Yonatan Sindel/Flash90

על חשבון ליצמן? הליכוד הציע ללוי את הבריאות ותמיכה באביה לנשיאות

הליכוד הציע לאורלי לוי אבקסיס את תיק הבריאות וכן תמיכה באביה, חבר הכנסת לשעבר דוד לוי, לתפקיד נשיא המדינה. בימין מדווחים על נסיונות לדיונים להקמת הממשלה עם עמיר פרץ - במפלגה הגיבו: "אנחנו מחיובים למחנה המרכז-שמאל"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

הליכוד הציע ליו"ר גשר ח"כ אורלי לוי אבקסיס את תיק הבריאות בתמורה לעריקה ממפלגת העבודה-גשר-מרצ ותאפשר הקמת קואליציה בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת במידה וגוש הימין-חרדים יסיים עם 60 מנדטים – כך דווח ב'חדשות 13'. עוד הוצע לה על פי הדיווח שלעקיבא נוביק, תמיכת הימין באביה, חבר הכנסת לשעבר ומוותיקי הליכוד דוד לוי, בבחירות לתפקיד נשיא המדינה שייערכו בעוד שנה.

ב'מעריב' דווח כי שגורמים בגוש הימין אמרו כי מפלגת העבודה והיו"ר עמיר פרץ, הם כיוון אפשרי, משום שרבים בקואליציה מחשיבים אותו לחוליה החלשה בגוש המרכז-שמאל. בתגובה לדיווח ביחס להשערות הללו בבלוק הימין, גורמים במפלגת העבודה-גשר-מרצ הגיבו בחריפות וטענו בתגובה כי "אנחנו חלק ממחנה המרכז-שמאל, אנחנו מחויבים לערכינו, כך פעלנו וכך נפעל גם בעתיד".

מוקדם יותר דווח ב'כאן חדשות' כי בליכוד החליטו לנסות ולפעול מול חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס מהעבודה-גשר-מרצ, בניסיון להביא אותה לגוש הימין-חרדים, ולזנוח כרגע את שאר חברי הכנסת שסומנו כאופציות לעריקה. הסיבה למהלך קשורה בכך שלוי אבקסיס מגיעה מבית ימני, וגם לאור העובדה שהיא נחשבת לסיעה בפני עצמה כ"גשר" שיכולה לבוא לבד וללא מגבלות.

על פי הדיווח של זאב קם, אם האופציה הזו לא תתממש, ינסו בליכוד לשנות את החוק שקובע מגבלות על פיצול מפלגות ויבקשו לאפשר גם לחבר כנסת בודד או לשני חברי כנסת להתפצל ממפלגה בלי לספוג סנקציות כתוצאה מאותו פיצול. זאת כדי לנסות ולפצל את אחת המפלגות האחרות.

ח"כ אורלי לוי אבקסיס אמרה אתמול כי "המסע היה לא קל, אבל בצורה אחראית החלטנו להביא בשורה בנושאים החברתיים. עשינו את מה שהיו צריכים לעשות בכחול לבן . מצאנו את המשותף והדומה והתעלינו מהמפריד". לדבריה: "אילו גנץ היה לוקח את האחראיות ועובד כפי שהצענו, פתק אחד לכל הגוש, אולי היינו היום עם תוצאה אחרת. אני מודה, ציפינו ליותר".

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש בצהריים עם ראשי בלוק הימין-חרדים: "בפגישה סוכם שימשיכו לפעול יחד כגוש אחד בראשות ראש הממשלה נתניהו במטרה להקים מהר ככל הניתן ממשלה לאומית חזקה למדינת ישראל. עוד סוכם כי לא פוסלים כניסה לממשלה של מפלגות המכירות במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. העם אמר את דברו – רוצים ממשלה לאומית בראשות נתניהו", נמסר בתום הפגישה.

כזכור, מספירת 90% מקולות הבוחרים עולה כי הליכוד עומד נכון לעכשיו על 36 מנדטים, כחול לבן עם 32 מנדטים, הרשימה המשותפת 15, ש"ס 10, יהדות התורה 7, העבודה-גשר-מרצ 7, ישראל ביתנו 7, ימינה 6. לגוש הימין חרדים יש כרגע 59 מנדטים. עוצמה יהודית זרקה לפח 17,222 קולות. סך הכל נספרו 4,149,991 קולות.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אני לא מבינה. מה נקרא שוחד שאסור לקחת או טובת הנאה שעלולה להחשב לעברה פלילית. ולהבטיח תמיכה בנשיאות לאבא של…איך זה בסדר?

מה דוד לוי מהבדיחות?

פשוט זה לא אישי אלא לטובת המדינה וגם ההבטחה היא לא תוספת אלא במקום וכן גם אין על מה לתבוע.

אין שום סיבה שמשרד הבריאות יהיה תמיד אצל ליצמאן , זה לא מביא שום תועלת ליהדות החרדית, אנחנו צריכים את משרד השיכון, דירות לחרדים ולא הבטחות

אתם מחויבים לערכם. עומדים להמחק .גכות.
היתם הוליכם לבד היתם נימחקים .כנסו עם ביבי .כי בבחרות הבאות אין עבודה ולא גשר

משרד הבריאות לא מוסיף כבוד לליצמן עדיף שתדאג לצרכים האמיתיים של הציבור החרדי עדיף שנקבל במקום סגן שר במעמד שר שני סגנים מתחת לשרים בעוד שני משרדים ולטפל בנושאים שחשובים בעיקר לציבור החרדי

שוחד ללוי.
סחיטה מינקלביץ'.
מאפיה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture