הסגולה המיוחדת מרבי מרדכי שמואל אדלשטיין שרבים נושעו ממנה בציון רבי חנינא בן דוסא

ע''פ הכוונתו והדרכתו של מרן מקיימים ארגון 'חנינא בני' מידי ליל שישי בחצות הלילה סדר לימוד ותפילה מיוחד על קבר רבי חנינא בן דוסא ואשתו הקבורים במערה במקום. למרות שמבחינה בטיחותית כיום אין גישה לקבר עצמו עקב שריפה שהיתה במקום, ניתן אישור מיוחד למנין אנשים המצריך חידוש מידי יום חמישי ע''י יועץ בטיחות ,בכדי לאפשר לאברכים המגיעים למקום לקיים את הסגולה המופלאה.

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ארגון "חנינא בני – קרן הישועות ע"ש התנא הקדוש רבי חנינא בן דוסא זיע"א", נטל על עצמו להוציא לפועל את הסגולה שפרסומה מעורר הדים רבים. הסגולה שנמסרה ע"י הגאון הצדיק רבי מרדכי שמואל אדלשטיין שליט"א, האירגון מחלק את  החלות והיין שנתרמו כחלק מהסגולה , לכבוד שב"ק לעמלי תורה ולמשפחות הנזקקות.

>> לסגולת חנינא בני וישועה מעל לדרך הטבע לחצו כאן

למרות שהגישה למקום  מורכבת , ארגון "חנינא בני" מקיים מידי ליל שישי בחצות הלילה את הסגולה בהוראתו ובהכוונתו המדוקדקת של מרן הגה"צ רבי מרדכי שמואל שליט"א. מבחינה בטיחותית כיום אין גישה לקבר עצמו , ניתן אישור בלעדי לקבוצת האברכים המגיעים למקום להכנס תחת אבטחה כבדה ושמירה הדוקה . במערת קברו של התנא רבי חנינא בן דוסא הקבור בכפר עראבה בסמוך לאשתו, האישה היחידה שחז"ל מציינים שהייתה מלומדת בניסים. במקום נערכים כרגע שיפוצים על מנת להנגיש את המקום לתפילה לכלל הציבור.

במכתב מיוחד שכתב הגה"צ רבי מרדכי שמואל אדלשטיין שליט"א בכתב ידו, הוא כותב אודות הסגולה שהיא בדוקה ומנוסה והדרך כיצד לנהוג בכדי לזכות לראות ישועות אף למעלה מדרך הטבע. במכתבו כותב הגרמ"ש שליט"א: "בהיות ונודע במסורת ברורה מהקדמונים, מקום ציונו של התנא הקדוש רבי חנינא בן דוסא ואשתו זיעועכי"א אמן, בכפר עראבה שבגליל, ובוודאי שהוא מקום מסוגל לתפילה ולפעול ישועות בכל העניינים. וכבר נושעו רבים בזכותו של התנא הקדוש וכדאיתא בחז"ל (תענית כ"ד)  אר"י א"ר כל העולם ניזון בשביל חנינא בני וכו'. אולם כדי לחזק כח התפילות שיפעלו יותר, לעורר הרחמים ולפעול ישועות, ראוי גם להפריש איזה סך לצדקה, ובפרט לצורכי שבת כמו חלות ויין עבור הנזקקים, וראוי שיהיה לכל הפחות כמניין 'חנינא', שהוא סך קי"ט שקלים, ובוודאי שכל המוסיף מוסיפים לו".

עוד כותב הגרמ"ש במכתבו: "ובדבר שאלתו על סדר התפילה על הציון הקדוש, נראה כי יראה שיבואו עשרה אברכים ת"ח בני עליה, למקום הציון הקד', וילמדו שם משניות בעיון למשך שעה אחת, והזמן המתאים לזה נראה כי הוא בליל שישי סמוך לחצות. וסמך לדבר יעוי"ש במס' תענית על כמה ניסים שאירעו אצל התנא הקדוש ואשתו בערב ש"ק. ואז בחצות יאמרו סדר התפילה כפי הסדר המצורף בזה, ובנוסח המי שברך יראו להזכיר כל שם ושם של הזקוקים לישועה בפרטיות ובכוונה גדולה. כמו כן ידליקו נר לזכות התנא רבי חנינא בן דוסא ואשתו שימליצו טוב בעדנו. וכן המבקש ראוי מאד שיתפלל עימהם באותה שעה ממקום שהוא שם, ואף הוא ידליק נר לזכות התנא הקדוש רבי חנינא בן דוסא. ובטוחני שיועיל הדבר לפעול ישועות אף שלא כדרך הטבע והוא בדוק ומנוסה".

בארגון 'חנינא בני' מספרים כי סיפורי מופתים רבים מתגלגלים אודות הישועות למעלה מדרך הטבע, עבור מי שהתפללו עבורו בתפילה המיוחדת על הקבר.

באחד המקרים, שאירע לפני כמה שנים, עוד בטרם התפרסם המקום כמקום המסוגל לישועות – יהודי תומך תורה שעמד למשפט בחו"ל ונראה היה כי אפסו סיכוייו לנצח במשפט. הוא היה צפוי להיכנס לכלא לשנים ארוכות ולשלם קנס כספי גבוה מאד. רק נס למעלה מדרך הטבע יכול היה להציל אותו. הגה"צ רבי מרדכי שמואל אדלשטיין שהפניה הגיעה אליו ע"י  אחד ממרביצי התורה החשובים בארה"ק הדריך אותו לקיים את הסגולה בתפילה על קברו של רבי חנינא בן דוסא ע"פ סדר התפילה בליל שישי בחצות לאחר לימוד בעיון  ובעז"ה תהיה ישועה מעל לדרך הטבע. שליחים מיוחדים יצאו אל הכפר כדי להתפלל במיוחד להצלחה במשפט. ביום המשפט, התחולל נס של ממש כאשר הכל התהפך לטובה בצורה בלתי רגילה והוא זכה במשפט כנגד כל הסיכויים.

סיפורי מופתים רבים אודות מעוכבי שידוך,פרנסה בריווח, חינוך הילדים, מציאת עבודה, רפואה שלא כדרך הטבע, לזכות לפרי בטן ועוד סיפורים רבים הגיעו למשרדי הארגון ע"י אלו שעבורם התקיימה התפילה המיוחדת וזכו לראות בחוש ישועות למעלה מדרך הטבע.

>> לסגולת חנינא בני וישועה מעל לדרך הטבע

 

 

 

 

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture