דוברות זק"א

תאונה קטלנית סמוך לגבעת זאב: אם ותינוקת בת שלושה שבועות נהרגו הלילה

הקטל בכבישים, ארבע הרוגים בתאונות דרכים ברחבי הארץ: אם ותינוקת בת שלושה שבועות נהרגו הלילה בתאונת דרכים בסמוך לגבעת זאב בירושלים, הולך רגל נמחץ ממשאית בהרצליה, הולך רגל נדרס למוות בכביש 4 בסמוך לצומת הדסים

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

תאונת דרכים קשה התרחשה הלילה (ראשון) בסמוך לגבעת זאב, בתאונה נהרגו הגב' ציפי רימל ז"ל וביתה נועם רחל בת השלושה שבועות, מהישוב נווה צוף. הבן איתי נפצע באורח אנוש והאב אפרים נפצע באורח קשה. בנוסף, בתאונה נפצע גם הנהג הפוגע, צעיר כבן 18, שפונה לבית החולים שערי צדק.

מחקירה ראשונית עולה שהרכב בו נסעו השתיים נסע מכיוון ירושלים למודיעין, ובהגיעו לצומת הגיח מאחוריו ככל הנראה במהירות, רכב פרטי מסוג גולף נהוג בידי צעיר כבן 18, שהתנגש בו מאחור. כתוצאה מכך רכבן של האם והבת התנגש בארבעה כלי רכב נוספים. עוד עולה מהחקירה, כי לא נמצאו סימני בלימה, מה שמצביע להערכת בוחני התנועה על המהירות הגבוהה בה נסע הרכב הפרטי.

חובש בכיר ממד"א ישי לוי סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד שהתרחשה בצומת גבעת זאב. 2 הרכבים היו ממש מעוכים ומפרקים והפצועים נלכדו בתוכם. תוך כדי הטיפול הרפואי בפצועים לוחמי האש חילצו אותם, פעוט כבן חודשיים שהיה בסל-קל במושב האחורי חולץ כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, העברנו אוֹתו במהירות לניידת טיפול נמרץ והוא פונה לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה. נוסעת שישבה לצידו של הנהג, אישה כבת 35 הייתה מחוסרת הכרה, התחלנו את הטיפול הרפואי בשטח והיא פונתה לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה. נהג הרכב, צעיר כבן 18 חולץ כשהוא בהכרה וסובל מחבלת בטן, הוא פונה לבי"ח כשמצבו קשה וילד כבן 10 שנלכד במושב האחורי והיה מחוסר הכרה פונה לבית החולים תוך טיפול רפואי מציל חיים כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית, מורדם ומונשם."

זירת התאונה הקשה בירושלים

דודי שקלאר מתנדב זק״א ירושלים שטיפל בזירה אמר: "מדובר בתאונה קשה ומזעזעת. מספר כלי רכב עמדו ככה״נ ברמזור אדום כשפתאום הגיח רכב פרטי מאחוריהם במהירות והתנגש בהם בעוצמה רבה. כשהגעתי למקום ראיתי המולה רבה, מספר רכבים היו מרוסקים ומעוכים לגמרי כשבתוך אחד הרכבים היו לכודים זוג הורים ושני ילדיהם, האם בת 35 ופעוטה בת 3 שבועות היו במצב אנוש שניהם סבלו מפגיעות קשות והיו ללא הכרה, האבא והבן כבן 10 חולצו במצב קשה, הנהג הפוגע כבן 18 חולץ מרכבו במצב קשה, ועוד 2 שנפצעו קל. כלל הפצועים פונו ע״י מד״א לבתי החולים שם הרופאים נאלצו לקבוע מוות על האמא והפעוטה. מתנדבי זק״א טיפלו בזירה הקשה באיסוף הממצאים הרבים וטיפול בכבוד המת. נסיבות התאונה נחקרת ע״י המשטרה".

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ : "בוקר קשה לתושבי מטה בנימין. התבשרנו הלילה על התאונה הקשה בצומת גבעת זאב בה נהרגו ציפי ונועה רחל ז"ל למשפחת רימל, מעמודי התווך של היישוב נווה צוף, בשעה קשה זו אנו מחזקים את המשפחה היקרה ותושבי היישוב נווה צוף ומתפללים להחלמתם של שאר הפצועים".

תאונה נוספת התרחשה הלילה בין רכב להולך רגל בכביש 4 סמוך לצומת בני דרור, במקום נקבע מותו של הולך הרגל, המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה. חובש בכיר במד"א אולג לידשינסקי ופאראמדיקית מד"א שובל גולן סיפרו: "כשהגענו למקום, ראינו רכב מעוך, ועל הכביש במרחק של כ-80 מטר סמוך לשוליים, שכב גבר כבן 73 , הוא סבל מפגיעה רב מערכתית קשה והיה מחוסר הכרה , ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות ולצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. נהג הרכב גבר כבן 30 קיבל מאיתנו טיפול רפואי ראשוני והוא פונה לבית החולים להמשך טיפול כשמצבו קל".

בתוך כך הבוקר התקבל דיווח במוקד החירום של מד"א במרחב ירקון על הולך רגל שנמחץ ממשאית ברחוב החיצים בהרצליה. פראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר כבן 50 שנדרס למוות.

חובש מד"א איציק אביטן סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו משאית שהתנגשה בקיר ומחצה גבר בשנות החמישים, הוא היה מחוסר הכרה , ללא דופק וללא נשימה עם חבלה רב מערכתית, בעזרת הכבאים הוא חולץ , ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
12 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רק ראיתי את האוטו הפוגע והיה ברור -ערבי.

השם ירחם על כמו ישראל עצוב מאוד.
גם היה תאונה במרוקו יהודי מאשדוד

אסור לתת לילדים בני שמונה עשרה אפשרות לקבל רישיון!!! חיבים לשנות ולהעלות את הגיל!!!

איחוד הצלה ואנשי מד"א ואנשי זק"א הם צדיקים

לא צריך לתת לבחורים צעירים רשיון זה מה שקורה שנוסעים בחוסר זהירות.

ערבים נוהגים כמו חיות וזה פיגוע לכל דבר, צריך שיבוא משיח ויוציא אותם מארץ ישראל

יש מלא צעירים שנועגים בזהירות רבה
רק צריך לעשות רפורמה שילד בתחת לעשרים או יותר שנוסע בפרעות יקבל עונש גדול יותר !!!
לא כל בן 18 צריך לסבול בגלל שיש כאלה מופרעים וקלי דעת
וחוץ מזה שיש גם מבוגרים כאלה

די ריבונו של עולם רחם עלינו! אבל אשמים אנחנו..אולי נקבל על עצמינו אהבת חינם,לוותר ולסלוח ולקבל כל יהודי באהבה בואו נמנע כבר את האסון הבא!

אני מצטרף לקריאה להעלות את גיל הרישיון. כולנו רואים על הכביש את הצעירים נוהגים בפראות ובשחצנות, והם חושבים עצמם כגיבורים.

רחמנא ליצלן.
חייבים להתחזק ולחזור בתשובה.

אפשר להאשים את הנהג הערבי וכו' וכו' אבל צריך לדעת לפני הכל ואחרי הכל שהכל מחושבן משמים לפרטי פרטים ואנחנו צריכים לעשות חשבון הנפש

קורע לב
מחורר את הנשמה
מטריף את הדעת
אוי אוי אוי…….
עד מתי תאכל חרב
אחים בא נעשה טוב ושלום אחד עם השני אולי נרוחם משמים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture