FLASH90

אוחנה: "אלמלא היחידה לאבטחת אישים, מישהו כבר היה מנסה לפגוע בנתניהו"

השר לביטחון פנים התייחס הבוקר להפגנות האלימות נגד מעון ראש הממשלה ואמר: "כל מי שרוצה להחליף את ראש הממשלה אמור לעשות את זה בקלפי. היו שלוש מערכות בחירות, נציגי הציבור הגיעו להחלטה של ממשלת אחדות. זאת דמוקרטיה. הקריאה בהפגנות היא לאנרכיה"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

השר לביטחון פנים אמיר אוחנה התייחס הבוקר (ראשון) להסתה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי "הקריאות למעשה אלימות ההסתות למעשה רצח מפורשים נגד ראש הממשלה שיא של כל הזמנים לעולם לא ראיתי איומים כאלה. איומים מפורשים בעיקר הרשתות החברתיות. אנשים כותבים שמישהו יהיה יגאל אמיר הבא ויקום וירצח אותו".

בראיון ל'רדיו 103' אמר אוחנה: "השוטרים גם חוששים לחייהם. שוטר בתפקיד ממש חשש לחייו. אותם מפגינים מבלפור שאחר כך הולכים וגורמים נזקים לבתי עסק ומסעדות שגם הם סובלים מהמצב הכלכלי זאת אנרכיה"

השר לביטחון פנים הוסיף: "כשאני רואה איך היועץ המשפט לממשלה מטפל במלוא חומרת הדין בכל רמז שנרמז לכיוון פרקליט או פרקליטה ומבצע מעצרים, ראיתי את זה. קיבלתי הודעה מאדם שאמר לרשעים לא יהיה שלום על שי ניצן הוא נעצר, אבל כשאפרים שמיר קורא לחסל את ראש הממשלה לא קרה דבר".

לדברי השר אוחנה, "אלמלא היחידה לאבטחת אישים מישהו כבר היה קם ועושה מעשה, אני משוכנע בזה". על השאלה האם יש לו מידע לדברים הללו אמר כי "המידע מצוי אצל השב"כ. פניתי גם לראש השב"כ וביקשתי מימנו להיכנס לתמונה. בהקשר הזה אני אכן מאוד מודאג. המראות האלו זה לא דבר שראינו בעבר. השנאה, עומק השנאה. אתה רואה את השנאה בעיניהם של האנשים, זה דבר שאמור להדאיג כל אחד".

השר לביטחון פנים הוסיף: "כל מי שרוצה להחליף את ראש הממשלה אמור לעשות את זה בקלפי. היו שלוש מערכות בחירות, נציגי הציבור החליטו לשים סוף למערכות הללו והגיעו להחלטה של ממשלת אחדות. זה זכה לרוב של חברי הכנסת. זאת דמוקרטיה. הקריאה בהפגנות היא לאנרכיה".

על השאלה האם המחמאות האחרונות הם מזימה להפיל את השלטון אמר אמיר אוחנה: "ברור יש מי שרוצה להביא לנפילתו. ניסו בקלפי לא הצליחו, ניסו בבית משפט לא הצליחו. זאת אנרכיה. אהוד ברק משתתף בפעילות הזאת. כשחבר כנסת – השופר של יאיר לפיד – קורא לא לציית לכללים, או כשחבר כנסת אחר מתייחס לשר כמי שמשסה את השוטרים בגיבורי מחאת בלפור זה פוגע לא רק בלגיטימיות של השר, זה פוגע בלגיטימיות של השוטרים וזה מביא לתקיפת שוטרים האלה שוטרים ששייכים למדינת ישראל, לא שוטרים שיש להם צד פוליטי".

אוחנה שב וטען שמנסים להפיל את ראש הממשלה שלא באמצעים דמוקרטיים. "היו שלוש מערכות בחירות בעלויות אדירות למשק והחלטנו בגלל משבר הקורונה שאנחנו צריכים כולנו להתכנס יחד. היו מלחמות בתולדות המדינה שלנו. כולם התגייסו, כולם מתלכדים, פה במלחמה הזאת יש מי שמנסה לפורר ולשסות ולפלג בינינו".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture