פקקי ענק של אוטובוסים ברחוב רבי עקיבא במוצ"ש. תמונה: סעיף 27א*

לא נעים כל כך: רפורמת 'נעים לעתיד' חשובה אבל חוסר בהסברה ממסמס אותה

העירייה אכן דאגה לדיילים שהסבירו בתחנות לנוסעים על השינויים, אך הפעילות נעשתה בשבוע הראשון לרפורמה, בזמן שרוב המשק היה מושבת ואנשים מיעטו לצאת מבתיהם. "נראה שבעירייה עשו את כל הטעויות האפשריות בדרך לרפורמה שהעיר כל כך זקוקה לה"

כתבות נוספות בנושא:

הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
חיפה נגד מיכאלי: "הפעלת הרכבלית בשבת היא בניגוד גמור לסיכומים בנושא"
סמוך לפסגת זאב: בן 20 נעדר במשך שעות ואותר ביער כשהוא סובל מהיפותרמיה


קרדיט: סעיף 27א*

פרויקט נעים לעתיד עליו הכריזו משרד התחבורה ועיריית בני ברק נועד להקל על הפקקים הבלתי נגמרים במטרופולין הקניות החרדי, הרעיון נשמע סביר כפתרון לטווח הקצר – ביזור של התחבורה הציבורית הבינעירונית כך שיפחת עומס האוטובוסים מהצירים הראשיים בעיר.

אולם, המרכיב הראשון להצלחת רפורמה בתחבורה ציבורית הינו הסברה לכלל המשתמשים, במיוחד כשהיא כוללת שינוי משמעותי בקווים העירוניים והבינעירוניים. למרות זאת, תושבים רבים מתלוננים כי ההסברה נעשתה בעיקר בתקופה שרוב משתמשי התחבורה הציבורית כלל לא צרכו את השירות. העירייה אכן דאגה לדיילים שהסבירו בתחנות לנוסעים על השינויים, אך הפעילות נעשתה בשבוע הראשון לרפורמה, בזמן שרוב המשק היה מושבת ואנשים מיעטו לצאת מבתיהם.

אם לא די בכך, במצאי שבת פורסמו ברחבי הרשת תיעודים מפקקי ענק של אוטובוסים ברחוב רבי עקיבא, אזור בו התוכנית הייתה אמורה לדלל את התנועה אך נראה כי התוכנית החמירה את המצב. "נראה שבעירייה עשו את כל הטעויות האפשריות בדרך לרפורמה שהעיר כל כך זקוקה לה", אומר נוסע זועם.

תגובת עיריית בני ברק: "קמפיין ההסברה של תכנית 'נעים לעתיד' פורסם על ידי לפ"מ ועיריית בני ברק בכל העיתונים הרלוונטיים במגזר החרדי, בשלטי חוצות ובלוחות מודעות. עיתוני הסברה ייעודיים חולקו בדיוור ישיר וחוברות מידע מקיפות חולקו הן בדיוור ישיר והן באמצעות דיילים בכל רחבי העיר בעשרות אלפי עותקים. לא זאת אף זאת, עשרות דיילים הוצבו בתחנות העיר והסבירו לנוסעים במשך שבוע שלם על השינויים, וזאת בנוסף לשילוט רלוונטי שהוצב בכל תחנה".

"התגובות הרבות לקמפיין מלמדות על היקף ההצלחה והחשיפה הנרחבת לו זכה. לצד זאת, וכצפוי בשינוי בסדר גודל כזה, נרשמה תקלה נקודתית במספר תחנות, בהן עקב כשל של אחד מספקי משרד התחבורה לא הוחלף השילוט במלואו והנושא בטיפול".

"בעניין עומסי התנועה שנרשמו מוצש"ק פרשת חיי שרה: עשרות קווים מספקים מענה לצורך התחבורתי של תושבי בני ברק והבאים בשעריה ובימים אלו הקווים מתוגברים בעקבות נהלי ההסעות בימי קורונה, כאשר קווים מבוקשים יוצאים בשיירות באותה שעה כדי לא להשאיר נוסעים בתחנות. עיריית בני ברק גאה בשירות המיטבי המסופק באמצעות משרד התחבורה והמפעילים השונים לרבבות התושבים והבאים בשערי העיר הזוכים לתחבורה ציבורית זמינה ויעילה. התמונה שפורסמה אמש ברשתות חברתיות צולמה בזמן שאירעה תאונה קלה בין כלי רכב בתחילת רחוב רבי עקיבא, מה שגרם לעומס במקטע הכביש למשך כעשרים דקות. אנו מזמינים את תושבי העיר ומשתמשי התחבורה הציבורית להתעדכן בשינויים הרלוונטיים במוקד כל קו *8787 ובאתר האינטרנט של משרד התחבורה".

ממשרד התחבורה נמסר בתגובה: "משרד התחבורה ועיריית בני ברק הובילו שינויים בתחבורה הציבורית בעיר. השינויים נעשו לאחר חשיבה מעמיקה ומושתפת של הצוותים המקצועיים. קמפיין ההסברה שנעשה בהובלת עיריית בני ברק היה אחד מהמקיפים ביותר שנעשו במשרד בשנים האחרונות וכלל תשדירי רדיו, ופרסום נרחב בדיגיטל כולל הקמת אתר יעודי המסביר לציבור על השינויים. כלל התחנות מופו ושולטו בשינויים, נערך דיוור ישיר ל-42 אלף בתי אב בבני ברק. ברחבי העיר נפרסו דיילים ורכבים ממותגים. שלטי חוצות ופשקווילים כמו גם סרטונים שהופצו בקבוצות הוואטסאפ של התושבים ובפייסבוק. בעיתונות החרדית המקומית והארצית פורסמו מודעות". לסיום רמאו במשרד כי "ברור לכולם כי הציבור שמע על השינויים ולומד אותם. מדובר בצעד משמעותי המשפר את התחבורה הציבורית בעיר, דבר שלא נעשה במשך שנים". 

*הסרטון מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא"ל [email protected]. השימוש בתמונה נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס"ח-2007

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בבל"ת ביום שישי היה עומס אדיר ברבי עקיבא

מטורףףףףףףףף אני צריכה לחכות שעה וחצי בתחנה בשביל אוטובוס זה ניראה לכם הגיוני לא עשתם שינומ אלה עשיתם אבל לציבור!!!
🙄🙄🙄🙄

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture