צילום: פלאש 90

ליצמן בתגובה להסתה של ליברמן: "קמפיין אנטישמי"; גפני: "אפס" • צפו

יהדות התורה בישיבת סיעה בעקבות ההסתה של יו"ר ישראל ביתנו • ליצמן: "שיעשה חשבון נפש איך שיתף פעולה איתנו לאורך השנים" • גפני: "נבחן את הדברים משפטית" • אייכלר: "שיטות של הצאר הרוסי" • מקלב: "ישראל ביתנו הם מפלגה מושחתת"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו”ר יהדות התורה ח”כ יעקב ליצמן הגיב לדברי ההסתה של יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן, "היינו עדים היום למופע אימים מביש ומכוער שהנפיק איווט ליברמן רצוף בשקרים, מלא בורות ושנאה, שלא היתה מביישת את גדולי שונאי הדת ומסורת ישראל מכל הזמנים. לצערי ניתן לומר שהאנטישמיות התגלתה היום מחדש. בימים בהם נשיא המדינה קורא לסובלנות והימנעות מפסילת ציבורים, אנו רואים היום בכנסת מפלצת של שנאה תהומית שאינה מתקבלת על הדעת וההיגיון".

בישיבת סיעה מיוחדת שכונה בעקבות דברי ליברמן הוסיף ליצמן כי, "לפני שישמיץ את החרדים בפעילות נגד המדינה, שיעשה חשבון נפש עם עצמו איך שיתף פעולה איתנו לאורך השנים, השיג איתנו תקציבים, התחנן לקולות שלנו ושלח שליחים לרבנים שלנו. אני קורא למנהיגי הציבור בישראל לקחת אחריות לפני שנגיע למצב בו חרדים ייפגעו כתוצאה מההסתה הקשה והמכוערת של ליברמן".

יו"ר דגל התורה אמר בפתח ישיבת הסיעה כי, "ליברמן כשל לחלוטין בכל התקופה האחרונה, הוא הוביל לבחירות ראשונות ואז לבחירות שניות ועכשיו לשלישיות, והוא לא יודע לצאת מזה טוב אז מנסה לעשות סיבוב על הציבור החרדי. האיש הזה צריך לעזוב את המערכת הפוליטית. הבריון השכונתי הזה לא יכתיב לנו את אורח חיינו. לא שמענו מעולם דבר כזה בכנסת ישראל, היינו במערכת יחסים קרובה איתו ולא הכל אנחנו יכולים לספר".

"האיש הזה פשוט אנטישמי. מה הוא רוצה מילדים חרדים, ומלומדי תורה. אנחנו ניקח הכל בחשבון. אסור שיהיה בפוליטיקה הישראלית, הוא בא להטיף לנו מוסר? לנו?. היום בבוקר בועדת הכספים העברנו את הפיצוי למסעדנים לבעלי האולמות בעוטף עזה, הוא בכלל יודע מזה? אתמול הפחתנו את המס מרכבי ההיברידי, הוא יודע מזה בכלל? מה הוא עשה ב20 השנים שלו בכנסת? כלום. רק מסית ומסית נגד ציבור בישראל. אנחנו נבחן את הדברים גם משפטית, לא נשחק לידים שלו, ליברמן – של נעליך מעל רגליך, מי אתה בכלל. אפס", דברי גפני.

ח"כ ישראל אייכלר אמר במליאת הכנסת כי, "לא צריך כבר לחפש אנטישמיות בעולם כשליברמן הכריז על הפיכה והליכה לבחירות שלישיות. הוא הולך על התקפה כהגנה כדי להסיר מעליו את האחריות לאסון השלטוני שהוא מחולל. מה שהכריז היום ליברמן נגד הציבור החרדי זה פשע מלחמה. הוא נוקט בשיטות של הצאר הרוסי שאמר הכה ביהודים והצל את רוסיה. זה מה שעשו ליהודי קישינוב וזה מה שעושה היום יליד קישינב. אם ילד אחד יפגע מדברי ההסתה שלך אתה לא תימלט מעונש. אתה בונה על זה שהציבור הישראלי הוא אנטישמי ויביא לך קולות? אתה טועה. הציבור לא יקבל את דבריך ויוקיע איתך".

ח"כ אורי מקלב הוסיף כי, "מסיבת עיתונאים זו מחזקת את ישראל ביתנו אך אנו חייבים את זה לציבור הבוחרים שלנו, הציבור החרדי עומד למרמס בכל רחבי הארץ בעקבות ההסתה הפרועה של ליברמן. הבעיה כעת אינה הציבור החרדי, האם הכל הסתדר בין גנץ לנתניהו שמגעים להאשים את הציבור החרדי? – ישראל ביתנו הם מפלגה מושחתת אשר חבריה נמצאים בהליכים משפטיים ומדברים על הציבור החרדי מבלי להביט במראה על עצמם. הגוש הוא דבר לגיטימי ונשמר אותו".

בתוך כך, יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב גם הוא לדבריו של ליברמן ואמר כי "שיח השנאות שהוביל היום אביגדור ליברמן הוא האסון האמיתי. להשוות את אחינו החרדים לגיס חמישי שתומך בגרועים שבאויבינו זו סכנה אמיתית למדינת ישראל". סמוטריץ' הוסיף כי מדובר ב"נאום שמדרדר את כולנו לתהום. אני קורא לליברמן – חזור בך! מדינת ישראל חשובה לנו הרבה יותר מדי. אל תוביל את המדינה לבחירות שלישיות, תפסיק את שיח השנאות והחרמות. זה מסוכן לכולנו".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כולם מתעצבנים בקול ומשחקים לידיו של ליברמן שבונה את עצמו ומתעצם מהיריבות הזו

ליברמן איפה הגינוי של הנשיא

נאום של היטלר.
חזרנו לשנת 1939.
ליברמן גיס חמישי של רוסיה.

בס"ד, סוף סוף , צריך לדבר איתו בשפה שלו, להילחם בו עד הסוף ולפרט את כל התעלולים של המנובל הזה. אם לא, אם יתייחסו אליו בגמגום כמו שהיה עד עכשיו אז לא עשינו כלום, כי בכך הוא בינתיים לא יושב בשקט אלא מלבה את אש השנאהף ולצערינו הציבור הכללי קונה זאת ולכן הוא עלה ל8 מנדטים.
דברים אלו מופנים גם ובעיקר לנתניהו, שאם יהיה בחירות ג', אם לא תצא נגד ליברמן בכל הכח, אזי לא עשית כלום ושוב יהיה בחירות רביעיות, אם נתניהו רוצה לנצח בבחירות ג', צריך שילחם עד הסוף נגד ליברמן ולגלות לכל הציבור הכללי מיהו ומה טיבו, באופן שתהיה לו מפלה ענקית ורק אז הליכוד יוכל לנצח. אם ימשיכו לפחד ממנו, אז לא יועיל שום בחירות ג'.

מי שאוכל חזיר גם הדיבור שלו כמו חזיר

אתם לא מבינים או לא רוצים להבין, ליברמן הולך לכיוון 15 מנדטים כיוון שרוב הציבור הימני שונא חרדים ואם יש ימני נגד חרדים הם ילכו איתו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture