Yonatan Sindel/Flash90

נתניהו דרשה תשובות: נחשף מסמך ההכפשות של רעיית רה"מ על נפתלי בנט

במסמך מ-2013 ביקשה לפי הנטען שרה נתניהו שיפור במידע שנאסף על בנט: "האם יש בעיות כספיות בקשר לכספי מועצת יש"ע ואילו? מאיפה גייס את כל תרומותיו וכספיו לפריימריז שלו? האם עשה דברים לא ראויים במסגרת השתלטותו על המפלגה?"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

מסמך בקשות של שרה נתניהו בו היא מבקשת לאסוף חומר מכפיש על נפתלי בנט נחשף הערב (שלישי) ב'חדשות 12'. במסמך מבקשת רעיית רה"מ בשנת 2013, אז התמודד לראשונה בבחירות בראשות הבית היהודי, לקבל פרטים על התנהלותו הכלכלית של בנט, האם יש נגדו חשד לפלילים ועוד. כזכור, בשנים 2006-2007 עבד בנט, יחד עם איילת שקד בלשכתו של בנימין נתניהו, בזמן שהיה ראש האופוזיציה.

לפי הפרסום, נתניהו נפגשה אז עם אדם שהתבקש לספק את המידע, התאכזבה ממה שסופק לה וכתבה בכתב יד מסמך ובו הבקשות למידע נוסף. "מתוך הממצאים לא ניתן להבין האם סיים או לא סיים תואר במשפטים באוניברסיטה העברית, כמה שנים למד שם? בעבודתו אצל נתניהו מניין להם שפיתח את תוכניתו החינוכית של נתניהו, לא נכון הדבר", נכתב.

על פי פרסומים, בנט שקד הסתכסכו עם נתניהו ונטען שפוטרו. הדוח שהועבר לשרה נתניהו היה כה דל שאפילו לא כלל פרטים ידועים. נתניהו המשיכה לכתוב, והפעם עם מספר מוגזם של סימני שאלה [סימני הניקוד מופיעים כך במקור]: "האם פוטר או לא פוטר מעבודתו אצל נתניהו??? ומתי??? האם פוטר או לא פוטר מעבודתו כמנכ"ל יש"ע?? אם פוטר, מדוע פוטר?? מתי?".

נתניהו ביקשה לבדוק חשד לאי סדרים כספיים בהתנהלותו של בנט: "האם יש בעיות כספיות בקשר לכספי מועצת יש"ע ואילו? מאיפה גייס את כל תרומותיו וכספיו לפריימריז שלו?". היא גם חיפשה מידע על התנהלותו הפוליטית של בנט – והכתב ברור, ובמקרים רבים מילת המחץ הודגשה בקו שסימנה מתחתיה: "האם עשה דברים לא ראויים במסגרת השתלטותו על המפלגה הבית היהודי? האם סילק את זבולון אורלב או דניאל הרשקוביץ'?".

על פי הדיווח של גיא פלג ב'חדשות 12', נתניהו פנתה לאיש עסקים המקורב אליה כדי שזה יפעיל חוקר פרטי. משפחת נתניהו מכחישה בתוקף, אך בכל זאת ברור שמישהו אסף מידע. ייתכן גם שנשלח לאסוף מידע חדש, מעודכן יותר שבו יש מידע מכפיש יותר. ניכר שנתניהו התאכזבה מהממצאים הדלים שנאספו, היא קיוותה בוודאי לדוח אחר לגמרי.

שרה נתניהו הגיבה לפרסום ואמרה: "מעניין ששבוע לפני הבחירות אתם מפרסמים מסמך מלפני שש שנים ואפילו לא שואלים מי הדליף אותו ולאיזו מטרה. במהלך כל קמפיין 2013 בנט ושקד תדרכו בצורה גסה ושקרית נגד הגברת נתניהו ואף התבטאו בצורה גלויה וברמזים שקריים וארסיים. בנט ושקד קיימו תדרוכים בוטים וריאיונות לעגניים בהם הם תיארו את הגברת נתניהו בצורות מעוותות ושקריות".

"בפעמים שלא אמרו עליה שקרים מפורשים והטיחו בה עלבונות, תוך עיוות דמותה, הם נהגו לענות לשאלות עיתונאים אודותיה באופן לעגני שלווה בחיוך ארסי במילים: 'משהו חדש מתחיל עכשיו…' הגברת נתניהו לא הגיבה לכך וקולה לא נשמע. לא הייתה שום פנייה של הגברת נתניהו לחוקר פרטי והיא לא ביקשה זאת לא במישרין ולא בעקיפין. הטענה כאילו עשתה זאת היא עוד עלילה מרושעת", לשון תגובת שרה נתניהו.

חלק מהמסמך בכתב ידה של שרה נתניהו. צילום: חברת החדשות בקשת 12

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture