עזרינו ומגיננו • כינוס לחסידי בעלזא בלונדון נגד פגעי הטכנולוגיה

בלונדון התקיימה בסוף השבוע שעבר כנס נגד פגעי הטכנולוגיה ויסוד וביסוס הקהילה בעיר • במעמד נשאו דברים חשובי הרבנים, ואף הוקרא מכתב קודש מיוחד ששלח כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא לרגל הכינוס

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

כינוס עזרנו ומגיננו בלונדון (4)

כינוס נגד פגעי הטכנולוגיה, ומעמד ייסוד וביסוס קהילת חסידי בעלזא ואיחוד מוסדותיה תחת קורת גג אחת בעיר לונדון, אורגן על ידי הנהלת הקהילה הק' דחסידי בעלזא. במעמד השתתפו כלל ציבור חסידי בעלזא והורי התלמידים המתחנכים במוסדות חסידי בעלזא בעיר.

הכנס הותיר רושם עז על כל המשתתפים שקיבלו על עצמם לשתף פעולה עם חברי הוועד ולקבל על עצמם תקנות הקהילה, כפי שהתווה כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא שליט"א, בגאווה דקדושה בשמחה וברצון לעשות רצון אבינו שבשמים.

את הערב פתח והנחה מנכ"ל המוסדות הרה"ח ר' אהרן קליין שקידם את פני הבאים, והדגיש עד כמה חשוב ונחוץ הוא המעמד הגדול הזה לטובת עתידנו ועתיד צאצאינו. הגאון רבי יוסף דוב באב"ד שליט"א דומ"ץ קהל מחזיקי הדת בלונדון הקריא את מכתב הקודש הנדיר והמיוחד ששלח כ"ק מרן אדמו"ר מבעלזא שליט"א. התרגשות עצומה הורגשה בין קהל המשתתפים בשמעם את תוכן המכתב אשר מרן אדמו"ר שליט"א מתחיל בזה הלשון 'לנוכח המציאות השם ירחם' – ובהמשך בקשת כ"ק מרן שליט"א מכל אחד ואחד לקבל על עצמו ועל ב"ב תקנות הקהילה וכו', מי ששמע בקשה זו יוצא מפי לבן של ישראל ולא יקבל על עצמו מיד לתקן מעשיו ולשנות דרכיו להתנהג כראוי וכיאות ברוח בעלזא.

הרה"ג רבי מנשה ישראל רייזמן מחשובי הרמי"ם בביהמ"ד הגדול בקרית בעלזא ירושלים נשא דבריו בגודל האחריות, וחומר האיסור והסכנות הכרוכות בכלי הטכנולוגיה השונים והמשונים שאינם מסוננים על ידי וועד מיוחד לענייני תקשורת שע"י הקהילה. במתק לשונו ריתק את קהל המשתתפים כשעה שלימה על הניסיון הגדול שיש לנו טרם ביאת המשיח, והיצר הרע מנסה בכל כוחו לחבל בכרם ישראל על ידי כלים מכלים שונים, ועלינו לחזק ולהתחזק בכל הכוחות שלא לתת טרף למשחית אלא להישמר מכל וכל בענין זה ולהתרחק ממנו כמטחווי אש.

הרה"ג ר' שלמה בינעט דומ"ץ קהל מחזיקי הדת בירושלים, השמיע דברים בשליחות קודש של כ"ק מרן האדמו"ר, בענין אחדות אנ"ש חסידי בעלזא תחת קורת גג הקהילה בהטעימו את ענין הקהילה שהוא עיגול ושרשרת של הקהילה. אולם כעת שיש שינוי צורה לנוכח המציאות השם ירחם אז צריכים לחזק את השרשרת, ובזה שכולם יקבלו עליהם להתנהג כפי תקנות הקהילה בזה יחזקו את השרשרת לבל יוכלו רוחות זרות המנשבות בחוץ לחדור פנימה, ולנתק אותה ח"ו.

הרה"ג ר' שלמה דוד קליין דומ"ץ קהל מחזיקי הדת בלונדון וחבר ועדת הרבנים לענייני תקשורת, הסביר בטוב טעם ודעת את אופני הסינון והפתרונות שנמצאו לכל המחשבים והפלאפונים למיניהם, וכל אחד ואחד מסוגל וחייב לעשות פילטר ובפרט שאין הדבר כרוך בהפסד כספי או איבוד זמן בעבודתו וכיוצ"ב, וכן מסר לכל המשתתפים את הוראות הקהילה בענין זה לכל המשתמשים במחשבים ופלאפונים שונים.

בסיום הערב מסר מנכ"ל המוסדות את יסודות הקהילה, תועלתה ותכליתה, לרומם ולחזק את דמותה הרוחנית של קהל מחזיקי הדת, לאחד את קהל אנ"ש חסידי בעלזא במטרה משותפת ואחידה להתנהג ברוח אנ"ש חסידי בעלזא כרצון כ"ק מרן האדמו"ר, ולחנך את בנינו ואת דורותינו אחרינו בדרך ישראל סבא כמקובל מדור דור, ושלא לתת מקום במחננו ח"ו לדברים זרים שאינם תואמים לקהילה קדושה זו, ועל שיתוף הפעולה בענין זה בין כל עסקני המוסדות וגבאי השטיבלעך, ואיש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק.

כל הציבור נענו ואמרו נעשה ונשמע לקיים מה שנאמר ועשית ככל אשר יורוך, בחשק וברצון קבלו עליהם ועל זרעם את כל הנדרש מהם מתוך שמחה של מצוה, השי"ת יעזור שמכינוס שם שמים זה, יתרבה כבוד שמים וכבוד החסידות ויתרומם קרן התורה וישראל עדי נזכה לגאולה שלימה, וימים אלו יתהפכו לששון ולשמחה לישועה ולנחמה. אמן.

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אשרינו מה טוב חלקינו!
ממנו יראו וכן יעשו!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture