"מדיקל אקספרס" נשבר לכם לחכות במיון?

חייגו כעת למוקד האורתופדי של "הרצליה מדיקל סנטר" האבחון והטיפול נעשים רק על ידי רופאים אורתופדים מומחים, במסגרת מערך האבחון והטיפול המתקדם של בית החולים הפניה הראשונית למוקד הינה באמצעות הטלפון ואינה מצריכה הגעה פיזית למקום

כתבות נוספות בנושא:

משרד הבריאות: רוב של החולים קשה בישראל - אינם מחוסנים
מחקר ישראלי פורץ דרך: משותקים יוכלו לחזור לתפקוד מלא?
מחסור בוויטמין D עלול להוביל לעלייה בתמותה בקרב חולי קורונה
משרד הבריאות: "שומרים על שגרה לצד הנגיף - באחריות"

אנשים רבים נתקלים במהלך שגרת חייהם במקרים רבים של פציעות, שברים וחבלות אורתופדיות כאלה ואחרות, כמעט בכל המקרים הנפצע יפנה לשירותי המיון הקרובים אל מקום מגוריו שם הוא ינסה לקבל טיפול מהיר לפציעה שנוצרה, אלא, שבמקרים רבים מקבל המטופל טיפול ראשוני ומופנה להמשך טיפול בקהילה, לרופא מומחה או לניתוח בתאריך עתידי. זה המקום לציין כי עיכוב בקבלת הטיפול עלול לגרום לסבל מיותר והשלכות משמעותיות למטופל.

בית החולים "הרצליה מדיקל סנטר" השיק לאחרונה את המוקד האורתופדי, המעניק מענה מהיר ומקצועי על ידי רופאים מומחים בכל הנוגע לשברים המתרחשים במקרים שונים של נפילות, פציעות וחבלות אורתופדיות שונות כתוצאה מפעילות יומיומית כמו לדוגמא נפילה במהלך רכיבה על גבי אופניים, קורקינט או סתם החלקה בבית שיכולה לגרום לפציעה בדרגות שונות.

המוקד האורתופדי הייעודי של "הרצליה מדיקל סנטר" הוא ראשון מסוגו בישראל, לאבחון וטיפול מהיר בשברים, פציעות או כל חבלה אורתופדית. כל שרשרת האבחון והטיפול נעשית במהירות, במקצוענות, באווירה נעימה ועל ידי רופאים אורתופדים בכירים בלבד. במוקד מעניקים שירות רק אורתופדים בכירים לצד מערך האבחון והטיפול של בית החולים, כך שהתהליך הרפואי יסתיים במהירות תוך מתן רפואה מקצועית ויעילה.

אז איך זה עובד? ראשית כל בכל מקרה של חשש לשבר או כל פציעה אורתופדית דבר ראשון מחייגים למוקד האורתופדי בבית החולים בטלפון: 09-9592445. המוקד ידאג לייעוץ מיידי עם אורתופד מומחה שיפנה במידת הצורך לבדיקת דימות (סי.טי, רנטגן, אולטרסאונד) שתבוצע מיידית ב'הרצליה מדיקל סנטר' ובהתאם ייקבע הטיפול הנדרש, אם זה גבס, חבישה או זריקות שיתבצעו גם הן מיידית בבית החולים.

שירות זה הוא חלק ממערך השירותים המהירים – "מדיקל אקספרס" – של "הרצליה מדיקל סנטר". בבית החולים אומרים: "אנחנו מאמינים שמתן אפשרות לטיפול רפואי מהיר הינו צורך בסיסי בעולם בו אנו חיים. לפעמים, גם שלא מדובר בסכנת חיים, היכולת לקבל מענה ופתרון מהיר לבעיות רפואיות עושה את ההבדל בחוויה האישית ובאיכות החיים שלנו.

"אדם כאוב אשר זקוק לאבחון או טיפול, שגרת חייו נפגעת וההמתנה לפתרון זמן רב, יכולה להיות מעמסה גדולה. בואו ליהנות מעוצמה רפואית, גמישות ושירותיות גבוהה, צוות מחויב ומומחים מובילים במערך השירותים המהירים המספקים מענה אבחנתי וטיפולי למגוון צרכים ובעיות רפואיות".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture