לראשונה בתולדות המצ'ינג: קמפיין שכולו רוחניות – עשרות אלפים הצטרפו

לראשונה בתולדות "גיוס ההמונים" של "צ'ריידי", קמפיין שכולו רוחניות: עשרות אלפי יהודים בכל רחבי העולם נרתמים לקבל על עצמם לימוד שבועי. הקמפיין נערך לאור קריאתו של ראב"ד מרוקו האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א לקראת שבת "דברים"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

בימים אלו, בהם העולם מתמודד עם גלי נוספים של הקורונה, יוצא לאור מיזם נדיר ויחודי, שכל כולו תורה. דומה שאין מי שאינו מכיר את הפלטפורמה של חברת "צ'ריידי" ואמנות גיוס ההמונים, שגיסה בשנים האחרונות מאות מליוני שקלים למיזמים שונים. ואולם לראשונה בהסטוריה נערך השבוע מיזם ענק, שלא נועד לבקשת תמיכה כלכלית ואינו דורש הוצאה של כסף, אלא קבלה רוחנית של סגולה מיוחדת, , במיזם שנועד לאחד יהודים מכל רחבי העולם להתחזקות רוחנית ובקיעת שערי שמים לכל הישועות

המיזם קרם עור וגידים לאור קריאתו של הגאון הצדיק רבי יאשיהו פינטו, שפעל ופועל במשך ימי המגיפה בחיזוק עידוד ודריבון רבבות שומעי לקחו ותלמידיו, להמשיך ולפעול בעשיה הרוחנית ביחד עם השמירה על כללי הזהירות הנדרשים.

הרב פינטו, שהקים את האימפריה של "שובה ישראל" לפני כעשרים וחמש שנה, מרכז תחתיו כיום עשרות סניפים ברחבי העולם, כשמצבו הבריאותי הקשה של הרב, לא מונע ממנו את החיזוק והעידוד ליהודי העולם בשעה קשה זו, בה דבריו מפיחים רוח תקוה ועשיה רוחנית. כחלק מההתעוררות הרוחנית, התפרסמה סגולת לימוד "ספר דברים" שאותה נוהגים רבבות יהודים מידי שבת בשבתו.

הרב פינטו הצליח לקרב יהודים רבים דרך תקנה זו, כשעד היום הודפסו למעלה מארבע מאות אלף ספרי "דברים" מיוחדים ובהם הקדמה ובה שיעוריו המקוצרים של הרב עם עיקרי המקורות לאמירת ספר הדברים ומעלתה. כאשר רבים מספרים על ישועות רבות בזכות קיום הלימוד וסיפורי מופת עליהם יש עדויות מופלאות, בכל מה שאדם צריך.

המציאות של סגולה שהבטחה לישועה, כזו שאינה עולה כסף, ואינה כרוכה במאמץ או פעולה חריגה, אלא בלימוד תורת משה, סגולה ששורשיה בספרי הקדמונים, הפך אותה לפופולארית, כשרבים מוצאים דרכה האת החיבור הפנימי, לתורת ישראל, ולשפע ישועות מהקדוש ב"ה.

להצטרפות לחצו כאן

בפרויקט המיוחד של "גיוס המונים", נעשתה פניה לעשרות מדינות בשפות שונות, כאשריהודים ברחבי העולם מתבקשים לתתכתף, ולקחת חלק במיזם, וממש כמו בקמפיינים של צ'רידי, נפתחו שלל "קבוצות" של "מתרימים" רק שהפעם ה"מתרימים" לא מבקשים השתתפות בהתחיבות כספית אלא בהתחיבות ללימוד חומש דברים.

המטרה היא כאמור להגיע לגיוס רבבות בשותפים, שכל מה שנדרש מהם הוא להצטרף ללומדי ספר דברים, ולזכות לחוות בעצמם את הקשר לתורת משה, ולקבלת הישועות מאת הקב"ה. חשוב לציין כי דווקא בעת הזו של סכנת המגיפה המשתוללת בחוצות עיר. רבים מוצאים נחמה וחיזוק רב בלימוד ספר הדברים כסגולה להשמר מן המזיקים.- המצטרפים הם מסביב לעולם מעשרות ארצות.

להצטרפות לחצו כאן

הסגולה שמקורותיה נמסרו בשיעוריו של האדמו"ר, מלמדת על כוחם של 955 פסוקי הספר, ומעלת הלימוד בהם מידי שבת, כאמור, המקורות הם קדומים, במשך השנים נשתכח ענין זה, אך כעת היא צברה תאוצה עולמית בעקבות דבריו החוזרים ונשנים של ראב”ד מרוקו הרב פינטו, שבדבריו חשף את מקרות הסגולה, והפיץ אותה, במיזם שזכה לברכת ועיוד כל גדולי ישראל, המכירים בערך סגולה נפלאה זו..

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture