צילומים: פלאש 9

ספירת הקולות בבית שמש: בלוך מנצחת את הבחירות

בבית שמש מתקיימת כעת ספירת קולות החיילים והנכים שיכריעו את זהותו של ראש העיר הבא. בשלב זה מסתמן רוב ברור לטובתה של עליזה בלוך, ואם לא יתרחש שינוי דרמטי - היא תוכרז הלילה כמנצחת הגדולה • ש"ס תעתור לבית משפט?

כתבות נוספות בנושא:

הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
חיפה נגד מיכאלי: "הפעלת הרכבלית בשבת היא בניגוד גמור לסיכומים בנושא"
סמוך לפסגת זאב: בן 20 נעדר במשך שעות ואותר ביער כשהוא סובל מהיפותרמיה

בשעה זו החלה ספירת קולות החיילים והנכים, שהצביעו במעטפות כפולות, בשל אופי הקלפיות בהם הצביעו. בסופה של הספירה תדע בית שמש לאן פניה מועדות במהלך החמש השנים הבאות, האם ימשיך להנהיג את העיר ראש העיר החרדי משה אבוטבול, או שמא עליזה בלוך שנתמכה על ידי הציבור הלא חרדי.

03:30 – ברחבת קניון נעימי, בסמוך לעיריית בית שמש, מאות מתושבי העיר שחוגגים ניצחון ומדברים על שינוי. ראשת העיר הנבחרת, עליזה בלוך, נשאה נאום ניצחון וקראה לכלל המפלגות להצטרף לקואליציה בראשותה.

03:05 – יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט: "‏בירכתי את עליזה בלוך על זכייתה ההיסטורית בבית שמש. זו הייתה מערכה קריטית לעתידה של העיר. תושבי בית שמש בחרו בתקווה, באחדות ובעתיד. סיכמנו להיפגש כבר בשבוע הבא על מנת לבנות תכנית להזנקת החינוך בעיר. משהו חדש מתחיל בבית שמש".

02:30 – ממשיכה להוביל: ‏עליזה בלוך ממשיכה במגמת ההובלה בפער של 105 קולות מראש העיר המכהן משה אבוטבול. עד כה נספרו 650 מתוך 1300 המעטפות הכפולות. מאות פעילים נמצאים כבר ברחבת עיריית בית שמש, שם יחגגו את הניצחון. עליזה בלוך עושה את דרכה למקום.

02:15 – עליזה בלוך סגרה את הפער עם אבוטבול מהמעטפות הכפולות וכעת היא נמצאת ביתרון של 29 לטובתה. לחץ במחנה אבוטבול.

01:55 – עליזה בלוך מובילה במעטפות הכפולות עם 250 קולות לעומת אבוטבול עם 82 קולות. בתחילה היה נראה כי הקולות באופן מוחץ לבלוך אך בשלב כלשהו המגמה השתנתה ואבוטבול החל לתפוס תאוצה. על פי עדכונים מבתוכו יש הרבה קולות פסולים למועמדת עליזה בלוךץ

בנתיים כשבוועדת הבחירות שבבניין עיריית בית שמש סופרים את הקולות, חישבנו בשבילכם את מספר הקולות הנוספים אותם צריך להביא משה אבוטבול בשביל לנצח את עליזה בלוך. את הספירה אבוטבול פותח פער של 251 קולות על בלוך,
יש עוד 1296 מעטפות כפולות כשרות ובשביל לעבור את הוא צריך להביא 523 קולות לפחות (523 + 251 יוצא 774 קול), לעומת עליזה בלוך שצריכה להביא 774 קול בשביל לנצח את המערכה.

ספירת כמה מאות מהקולות מעלה, כצפוי, יתרון מובהק לעליזה בלוך, מה שמלמד ככה"נ על הפסד של אבוטבול.

כתב 'הארץ', אהרון רבינוביץ', מדווח כי בשעות הצהריים התקבלה בש"ס החלטה לפיה אם הפער לטובת עליזה בלוך יעמוד על פחות מ-200 קולות המפלגה תעתור לבית המשפט נגד התוצאות. "יש כ-900 קולות שנפסלו", הוא מזכיר.

כאן באתר נדווח מיד עם ההכרזה על התוצאות הסופיות

במקביל לספירה בבית שמש, גם בבני ברק נערכה הערב ספירת קולות החיילים שבסיומה לא נרשם שינוי בחלוקה בין מספר הנציגים של הסיעות השונות במועצה, זאת למרות שבמשך דקות ארוכות היה נראה כי 'עץ' תאבד מנדט לטובת הליכוד.

כזכור, אמש לקראת סיום ספירת הקולות שהגיעו מהקלפיות ברחבי העיר בית שמש, המגמה סימנה כי בין שני המועמדים יש כמעט שוויון, כשבכל קלפי שהגיע גברו האחד על השני. בסופו של לילה מותח התברר כי אבוטבול נמצא בפער של 251 קולות לטובתו, כאשר מסך הקולות הכשרים – 43,249 קיבל משה אבוטבול – 21,750 לעומת עליזה בלוך שקבלה – 21,499, בנוסף 974 קולות נפסלו.

הדרמה בבית שמש: החרדים יהיו רוב במועצת העיר


קולות המעטפות הכפולות הם כך, 295 מעטפות מקלפיות הנכים ו-1028 מעטפות של קולות החיילים. בקרב קולות הנכים, אין מידע מדויק מי צפוי להביא שם יותר קולות, אך ההערכות בבית שמש הן, כי בקרב קולות החיילים צפויה עליזה בלוך לגרוף את מירב הקולות ובכך לגבור על אבוטבול ולהביא להדחתו. בשהיל לנצח את אבוטבול אמורה בלוך להביא לפחות 700 קולות מהמעטפות הכפולות.

ובתוך כך, המחלקה המשפטית ברשימת יהדות התורה המאוחדת בבית מפרסמת במהלך היום הודעה ולפיה, מתקבלים דיווחים על עשרות פעולות לא חוקיות, זיוף ומרמה, שנעשו ביום הבחירות בקלפיות ברחבי העיר הוותיקה, כמו תעמולת בחירות בקלפי או בסמיכות אליה, תשלום למצביעים עבור הגעתם והצבעתם ועוד. בהתאם לכך הם פנו לציבור בבקשה כמי שיש לו מידע על אירוע כזה שיידע אותם , על מנת לערער על כך. בבית שמש הערב, המתח בשיא.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
22 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תכתבו בבקשה את התפלגות הקולות הפסולים בבית שמש, זה מעניין את הציבור.
מי שחושב כך שיגיב "מעניין".

טעות בכתבה
אם הנתונים מדוייקים, אזי צריכה בלוך להביא 787 קולות לפחות כדי לגבור על אבוטבול. אם תביא 786 קולות, אזי יהיה שיוויון מוחלט במידה ואין קולות פסולים.

במקום להתמקד בחשבון נפש מתמקדים ב….

וואו!!

איזה אזור נפסלו קלפיות בבית שמש חרדי או חילוני

כתבתם קודם שהליכןד הרויח במקום בני תורה, בסוף זה לא נכון ??

בסוף נוסף לליכוד מנדט במקום המפלגה של ?????

אנשים לא יודעים שהבחירות זה תיקון גדול מאד כי בכל הדורות היו אנשים שחלקו על נוח על משה ולא רצו לצאת ממצרים וכו ועל דוד המלך ועל כל גדולי הדור שבכל הדורות שרק בזכותם אנחנו כאן אז ידעו כל דתי שהלך כנגד גדולי התורה עם כל מיני סברות וראיות שהוא צודק הוא אותו אחד דלא היה נכנס לתיבת נוח ולא היה יוצא ממצרים והיה הולך עם קורח ועוד עד סוף כל הדורות

מתי הידע סופי?

מתי נידע סופי?

בבקשה בבקשה תכתבו מה קורה עם המנדיטים בבני ברק, האם יש שינוי בגלל החיילים, לקחו בסוף מנדט לליכוד ???? קשה לי להיקדם, בבקשה תעדכנו

בבקשה בבקשה תכתבו מה קורה עם המנדיטים בבני ברק, האם יש שינוי בגלל החיילים, לקחו בסוף מנדט לליכוד ???? קשה לי להיקדם, בבקשה תעדכנו

מעניין

נו אני במתח
תביאו קצת נתונים

הבלגן חוגג בבית שמש

נו?????

תעדכנו באיזה שלב אוחזים

מה קורה בתוך האולם

נראה שכל קול לוקח שעה לספור
למה לא מקדמים ומתעדכנים את הציבור
כמה לילות אפשרי להיות עיר?

רצון ה' יתברך . ניסי ניסים. הקב"ה שלח מסר ברור. עסקנות פפוליטית אינה תורה ואינה הלכה. אין לרתום גדולי תורה להלכות ציות להצבעה בבחירות. טובה מועמדת דתיה לאומית שמעשיה נאים בעיני הבריות ממועמד חרדי מוקף באנשי חנופה ומרמה. ירקתם על חיילים? באוהחיילים והדיחו את ראש העיר מי שלא רואה את ההשגחה הפרטית ימשיךלהאשים את הציבור במקום את עצמו

תמיד כל החילונים מאוחדים ואיתם החרדקים ואיזה פלג חרדי והרי לנו מתכון לניצחון חילוני בכל מקום בארץ על החרדים
עד שהצלחנו להכניס את המושג יד הליטאים על העליונה אז נכנס קליפה חדשה יד החילונים על העליונה

אוי א ברוכ. נתקענו עם בלוך.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture