ראש הממשלה בנימין נתניהו הוציא 428,729 שקל על קידום פוסטים ברשת הפייסבוק במהלך ה-7 ימים האחרונים של קמפיין הבחירות, בנוסף, דף הפייסבוק של מפלגת הליכוד הוציא עוד 86,176 שקל על קידום פוסטים – כך עולה מנתונים של חברת פייסבוק שנאספו על ידי 'חדשות JDN'. סך הכל 514,905 שקלים, הכל ככל הנראה מכספי המפלגה.
יריבו, יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ הוציא 468,176 שקל בשבוע האחרון, בנוסף לעוד 46,586 עבור דף הפייסבוק של המפלגה. יו"ר יש עתיד יאיר לפיד בזבז 140,603 ש"ח על קידום ברשת החברתית, יו"ר תל"ם בוגי יעלון 104,540 ש"ח, ועבור דף הפייסבור של מספר 4 במפלגה גבי אשכנזי שולם 120,319 שקל על קידום. סך הכל 880,224 שקל.
במפלגת העבודה-גשר-מרצ הוציאו בישורת האחרונה של הקמפיין 369,167 שקל על קידום ברשת הפייסבוק. 115,796 שקל על ידי הדף של יו"ר המפלגה עמיר פרץ, יו"ר מרצ ניצן הורביץ 34,686, יו"ר גשר אורלי לוי אבוקסיס 7,375, הדף הרשמי של מפלגת העבודה 69,898 שקל ועוד 141,412 על דף מפלגת מר"צ.
ברשימת ימינה הוציאו 122,707 שקל בתוך שבוע, יו"ר הרשימה השר נפתלי בנט שילם 55,019 שקל לקידום הדף האישי, איילת שקד הוציאה 17,128 שקל, השר בצלאל סמוטריץ 8,911 ש"ח, והשר רפי פרץ רק 2,360 ש"ח. דף הפייסבוק של המפלגה הוציא 39,289 על קידום פוסטים.
יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הוציא 92,300 שקל על קידום הפוסטים שלו, החשבון הלא רשמי של יהדות התורה הוציאה 21,566 ש"ח. הרשימה המשותפת שילמו 77,097, על החשבון הרשמי של המפלגה 55,675 שקל, על הדף של יו"ר הרשימה איימן עודה 18,822 שקל ועוד 2,600 על הדף של אחמד טיבי. יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר בזבז 29,226 שקל,
מאיפה הכסף?
אם אתה עובד, אז ממך?