במקביל למו

במקביל למו"מ עם לפיד, עודה תומך בפורעים בי-ם: "יניפו את דגל פלשתין מעל ירושלים"

יו"ר הרשימה המשותפת פרסם בערבית בנוגע לאירועי האלימות בבירה והילל את ההתפרעויות, "ניצחון מופלא של הצעירים הירושלמים בהתנגשויות", כתב • בעברית קרא עודה להרגעת הרוחות • בן גביר: "איימן עודה הוא פצצה מתקתקת במדינת ישראל"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

יו"ר הרשימה המשותפת חה"כ איימן עודה התייחס היום (שני) בחשבון הפייסבוק שלו לאירועים האלימים בירושלים, ולהחלטת המשטרה להסיר את המחסומים שהוצבו בשער שכם מתוך תקווה שהמהלך יוביל להרגעת הרוחות. עודה טען כי מדובר ב"ניצחון מופלא של הצעירים הירושלמים בהתנגשויות".

עודה כתב בערבית: ״הכיבוש נסוג מפני הצעירים הירושלמים והסיר את הגדרות מבאב אל עמוד (שער שכם)", יו"ר הרשימה המשותפת שמנהל בימים אלו מו"מ עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד על תמיכה בממשלתו הוסיף: "זה אותו הכיבוש אשר נסוג מפני הצעירים הירושלמים והסיר את המגנומטרים ממסגד אל אקצא״.

לדברי עודה: ״הניצחון המופלא והמכובד הזה הוא של הצעירים הירושלמים. מדובר בהתנגשויות לעיתים רגועות ולעיתים מתפרצות וכך יהיה עד שתבוא האינתיפאדה שתביא לסוף הכיבוש ותניף את דגל פלשתין מעל למסגד אל אקצא, מעל הכנסיות, ומעל שערי ירושלים המשוחררת. אנו מוסרים את שלומנו לאנשי אל קודס החופשיים״.

למרות דבריו החמורים, ישנם הבדלים ברורים בין הטקסט כפי שפרסם חבר הכנסת בעברית לבין ההודעה שפרסם בערבית. בעברית הסתפק עודה בטקסט קצר וכתב: ״זוהי לא הפעם הראשונה בה המשטרה והממשלה פועלות באלימות, אחר כך מנסות לטייח – ולבסוף נתפסות בשקרים. טוב שהסירו את המחסומים בשער שכם שלא עשו דבר מלבד לזרוע אלימות ושנאה. את המחיר שילמו תושבי מזרח ירושלים, שימשיכו להיאבק בדיכוי ובאפליה של מדיניות הכיבוש״.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר (מסיעת הציונות הדתית) הגיב לדבריו של איימן עודה שתמך בהתפרעויות בבירה וטען כי "איימן עודה הוא פצצה מתקתקת במדינת ישראל". ח"כ בן גביר ציין בהודעתו: "אם יש מערכת אכיפת חוק במדינת ישראל היועמ"ש צריך להורות עוד הערב על פתיחה בחקירה נגד עודה והגשת כתב אישום נגדו בגין הסתה והמרדה".

בן גביר הוסיף: "לצערי, בית המשפט העליון אשם בפארסה של הכשרת שונאי ישראל, אולם מסתבר שמאז שבג"ץ סירב לפסול את עודה וחבריו, הם רק הופכים לחצופים יותר, מתעלמים מחוקי המדינה וגורמים לאינתיפדה". לסיום כתב: "איימן עודה הוא פצצה מתקתקת במדינת ישראל ועל היועמ"ש לנהוג בו כפצצה מתקתקת".

מתנועת "אם תרצו" נמסר בעקבות הפוסט של יו״ר הרשימה המשותפת איימן עודה כי: ״בימים האחרונים אנו מנטרים ברשת הודעות תמיכה בפורעים הערבים בירושלים כמעט מכל המפלגות הערביות מבלי שינתן כל גינוי מצד יתר המפלגות. תמיכה באלימות נגד יהודים היא הוכחה נוספת לכך שהקמת ממשלה הנשענת על מפלגות אנטי ציוניות מובהקות המתנגדות לקיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית ותומכות באלימות נגד היהודים היא אסון. אנו קוראים לראשי המפלגות של המחנה הלאומי גלו אחריות אישית והקימו ממשלה לאומית״.

ארגון ״בצלמו״ פנה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בדרישה לפתוח בחקירה נגד חה״כ עודה בטענה להסתה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מהר לעצור את שני הכלבים הטרוריסטים פחי האשפה יחד עם יהיר שהוא גם אםס וגם פח אשפה שלושתם מתכננים להזיק למדינה . יהיר יושב עם רבי מרצחים עודה וטיזי . תזרקו אותם לצינוק לתחלטו את כל הנכסים שלהם . ואת משפחותם תגרשו לאירן שם מקומם . ממשלה של מפגרים שמתירים לכלבים אלה להשאר בכנסת
הם בוגדים ומקבלים שכר בתמיכת מנדלבליט המושחת ובגץ קבוצה של מושחתים מסוכנים למדינה . צריך לנקות את אורוות הכנסת והתשקורת במיוחד את השרוף . ומסריח

לא ברור לי ההגיון של המשטרה- קודם מציבים מחסומים (כדי למנוע הדבקה המונית באל אקצא כן? לא ח"ו מסיבות ביטחוניות) ואז הערבים עושים בלאגן (עם או בלי קשר תחליטו בעצמכם) אז ההחלטה הגאונית המופלאה היא שכנראה באמת אין צורך במחסומים וצריך להסיר אותם. שאפו להגיון הצרוף ולהפקרת דמם של יהודי ירושלים. פרס לטרור זה מילה עדינה לתאר מה שעשיתם, הנזק ההרתעתי הוא עצום ורק ה' ישמור עלינו מהתוצאות המרות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture