Tomer Neuberg/FLASH90

"הרגשתי קושי גובר": השרה החרדית מכחול לבן פורשת ולא תתמודד בבחירות הקרובות

עומר ינקלביץ' הודיעה ליו"ר מפלגתה בני גנץ כי היא פורשת משורות המפלגה והיא לא תתמודד בבחירות הבאות לכנסת. בפוסט פרידה כתבה השרה: "בחרתי להתעלם ממסע ההכפשות ולהתמקד בעשייה ובשליחות ציבורית אמיתית, לאחר התלבטויות הודעתי אמש על החלטתי הסופית"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

שרת התפוצות עומר ינקלביץ' מכחול לבן הודיעה ליו"ר המפלגה בני גנץ כי היא לא תתמודד בבחירות הקרובות לכנסת. בפוסט פרישה כתבה השרה החרדית, "ניסיתי לחתור להסכמות, הרגשתי קושי גובר והולך, בתקווה שדרכם של הבאים אחרי תהיה קלה יותר".

בפוסט פרישה כתבה השרה עומר ינקלביץ, "אני כותבת את השורות הללו בהערכה רבה ומתוך הכרת הטוב. אמש הודעתי ליו"ר כחול לבן שר הביטחון בני גנץ, על החלטתי הסופית שלא להתמודד לכנסת בבחירות הקרובות, זאת כפי שהודעתי לו עקרונית לפני כחודש ימים".

"מאז הקמת 'חוסן לישראל' עברנו דרך ארוכה ומאתגרת. בראשית דרכי במפלגה, הזדהיתי עם החזון המאחד והמכיל שהציג בני גנץ. חזון של מפלגת מרכז ממלכתית, במסגרתה יושבים יחדיו אנשי ימין ואנשי שמאל; דתיים וחילונים; בני מיעוטים ולצידם גם, בפעם הראשונה, נציגה חרדית".

"הבשורה החברתית בעצם הקמת המפלגה ובתמהיל שלה הייתה משמעותית עבור החברה הישראלית. לא תמיד היה לי קל עם דרכה, אך ניסיתי לחתור להסכמות, למצוא את הצד החיובי ולפעול במסגרת תפקידי, לקדם עשייה משמעותית, בייחוד למען קידום נשים ומיעוטים".

עוד כתבה השרה, "באופן אישי, שילמתי מחיר כבד. הופצו עליי שקרים חסרי כל בסיס. אולם בחרתי להתעלם ממסע ההכפשות ולהתמקד בעשייה ובשליחות ציבורית אמיתית, ולא לעסוק בתככים וחיסולי חשבונות, מתוך תקווה שדרכם של הבאות והבאים אחריי תהיה קלה יותר".

"לפני כחודש, הרגשתי קושי גובר והולך. הודעתי כבר אז ליו"ר המפלגה שאין בכוונתי להתמודד בבחירות הבאות, אך בני גנץ ביקש ממני לשקול זאת שוב. לאחר התלבטויות הודעתי אמש על החלטתי הסופית".

"אני מוקירה ומעריכה מאוד את יו"ר המפלגה בני גנץ. בני הוביל באומץ בשורה של אחדות, של יושרה ושל שילוב נשים ומגזרים שונים במיינסטרים הישראלי. אנחנו צריכים אנשים ראויים וישרים כמוהו בהנהגה, שהדאגה לאזרחי ישראל נמצאת לנגד עיניהם. אני מודה לו על האמון וההזדמנות, ועל הזכות הגדולה לכהן בממשלה כשרה החרדית הראשונה. זכיתי להביא את קולן של הנשים ושל חברות המיעוטים לכנסת ולממשלה, וליטול חלק בתהליך חברתי קריטי של שילוב וקידום חברות פריפריאליות ומודרות במוקדי קבלת ההחלטות".

"במהלך תקופת שירותי בפוליטיקה שמתי לעצמי כמטרה לטפל במגוון תחומים ואתגרים שעד היום לא ניתן להם מספיק דגש, כגון פגיעות בקטינים ואלימות במשפחה, סיוע לנוער מתמודד, שילוב בהשכלה ובתעסוקה בקרב אוכלוסיות מיעוטים. להיות פה לציבורים רבים שקולם לא נשמע ולסייע בתקופת הקורונה לרשויות מקומיות".

עוד כתבה עומר ינקלביץ', "במשרד התפוצות, הובלנו מספר מיזמים חדשניים ותקדימיים בשיתוף הקהילות היהודיות בעולם. לאחר שנים בהן נוצר ריחוק, פעלנו כדי לחזור ולחבר בין החברה הישראלית ובין אחינו שבתפוצות באמצעות הקמת מגוון פלטפורמות ייחודיות, שתפעלנה בשנים הקרובות".

"כולי תקווה כי בכל מקום בו אהיה אזכה להמשיך ולקדם את התהליך החברתי הכל כך חשוב עבורי ועבורנו. בעזרת השם, אמשיך לפעול למען קידום נשים, למען אוכלוסיות מודרות ולמען כלל החברה הישראלית. אמשיך לחזק את הקשר בינינו לבין אחינו שבתפוצות. אני מאמינה ויודעת כי הדרך שעברתי סללה שביל, ולו במעט, עבור הבאות והבאים אחריי".

"אני מאחלת מכל הלב, הצלחה רבה ליו"ר המפלגה בני גנץ ולחברי היקרים בכחול לבן. תהא דרככם צלחה, שתזכו בעזרת השם להמשיך ולעשות טוב למען אזרחי מדינת ישראל", דברי ינקלביץ'.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

"לך" קראו למחאה…
מתברר שתשובת המחאה של "לכו אתם" עבדה יותר טוב! 😄
אשכנזי
ניסנקורן
בוגי
עמיר פרץ
ינקלביץ
ועוד היד נטויה…
בקיצור "לכו אתם"…

גם אכלה את הדגים…גם האכילה….הרבה חילול השם גרמה וגם צודקת ????

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture