הדים נרחבים לועידת הגבאים השנתית של נדרים פלוס

הדים נרחבים לועידת הגבאים השנתית של נדרים פלוס

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד

גלריית ענק בסוף הכתבה

אחרי כמעט שבע שנות פעילות חובקת מגזרים ונוכחות מסיבית בכל בתי הכנסת, כינסו ראשי חברת נדרים פלוס מעל אלף גבאי בתי כנסת למעמד של הערכה והוקרה לגבאי בתי הכנסת על פעילותם ועל העשיה הציבורית שהם נוטלים בה חלק.

כבר עם כניסתם למרכז הכנסים אווניו קידם את פני הבאים לובי הכניסה  המזמין במיתוג מיוחד ומרשים ובקדמתו ארון קודש יחודי המכריז זה השער להשם, מכאן נכנסו דרך שביל הכניסה המרהיב  אל תוככי שדרת הדוכנים המרשימה, ונהנו מבר פתיחה מושקע ומפנק בהוקרה מלאה על פעילותם במשך כל השנה ללא קבלת תמורה.

במהלך הועידה נהנו הגבאים מהרצאות מקצועיות וחווייתיות מחד ומתוכנית אומנותית מגוונת מאידך, יחד עם כיבוד עשיר לאורך כל האירוע שהסתיים בארוחת ערב מפנקת ברמה גבוהה, בחשיבה על כל פרט קטן כגדול, נראות מרהיבה לצד השקעה מלאה בתוכן בגשם וברוח -כשעל ההפקה המושלמת עד הפרטים הקטנים מופקדת חברת ווישס –לנדא.

בכניסתם אל שדרת הדוכנים הענקית בהשתתפות נותני השירותים לבתי כנסת מהחברות המובילות בארץ, נחשפו הגבאים לעשרות דוכנים מרהיבים במבצעים מיוחדים ובהשקעה אדירה למען יצאו הגבאים בחסכון מיוחד לקופת בית הכנסת. השקעה שהכפילה ושלשה את עצמה בצורת אלפי עסקאות שנחתמו במקום לשביעות רצון נותני השירותים ולקוחותיהם.

מיצג מיוחד ביוזמת חברת ההפקה -הוצג באירוע לצד הכניסה לועידה והביא את סיפורה של הגבאות מאז ועד היום, כשנדרים פלוס מסמלת עידן חדש בגבאות תשפ"ב. מכאן דרך המבואה המעוצבת בטעם נכנסו הגבאים למליאה, שם על הכסאות חיכתה להם התכניה המלאה והמבטיחה והם צללו לעולם של גבאות מתייעלת מתוך הערכה לפועלם.

את האירוע הנחה מנכ"ל נדרים פלוס הרב ברוך הרשוביץ שהשמיע גם דברי פתיחה במהלכם הביע את התרגשותו על האפשרות לפגוש מקרוב ציבור גדול כל כך שכולו עשיה למען הציבור והודה על הזכות לתת שירות לאנשים כה נעלים שמקדישים אל חייהם למטרות של תורה, תפילה, צדקה וחסד.

את המושב הראשון שעסק באתגרים המסורתיים העומדים לפתחם של הגבאים, פתח המנטור מוטי ויטמן בנאום מחכים עם טיפים להתנהלות נכונה של הגבאי מול המתפללים.

אחריו התקיים מיני פאנל עם הרב בנצי ראקוב ור' חיים לנדסמן, פרוייקטורים מובילים בתחום תכנון ובניה של מוסדות ציבור, שהעניקו לגבאים עצות זהב והדרכה על שלבי התכנון והבניה מהגשת הבקשה להקצאה עד חנוכת הבית.

המושב הסתיים בהרצאה מרתקת מהאדריכל הנודע הר"ר אהרן אסטרייכר שחתום על תכנון מבני ענק במגזר החרדי כמו ביהמ"ד הגדול של בעלזא בירושלים, ביהמ"ד הגדול של גור והמרכז העולמי של ויז'ניץ בבני ברק, יחד עם עוד מאות בתי מדרשות ומוסדות ציבור. בחן ובנועם העניק לגבאים מניסיונו העשיר ורב השנים כשגם לאחר ההרצאה השיב לשאלות הגבאים בסבלנות ובמקצועיות.

לאחר תפילת מנחה והתרעננות קצרה נפתח המושב השני בהנחייתו המקצועית של הרב אריה זיסמן, שעסק בחדשנות הטכנולוגית וברתימתה לטובת גבאי בתי הכנסת, כשהנאום הראשון היה של ר' מוטי קריכלי מנהל מחלקת ניהול קמפיינים בצ'רידי ישראל, שגם פרסה את חסותה על הועידה. קריכלי ריתק את הקהל בהרצאה מקצועית ועשויה היטב בהשתתפות שיא של משתתפי הועידה, בה פרס את כל ההיבטים של קיום מגביות המבוססות על גיוס המונים עם עצות וטיפים מניסיונו העשיר שרכש כמי שהוביל את הקמפיינים הגדולים והמובילים בציבור החרדי. לפני ההרצאה וגם לאחריה ליוו הצוות המתוגבר של חברת צ'רידי את המתעניינים הרבים ופתחו בפניהם אפשרויות חדשות לגיוס משאבים עבור בית הכנסת.

עוד בנושא החדשנות שמעו המשתתפים סקירות מקיפות על מיזמים שמהר מאוד יהפכו לנחלת כלל בתי הכנסת מר' מתי אקשטיין מנכ"ל חברת 'קומאקס תקשורת' על 'צייטק', מוצר חדשני שפיתח לניהול מערכת החשמל של בית הכנסת בצורה חכמה, ומר' יהושע ורטהיימר מנכ"ל חברת 'בראשית סולאר' שסיפר על האפשרויות הנרחבות לניצול גג בית הכנסת ליצור חשמל נקי ולחסוך סכומי עתק לקופת בית הכנסת.

בין ההרצאות המקצועיות התקיים פאנל מרתק ומהנה של אישי ציבור שהחלו את דרכם הציבורית כגבאי בית כנסת, הרב אברהם רובינשטיין ראש עיריית אלעד, ח"כ הרב משה אבוטבול לשעבר ראש עיריית בית שמש והרב ישראל פרוש ראש עיריית אלעד.

מנחה הפאנל הרב אריה זיסמן לא עשה למשתתפיו חיים קלים והציף סוגיות הנוגעות לגבאי בתי הכנסת, כמו תקצוב בתי הכנסת, צוי הריסה וגם שאלות אישיות שנתנו הצצה לחייו של איש ציבור וההתנהלות עם הציבור. חילופי דברים שהעלו חיוכים על פני המשתתפים התקיימו בין הרב משה אבוטבול והרב ישראל פרוש כשהאחרון לא נשאר חייב…

אחרי האתנחתא הזו עלה לנאום ר' אליהו ארואס היזם, המפתח והבעלים של נדרים פלוס, שבצניעות ובחן פרס פרקים מההיסטוריה האישית שלו ושל החברה ונתן סקירה מקיפה על הפונקציות הרבות והאפשרויות שעומדות בפני משתמשי מערכת נדרים פלוס, כמו גם גילויים על התוכניות הרבות להמשך, מה שיעצים את מעמד חברת נדרים פלוס כנותנת השירות הגדולה בעולם למוסדות תורה, צדקה וחסד.

לאחר תפילת ערבית ישבו המשתתפים לארוחה עשירה ומפנקת באולם ענק ומפואר כשעל השולחנות מזכרת "נוסחי מי שברך לגבאי" ועל הכסאות ממתינה להם שקית המכילה מגזין "ראש הקהל" – מגזין מושקע ומיוחד שהופק לרגל הועידה ומגוון שוברי מבצעים. הגבאים התישבו לסעודה כשברקע מנעימים בשירי כיסופין תזמורת פייער האגדית עם מקהלת מלכות יחד עם בעל המנגן ר' שלמה כהן. נשמעו גם קטעי הווי והומור מסיטואציות שונות בחייו של גבאי, שהעלו חיוכים רחבים על פני המשתתפים.

במהלך הארוחה נשמעו דברים קצרים מהרב ישראל פלנר מראשי קופת העיר ומנהל פרויקט 'ערבים' שהציג תוכנית מהפכנית לצירוף אלפי משתתפים חדשים לפרויקט ערבים בשיתוף פעולה עם נדרים פלוס ובכך למנוע עוד ועוד סבל וצער מאלמנות ויתומים ל"ע. הרב אליעזר יוטקובסקי מראשי ארגון אנחנו וצאצאינו ופרויקטים חינוכיים נוספים גייס את ציבור הגבאים למיזם תורני חשוב של ייסוד רשת ענק של שיעורי תורה יחד עם גבאי בתי הכנסת.

מנכ"ל נדרים פלוס הרב ברוך הרשוביץ נשא דברים נרגשים בכובעו השני כאחד מפעיליה הנמרצים של מערכת הכשרות המהודרת של רבני העיר בני ברק הגרחי"א לנדא והגרש"צ רוזנבלט שליט"א, בהם קרא לציבור לפעול להרמת קרן הכשרות המהודרת בא"י על ידי הקמת מכירות בשר ועופות של אחדות למהדרין בכשרות המהודרת של רבני העיר ונקודות חלוקה של פירות וירקות בפיקוח והשגחת בד"צ מסורת השמיטה בראשות רבני העיר.

האירוע הסתיים בהגרלות ענק על פרסים בשווי אלפי שקלים כל אחד מתנת החברות שפרסו את חסותם על האירוע.

התגובות הנלהבות של הגבאים לא איחרו לבוא, כשכבר באותו לילה של סיום הועידה התקבלו מאות תגובות במערכת נדרים פלוס בהם הודו הגבאים בכל פה על הועידה ועל הרצון הכן שמאחוריה לתת כוח וגב לגבאים. גם המפרסמים יצאו מכליהם לנוכח התוצאות שהיו מעל ומעבר לציפיות ורובם אף ביקשו לתת כבר מעכשיו דמי קדימה להשתתפות בועידה שתתקיים אי"ה בשנה הבאה.

בנדרים פלוס מבקשים להודות מקרב לב לכל הגבאים שכיבדו בהשתתפותם ולהתנצל בפני אלו שחוו תקלות שנבעו מהשתתפות שיא לא צפויה ואלו שביקשו להגיע ולא יכלו מפאת חוסר מקום. תודה מיוחדת גם לחברת ההפקות ווישס – לנדא שעשו עבודה מדהימה בכל קנה מידה בהפקת הועידה בצורה מושלמת תוך חשיבה על הפרטים הקטנים.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture