Flash90

רובינשטיין לנתניהו: "להשוות את ההגבלות על ב"ב לשאר הערים המוגבלות"

ראש עיריית בני ברק וסגניו בפניה דחופה לראש הממשלה: "קיימים עיוותים משמעותיים שבמקום להקל, מכבידים על העיר ועלולים להביא לקריסתה ולתוצאה ההפוכה. מה צריך יותר מזה כדי להפוך את העיר למדגרה אחת גדולה והמונית, ה' ישמרנו"

כתבות נוספות בנושא:

הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
חיפה נגד מיכאלי: "הפעלת הרכבלית בשבת היא בניגוד גמור לסיכומים בנושא"
סמוך לפסגת זאב: בן 20 נעדר במשך שעות ואותר ביער כשהוא סובל מהיפותרמיה

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין וסגניו בפניה דחופה לראש הממשלה נתניהו, להשוות את ההגבלות על העיר בני ברק לשאר הערים המוגבלות ובאותה מתכונת שתאפשר לה תנאי קיום מינימליים ואפשריים: "העיר בני ברק, נתונה בסגר הרמטי זה יומיים, וזאת לאחר סגר חלקי ונושם של כשבוע ימים. מאות אלפי התושבים, המשפחות ברוכות הילדים, כלואים בבתיהם, זה כשלש שבועות ויותר. אין יוצא ואין בא. וברוב הבתים – בתנאים-לא-תנאים שאינם הולמים ואינם ראויים".

"לא כאן המקום להיכנס ולבקר את המסקנות והדו"חות שהובילו להחלטה על סגר זה, שכן אנו יוצאים מנקודת הנחה ובטוחים שההחלטה נבעה מדאגה לגורל העיר ותושביה, ואנו שוב מודים על כך. מפרסומים בתקשורת אנו למדים כי מסתמן שינוי בהצעה להעתיק את הסגר על שמונת ישובים נוספים לאחר הפעלת לחצים לאור המסקנות והפקת הלקחים מההסגר הקשה שהוטל על עירנו בני- ברק וכי הממשלה שוקלת מהלך שונה במקום הטלת סגר".

"במקורותינו משתמשים חז"ל בטענת "דיו לבא מן הדין להיות כנדון". שהרי לא יתכן שהמודל המועתק ישופר, ואילו המקור, יישאר כפי שהוא, לאחר שכל הגורמים מבינים שקיימים עיוותים משמעותיים שבמקום להקל, מכבידים על העיר ועלולים להביא לקריסתה ולתוצאה ההפוכה".

בעיריית בני ברק טוענים כי "כאשר הוחלט על הסגר בעיר, כלולה הייתה בהחלטה זו הוראה גורפת על פינוי כל הנשאים והחולים מן העיר. החלטה זו לא מיושמת ואינה ישימה כלל בשטח, והיא השתנתה תוך כדי תנועה. כתוצאה מכך, כלואים למעלה מ-200,000 תושבי העיר, יחד עם למעלה מאלף חולים מאומתים, בשטח מוניציפאלי קטן-ממדים, בתוככי דירות צפופות ובמגע אובססיבי ותמידי עם החולים. מה צריך יותר מזה כדי להפוך את העיר למדגרה אחת גדולה והמונית, ה' ישמרנו".

"כעת, כולם מודים שהמספרים נופחו מעל ומעבר, והובנו ופורשו שלא כדין. זאת ועוד, המספרים הגבוהים בבני ברק הינם תוצאה ישירה של בדיקות המוניות שנערכות בעיר בשונה מכל הערים האחרות. כך שאינן מהוות אינדיקציה לעומת הערים האחרות. קרוב ל-200,000 תושבים לכאורה נקיים, סובלים על לא עוול בכפם. טכנאים, ספקים וצרכים חיוניים אחרים ממאנים להגיע אל העיר, ובצדק, לאחר עליהום תקשורתי ומיתוג העיר כנגועה, על לא עוול בכפה . האם יודע כבודו מה משמעותה של משפחה ברוכת ילדים שאין זרימת גז בבית?, שקווי הטלפון בעייתיים? שמכונת הכביסה תקולה ואין טכנאי שמוכן לבוא ולתקן?"

"מוקדם מכדי לדבר, אולם עוד ידובר על ההתמודדות עם הוצאה שבהפיכת העיר בני ברק למצורעת ומנוגעת, ההשלכות הכלכליות
החמורות שיהיה עלינו להתמודד עמם. אך, החכם, עיניו בראשו. כמובן, ההסתה משולחת הרסן בראש כל חוצות, היא רק סנונית ראשונה בדרך להפיכת כל הציבור החרדי ותושבי העיר במיוחד, למוקצים מחמת מיאוס, מפיצי מחלות מזוהמים שיש להתרחק מהם. כפי שקורה כבר כעת, לצערנו, בכל מקום בו כף רגלו של תושב העיר ב"ב דורכת".

לסיום כותבים רובינשטיין וסגניו, "מכל האמור עולה דרישה ובקשה אחת וברורה, להשוות את תנאי ההגבלות של העיר בני ברק לערים האחרות ובאותה מתכונת שתאפשר לה תנאי קיום מינימליים ואפשריים. אנו חשים כי תחושות הציבור נוכח הפליית העיר לעומת שאר הערים עלולים להביא לחוסר אמון הציבור בצעדים החשובים והלא קלים הננקטים על ידי הנהלת העיר בהתאם להוראות משרד הבריאות".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

צריך להקים ועדת חקירה על הליך קבלת ההחלטות המגזריות

ראש העיר מכיר את האנשים שלו. אני גר בחיפה , בסופר מארקט מחכים 50 אנשים בחוץ. כ60 בתוך הסופר. למה לבחור גזר ומלפפון מותר להתקהל וגם לחקות בחוץ ו 10 לא יכולים להתפלל. יותר מזה אני רוצה תשובה מאותם רבנים שהתירו אפילו להלשין. מה בטטות ומילון ואבטיח זה פיקוח נפש, לחכות מחוץ לסופר זה מותר, ורק תפילה זה איסור של יהרג ולא יתפלל בציבור????

עד חיפה הגיעו העצניקים?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture