צילום: שוקי לרר וארי ק.

היארצייטים בסאטמאר וטאהש והתהילים בזוטשקא אמסנא • כל אירועי השבת

יעקב מלמד מגיש את כל אירועי השבת בחצרות הקודש: כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ, האדמו"ר מויז'ניץ מונטריאול והאדמו"ר מויז'ניץ לונדון בניו יורק, מרן האדמו"ר מויז'ניץ, האדמו"ר מזידיטשוב ווערצקי, והאדמו"ר מתולדות אהרן בצפת, ה'קידושא רבא' במאקאווא, והמשפיע הגאון רבי מרדכי דויטש שליט"א ביסודות

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

סאטמאר: בכל ריכוזי סאטמאר בארץ ובעולם יציינו השבת את השבת שקודם יום היארצייט לכ"ק האדמו"ר בעל ה'ויואל משה' מסאטמאר זיע"א, כ"ק האדמו"ר מסאטמאר שליט"א יערוך את שולחנו הטהור בליל שבת בבית המדרש הגדול של החסידות בקרית יואל שבארצות הברית וכן יגש לפני העמוד לעילוי נשמת זקנו זיע"א.

ויז'ניץ לונדון: כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ לונדון שליט"א השוהה בימים אלו בניו יורק שבארצות הברית ישבות את השבת בצל חמיו כ"ק האדמו"ר מקאלוב שליט"א השוהה למנוחה בשכונת טשסנט רידזש במונסי, עריכת השולחנות הטהורים וכלל התפילות יתקיימו בבית האכסניה של כ"ק האדמו"ר מקאלוב שליט"א.

ויז'ניץ: מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א השוהה בימים אלו למנוחה בעיר צפת ישבות שם את השבת יחד עם מספר מצומצם של מקורבים ובני משפחה.

ויז'ניץ: כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א השוהה בימים אלו בניו יורק שבארצות הברית ישבות שם את השבת בראשות חסידיו הרבים תושבי המקום.

ויז'ניץ מונטריאול: כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ מונטריאול שליט"א השוהה בימים אלו למנוחה בניו יורק שבארצות הברית ישבות את השבת במחנה קרעסטיר בוואודריזש בבית האכסניה של הנגיד רבי ישראל ניימאן הי"ו.

זידיטשוב ווערצקי: כ"ק האדמו"ר מזידיטשוב ווערצקי שליט"א ישבות את השבת בעיר צפת, במוצאי השבת יערוך האדמו"ר סעודת מלווה מלכה באחד מבתי הכנסת העתיקים בצפת.

מאקאווא: השבת תתקיים שמחת ה'קידושא רבא' לרגל הולדת הנכדה לגאב"ד מאקאווא שליט"א בת לחתנו הרה"ג רבי בן ציון אונגר בן הרה"צ רבי יצחק צבי אונגר בן כ"ק האדמו"ר מנייטרא וחתן כ"ק האדמו"ר מווילעפולי. השמחה תתקיים בבית המדרש שדה תפילה בירושלים.

טאהש: השבת מציינים בחסידות את השבת שקודם יום היארצייט לכ"ק האדמו"ר מטאהש זיע"א, בנו ממשיך דרכו כ"ק האדמו"ר מטאהש שליט"א יערוך בליל שבת את שולחנו הטהור לזכרו של אביו בבית המדרש הגדול של החסידות בקריית טאהש שבקנדה. בתפילות השבת יגש האדמו"ר לפני העמוד לעילוי נשמתו של אביו זיע"א.

תולדות אהרן: כ"ק האדמו"ר מתולדות אהרן שליט"א השוהה בימים אלו למנוחה בעיר צפת ישבות שם את השבת, כלל התפילות ועריכת השולחנות הטהורים יתקיימו בבית האכסניה בהשתתפות מצומצמת של מקורבים ובני משפחה.

זוטשקא אמסנא: החל מהשבת – שבת מברכים חודש אלול ועד לסיום ימי חודש אלול יחלו לומר בחסידות את כל ספר התהלים בשבת בצהריים. השבת ייאמרו את ספר התהילים ביום השבת בשעה 17:15. לאחר מכן יערוך האדמו"ר שליט"א את שולחנו הטהור לסעודה שלישית.

בריסק: השבת תתקיים שבת ה'שבע ברכות' לרגל שמחת נישואי נכדת זקן ראשי הישיבות הגאון רבי משולם דוד סולובייצי'ק שליט"א עם נינת זקן ראשי הישיבות בלונדון הגאון רבי אליקים שלזינגר שליט"א, השמחה תתקיים בהשתתפות המשפחה המצומצמת בחדר האוכל של הישיבה ברחוב גרוסברג בירושלים. בסעודה שלישית יגיע ראש הישיבה הגרמ"ד סולובייצי'ק שליט"א למקום וישא מדברותיו לרגל השמחה.

יסודות: המשפיע הגאון רבי מרדכי דויטש שליט"א מרבני העיר נתניה ישבות את השבת במושב יסודות שם הוא שוהה בימים אלו למנוחה.

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture