רעבים. היא גם לא תוכל להציג צמיחה בהעדר ידיים עובדות חדשות.

מה הפלא איפה שהיא "מקבלת בברכה" את המסתננים המוסלמים? היא זקוקה להם. היא זקוקה לאזרחים חדשים שייטלו חלק בכוח העבודה ויאפשרו למשק להמשיך להתקיים. מה הפלא שהגרסה הרשמית מדווחת על כניסתם של כמה מאות אלפי "פליטים" בלבד בשנה הקודמת כאשר נתוני האמת גבוהים בהרבה. לפחות לפי דברים שאמר באחרונה השר לענייני בוואריה. האיש חשף את האמת. האמת היא שמספר המסתננים לגרמניה נע בין שלושה מיליון לגרסה המקלה לתשעה מיליון(!) לפי הגרסה המחמירה.

אגב, בישראל, הארץ אליה עלו ניצולי השואה האיומה שהביאה גרמניה לעולם כולו וליהודים בפרט, נולדים מידי שנה 21 ילדים יהודים לכל אלף איש. מה הפלא שכלכלת ישראל נחשבת נס של ממש בעולם כולו. זהו אגב המספר הגבוה ביותר של לידות לאלף איש בעולם המערבי.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה הדאגה? ברגע שיהיו יותר מידי מוסלמים, הם ימחקו אותם, יש להם ניסיון עם זה…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture