עוזב את הליכוד: ראש עיריית אילת מצטרף למפלגתו של גדעון סער

מאיר יצחק הלוי הודיע על הצטרפותו למפלגתו החדשה של גדעון סער, ״תקווה חדשה״. בהודעתו על ההחלטה אמר כי "החלטתי לעזוב את תנועת הליכוד בה הייתי חבר שנים ארוכות, משום שהתנועה ומנהיגה, בנימין נתניהו, שינו את פניהם ואכזבו את הציבור"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

ראש העיר אילת מאיר יצחק הלוי הודיע על הצטרפותו למפלגתו החדשה של גדעון סער, ״תקווה חדשה״. בהודעתו על ההחלטה אמר כי " החלטתי לעזוב את תנועת הליכוד בה הייתי חבר שנים ארוכות, משום שהתנועה ומנהיגה, בנימין נתניהו, שינו את פניהם ואכזבו את הציבור".

ראש העיר אילת, מאיר יצחק הלוי הודיע על עזיבתו מהליכוד והצטרפותו לגדעון סער ואמר: ״ אני נרגש ושמח להצטרף לתנועת תקווה חדשה בראשות גדעון סער, ראש הממשלה הבא של ישראל. ישראל זקוקה להנהגה חדשה ולתקווה חדשה".

עוד אמר ראש עירית אילת, "החלטתי לעזוב את תנועת הליכוד בה הייתי חבר שנים ארוכות, משום שהתנועה ומנהיגה, בנימין נתניהו, שינו את פניהם ואכזבו את הציבור. דווקא היום, בשעה שאנו זקוקים יותר מכל לאחדות, הליכוד בהנהגת נתניהו מוביל שיח מפלג, משסה, מתלהם, ונוקט בתרבות של הכפשה".

יו"ר מפלגת "תקווה חדשה" גדעון סער אמר כי: ״מאיר הוא שותף לדרך, ראש עיר שנאבק מכל הלב למען העיר והתושבים, שותף לחזון הממלכתיות והאחדות. ברוך הבא".

״את חברי, מאיר יצחק הלוי אני מכיר כבר קרוב לעשרים שנה. הוא אדם בעל ניסיון עצום ורקורד עשיר של עשייה, הקדיש את חייו למען העיר אילת שהוא עומד בראשה למעלה מ-17 שנים. הוא הזניק את מערכת החינוך שלה, הפך את העיר לבירת התיירות של ישראל, הפיח בה תנופת פיתוח גדולה ובסס את חזון העיר כשער הכניסה הדרומי של ישראל".

עוד אמר סער, "ראיתי מעט מאוד ראשי ערים שנאבקו מכל הלב למען עירם ותושביהם כפי שראיתי את מאיר עושה לאורך השנים. מאיר הוא שותף אמיתי לדרך, ואנו חולקים חזון משותף של העצמת הרשויות המקומיות, חיזוק הפריפריה, מחויבות לחינוך ולהזנקתו, ממלכתיות, סובלנות ואחדות. מאיר תמך בעקביות בי ובדרכי הפוליטית במהלך כל השנים, ואני שמח מאוד על הצטרפותו לנבחרת ״תקווה חדשה״ לכנסת ה-24. ברוך הבא".

על פי הודעת "תקווה חדשה", יצחק הלוי ישולב במקום שיקבע על ידי יו״ר המפלגה בעשירייה הראשונה, ויהיה חבר הכנסת הראשון מאילת. יצחק הלוי: "דווקא כשאנחנו זקוקים יותר מכל לשיקול דעת, להחלטות מושכלות, אנו עדים לחוסר ניהול במקרה הטוב, וניהול גרוע במקרה הרע, והסגר השלישי שאנו נכנסים אליו היום הוא ההוכחה לכך. הציבור מאוכזב מהממשלה הנוכחית ומהעומד בראשה וזקוק לתקווה חדשה.

עוד נמסר כי, גדעון סער הוא מנהיג אמיץ, ויש לו את היכולת להוציא את ישראל מהמשבר. לאורך שנים הוא פעל רבות למען הפריפריה בכלל והעיר אילת בפרט. יחד הצעדנו את העיר למצויינות בחינוך, נאבקנו בתופעת המסתננים, פיתחנו את העיר וחיזקנו אותה מבחינה כלכלית. גדעון סער הוא האיש שבזכותו חזרו הטבות המס לעיר אילת, כחלק ממדיניות פיתוח הפריפריה שאותה הוביל בכל תפקידיו השונים.

"גדעון הוא מנהיג עם נסיון בקבלת החלטות קשות ועמידה על עקרונותיו גם אם אינן פופולאריות. הוא מכיר את ישראל, ויש לו את היכולת להחזיר את היציבות החברתית והכלכלית ולפעול לאיחוי השסעים בעם שמחלישים אותנו. גדעון סער הוא המתאים ביותר להיות ראש הממשלה, ולהביא תקווה חדשה לישראל", נאמר בהודעת המפלגה החדשה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture