Yonatan Sindel/Flash90

גורמים בליכוד תוקפים את סער: "יש לו מטרה אחת – להפיל את נתניהו"

אחרי שסער ביקר את הפסקת האש של נתניהו ואמר כי, "הפסקת האש נעדרת הישגים, המערכה נדחתה", תקפו גורמים בליכוד: "מצטרף מייד להתקפות משמאל של בני גנץ ושל צביקה האוזר, עושה דברו של סער שערק לשמאל ושאיתו הוא מתואם לחלוטין"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

‏גורמים בליכוד הגיבו לביקורת של גדעון סער על הפסקת האש בעזה: "מאז 2015, כשתקף ללא הפסקה את הליכוד וראש הממשלה, לגדעון סער יש רק מטרה אחת: להפיל את ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו. התירוצים מתחלפים, המטרה לא. בעוד שרבים מתושבי הדרום הביעו את אמונם בראש הממשלה נתניהו, גדעון סער לא נותן אפילו רגע אחד של אשראי לראש הממשלה ומצטרף מייד להתקפות משמאל של בני גנץ ושל צביקה האוזר, עושה דברו של סער שערק לשמאל ושאיתו הוא מתואם לחלוטין".

סער הגיב ל"גורמים" ואמר כי, "מגוחך ברמה של עלילת "מזימת המאה". אמשיך לומר את דיעותי בנושאים הלאומיים המרכזיים ואף להאבק עליהן ללא מורא. זאת מהות השליחות שהוטלה עלי ע״י חברי הליכוד", כך סער בתשובה למתקפה מכיוונו של נתניהו.

מוקדם יותר היום מתח סער ביקורת על הפסקת האש שעליה חתמה ישראל, בחשבון הטוויטר כתב כי "הפסקת האש, בנסיבות בה הושגה, נעדרת הישגים לישראל. טווחי הזמן בין סבבי ההתקפות האלימות על ישראל ואזרחיה הולכים ומתקצרים וארגוני הטרור בעזה מתעצמים ביניהם. המערכה לא נמנעה אלא נדחתה".

מנגד, יו"ר ועדת החוץ והביטחון ח"כ אבי דיכטר מהליכוד טען כי "החמאס והג'יהאד האיסלמי מבינים היטב את המחיר שהם משלמים". לדבריו הפסקת האש באה לא מתוך כניעה אלא מתוך הבנה של הארגונים ברצועה בדבר יכולות צה"ל: "החמאס ראה היטב מה קרה ביממה האחרונה כשצה"ל עלה מדרגה בהיקף התקיפות, בבחירת היעדים ובעוצמה".

יו"ר תלם משה יעלון אמר כי "אכן, ההרתעה – של חמאס והג'יהאד האסלאמי שוקמה. הרוצחים מעזה קובעים אם ואיך יחיו אזרחי מדינת ישראל, פועלים כרצונם וגובים דמי חסות. נתניהו נכנע שוב לסחטנות הטרוריסטים וקונה שקט זמני, רק בעבור הישרדותו הפוליטית. נתניהו מגן רק על נתניהו ומפקיר שוב את ביטחון אזרחי ישראל בידי מרצחים צמאי דם. נתכונן לסבב הבא".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' תקף הבוקר את הפסקת האש בין ישראל לחמאס וטען כי סבב הלחימה היה צריך להימשך. "הסבב הזה חייב היה להסתיים, לפחות ברמה הטקטית, ב-700 הרוגים מחבלי חמאס. אחד כנגד כל טיל שנורה לעבר ישראל. בנוסף גם נזק תשתיתי אדיר לחמאס כזה שייקח להם הרבה מאוד שנים להתאושש ממנו ולעלות על דעתם לתקוף שוב", אמר סמוטריץ בראיון ל'כאן חדשות'..

"אני חושב שמיליון וחצי אזרחים במקלטים יומיים, זאת מציאות בלתי נסבלת. דור שלם של ילדים שגדל לתוך החרדות האלה, משהו בכבוד הלאומי שלנו, בגאווה הלאומית שלנו נפגע בתמונות האלה", המשיך סמוטריץ'. "זה לא איום קיומי, אבל אל מול זה צריכה להיות תגובה הרבה יותר נחרצת וחריפה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture