Yonatan Sindel/Flash90

כמידי מוצ"ש: אלפים הפגינו נגד נתניהו בי-ם וקיסריה; שלושה עוכבו

אלפים מחו מול מעון רה"מ ברחוב בלפור וסמוך לביתו הפרטי בקיסריה, בקריאה להתפטרותו. בחיפה עצרה המשטרה לחקירה אם ובתה ושני אזרחים נוספים בעקבות אירוע תקיפה הדדי. פעילי תנועת "הדגלים השחורים" מחו בצמתים מול ביתו של גנץ

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

בכיכר פריז בירושלים, סמוך למעונו הרשמי של ראש הממשלה, הפגינו אמש (מוצאי שבת) כ-2,000 בני אדם. המשטרה חסמה צירי תנועה רבים באזור, בעיקר כדי למנוע ממפגינים לחסום את הכניסות האחוריות למעון. קבוצת מפגינים, שצעדה לרחוב אחד העם, נחסמה על ידי המשטרה. שלושה מפגינים נעצרו או עוכבו לאחר שניסו לחסום את הרכבת הקלה.

בהפגנה אחרת, שנערכה הערב במרכז חורב בחיפה, עכבה המשטרה לחקירה אם ובתה תושבות קרית אתא, תושבת נשר וכן תושב חיפה לאחר שבמקום התפתחה קטטה. מחקירת המשטרה עולה כי הקטטה פרצה בין שלוש המפגינות תומכות הליכוד למפגין שבא למחות כנגד נתניהו והשחיתות השלטונית. סמוך לבית משפחת נתניהו בקיסריה התגודדו מאות מפגינים, בהפגנה שאורגנה על-ידי התנועה לאיכות השלטון.

המחאה הגיעה הערב גם לביתו של שר הביטחון גנץ בראש העין. מי שהוביל את המהלך הוא ארגון הדגלים השחורים, ששלח מסר לגנץ: "בשלו התנאים להחלפת נתניהו. זאת חובתם של כל אלו שרואים את הנזקים הבלתי נגמרים שהנאשם מותיר אחריו. מדינת ישראל חייבת ראש ממשלה חדש, כזה שיאפשר לנו לצאת ממשבר הקורונה שלא מנוהל וכזה שיפסיק את ההסתה והשיסוי הבלתי נגמרים. הרעיון שגנץ יאריך עוד את כהונת נתניהו הוא בזוי ונוראי. מדינת ישראל חייבת ראש ממשלה אחר- לא עוד מאותו כישלון בלתי נגמר".

פעילת הליכוד לשעבר, מורל לוי, נאמה בקיסריה: "הצבעתי לליכוד כל חיי ואני מתנגדת לדרך שלכם ומתביישת בכם. מפלגת הליכוד בה בחרתי, איבדה את הדרך ואת המצפון. הליכוד איבד את החזון. האבות המייסדים של הליכוד מביטים בכם, חברי הכנסת של הליכוד, ורואים כיצד מדינת ישראל והמפלגה מתרסקות אט אט למול גל שנאה וחורבן שאתם יצרתם".

ממארגני המחאה בקיסריה נמסר: "הגענו למתוח קו אדום כדי למחות על הדחיות החוזרות והנשנות של משפט נתניהו. לא נשתוק על הכישלון וההסתה". מארגון 'הספירה לאחור' נמסר: "אם לא ברור שהגענו לקו האדום, לתחתית החבית, אנחנו מבהירים את זה עכשיו. אנו מותחים קו אדום בוהק מול ביתו של נתניהו, כדי לומר – עד כאן. השחיתות, השנאה והשיסוי לא יעברו, שחרר אותנו ולך".

מהתנועה לאיכות השלטון נמסר: "לכבוד חג החנוכה הגענו הנה להרבות אור ולגרש את החושך. לא נתרגל לעובדה שהעומד בראשות הממשלה הוא נאשם בשלושה כתבי אישום חמורים. המצב הזה לא תקין ולא ניתן לנרמול. מדי שבוע אנו מגלים עד כמה שיקולים פוליטים צרים מובילים את הטיפול במשבר הקורונה. ככה לא מנצחים מגפה. נתניהו – נכשלת, לך".

מתנועת קריים מיניסטר נמסר: "בשירות הנאשם מבלפור רומס דורון ידיד זכויות יסוד בדמוקרטיה ומונע מאיתנו לממש את זכותנו למחות. אין קו אדום שמשטרת ירושלים לא תחצה כדי להגן על הנאשם ולחבל במחאה. אסור שדורון ידיד יהיה מפכ"ל". לטענתם, המשטרה מונעת מהמפגינים להגיע להפגין בכיכר וינגייט שמאחורי המעון. מחסומים וניידות הוצבו בכל דרכי הגישה ושוטרים רבים פרוסים בשטח ומונעים מהמפגינים להתקרב.

מתנועת 'קומי ישראל' נמסר: "נתניהו נכשל בניהול משבר הקורונה וגרר רבע מיליון אזרחים מתחת לקו העוני. בשעה שהוא עסוק רק בעצמו ובסקרים, אזרחי ישראל הגיעו לפת לחם ועסוקים בהישרדות". עוד הוסיפו בתנועה: "הגיע הזמן שהפוליטיקאים יתעלו מעל האגו ויובילו אי אמון קונסטרוקטיבי. אפשר ורצוי לעשות את זה בכנסת הנוכחית. ישראל לא זקוקה לבחירות מיותרות, אלא לראש ממשלה אחר".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בבקשה לא להעלות תמונות של אלימות מכל סוג שהוא לאתר יקר זה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture