Abed Rahim Khatib/Flash90

תחקיר מטריד: כסף מהתקציב של רע"מ יגיע למימון ארגון החמאס?

אחות המחבל שרצח יהודים ובעלה מזוהה עם הג'יהאד האסלאמי והעמותה שבמשרדיה ניהלו את השיחות בין בכירי רע"מ לראשי אגף התקציבים באוצר - בעלת הקשרים המפוקפקים לחמאס • תחקיר מטריד מעלה תהיות רבות על ההסכמים של לפיד ובנט

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ארגון "עד כאן" יחד עם פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות חשף במהלך סוף השבוע בערוץ 13 כיצד גורמים בתנועה האסלאמית, בכירים במפלגת רע"מ שהיו מאדריכלי ומנסחי ההסכם הקואליציוני של המפלגה, פעלו להעברת כספים לממשלת חמאס דרך עמותת "סיוע 48" באופן שמעלה סימני שאלה לגבי ייעודם של הכספים הקואליציוניים שיועברו לרע"מ באישור התקציב.

בכיר רע"מ שהצטלם עם בנט ולפיד – והקשרים עם ארגון הטרור חמאס

מהתחקיר עולה, כי עיסא, בכיר במפלגת רע"מ שמשמש בין היתר כיו"ר האסיפה הכללית של התנועה האסלאמית הקובע את רשימת רע"מ לכנסת והינו חבר במועצת השורא, ביקר בעזה בתפקידו כמנכ"ל עמותה המכונה "סיוע 48". מהתחקיר עולה כי בביקורו בעזה ל נפגש עם ראזי חאמד, בכיר חמאס שאף הודה כבל עם ועולם לעמותה על תרומתה לרצועת עזה.

בנוסף, נחשף כי מנהלת העמותה בטול-כרם היא אזהאר שחרור, אחות המחבל מהפיגוע במלון פארק שיושב בכלא הישראלי 29 מאסרי עולם על רצח הישראליים בפיגוע. בעלה ובנה הם חלק מהג'יהאד האיסלמי.

עוד נחשף בתחקיר כי בכירי אגף התקציבים באוצר ניהלו את המו"מ הקואליציוני עם רע"מ במשרדים של העמותה המפוקפקת בכפר קאסם, כשעיסא משמש בתור שושבין ואדריכל המו"מ הקואלציוני.

עובדות מדאיגות אלו מעלות את החשד שנתח משמעותי מהתקציבים המיוחדים שהובטחו למפלגת רע"ם בתקציב המדינה החדש ככל ויועברו כמתכונתם הנוכחית, יכול ויועברו בצורה ישירה או עקיפה לארגוני קש מטעם רע"מ ומשם יזרמו לגורמים עוינים בהם גם תנועת הטרור חמאס בעזה.

גלעד אך, מנכ"ל ארגון "עד כאן" אשר ארגונו ערך את התחקיר המקיף מסר בתגובה: "פעם ראשונה בהיסטוריה של מדינת ישראל שמשלם המיסים הישראלי מממן ארגון טרור שאחראי לרצח ישראלים. אסור שתקציב המדינה יעבור במתכונתו הנוכחית בה הוא מזרים מיליארדים לתנועה האסלאמית. אנו קוראים למרכיבים הציוניים שעדיין נמצאים בקואליציה לעצור את מחול השדים הזה ולפעול לתיקון המצב. עוד לא מאוחר".

מפורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות אשר ערכו את התחקיר המקיף נמסר בתגובה: "מדאיג מאד שתקציב המדינה שצפוי לעבור השבוע, אינו מפוקח, וחלק מכספי המיסים של אזרחי ישראל עומדים לעבור לרוצחי ילדינו. אנו מפצירים בחברי הכנסת והשרים לחזור בהם משיתוף הפעולה עם תומכי הטרור שבכנסת".

תגובת מפלגת רע"מ: לעמותה משרד בעזה הפועל על פי חוק

ממפלגת רע"מ נמסר בתגובה: "עמותת הסיוע לנזקקים ויתומים פועלת מזה עשרות שנים בהתאם לחוקי מדינת ישראל, ולפי כל הכללים, ומקבלת את האישורים לפעילותה מהרשויות והגורמים הרלוונטיים במדינת ישראל, העמותה מתנהלת בשקיפות ופעילותה גלויה לחלוטין, ספריה ודוחותיה חשופים ומדווחים כדין לרשם העמותות וזוכה לאישורי ניהול תקין. כל סיוע שהעמותה מעבירה לשטחי רצועת עזה וכל אדם מטעמה שנכנס לשטחי עזה נעשים בהתאם לאישורי הגורמים הרלוונטיים של מדינת ישראל ובליווי ייעוץ משפטי".

"העמותה רשומה ומוכרת על ידי ארגון האו"ם כעמותה המספקת שירותים הומניטריים לעניים, לנזקקים, לנפגעי המלחמות והאסונות בכל רחבי העולם, ללא הבדל בין גזע, מין, לאום ודת. אין למנהל העמותה גאזי עיסא כל קשר למשא ומתן על הקמת הקואליציה, ונוכחותו הייתה ביחד עם רבים מכל המפלגות שרצו להיות ברגע ההיסטורי של החתימה על ההסכמים הקואליציוניים".

"העמותה מספקת סיוע לעניים ולנזקקים במדינות העולם וגם בגדה המערבית ובעזה, והיא אותה העמותה שסייעה בעת שריפות הענק בנוף הגליל, היא אותה עמותה שהקימה חדר מצב בשריפת הכרמל וסייעה לתושבים, והיא אותה העמותה שסייעה ליהודים ולערבים כאחד בגל הראשון של הקורונה, כפי שפורסם ותועד בערוצי התקשורת בישראל".

"לעמותה קיים משרד בעזה, הפועל על פי חוק, כדי להבטיח שמלוא הסיוע יועבר לנזקקים וליתומים ישירות וללא מתווכים. צוות העמותה מקפיד הקפדת יתר שלא לנהל כל שיח פוליטי עם כל אדם שהוא, והוא עוסק במטרה אחת והיא סיוע הומניטרי. העמותה ומטעמי שקיפות דאגה לצלם ולפרסם בעצמה את האירוע , ואין לעמותה מה להסתיר בעניין".

"צר לנו שגורמים במערכת הפוליטית מנסים לפגוע בפעילותה ההומניטרית של העמותה לצרכים פוליטיים פסולים ובמטרה ברורה לפגוע במפלגת רע"מ ובממשלה. הכתבה אינה חושפת שום דבר מוסתר, אלא שולפת מידע גלוי וזמין לרבים. העמותה פועלת בעניינים הומניטריים בלבד, וחבל שמתנהל ניסיון לגרור את העמותה לזירה הפוליטית, ולנצל את פעילותה ההומניטרית הגלויה והמאושרת על ידי כל הגורמים הרלוונטיים במדינה, למטרות פוליטיות".

התגובות בימין: את ממשלת הבלהות הזאת צריך להפיל ומהר

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו המליץ לצפות בתחקיר שפרסמה אילה חסון בערוץ 13, שמצביע על קשר ישיר בין רע"מ, השותפה הבכירה של ממשלת בנט, לבין חמאס. "את ממשלת הבלהות הזאת צריך להפיל ומהר", כתב נתניהו.

ממפלגת הציונות הדתית נמסר בתגובה: "קשריה של רע"מ והתנועה האסלמית עם חמאס היו ידועים גם לבנט ושקד עוד לפני הבחירות. לכן הם יצאו בכל תוקף נגד רע"מ לפני שהיא סללה את דרכו של בנט לראשות הממשלה. האינטרסים הפוליטיים האישיים של בנט, שקד ואנשי ימינה גורמים נזק אסטרטגי חסר תקדים שלא יסלח".

"מאות מליונים יעברו ממשרד הפנים לתקציבן השוטף של הרשויות הערביות מתוך ידיעה שהכסף הזה ימצא את דרכו לארגוני התנועה האסלמית ולחמאס ולתמיכה בטרור. אם יש בקרב המפלגות הציוניות של הקואליציה אדם אחד שעוד נשארו לו קווים אדומים, ביכולתו למנוע את העברת התקציב ולעצור את ההתאבדות הלאומית הזו".

ח"כ מירי רגב: "ממשלת בנט-לפיד מחזקת את החמאס באמצעות עבאס. מייצרת זרוע מדינית חדשה לחמאס במדינת ישראל, זרוע בנט-לפיד. דלת מסתובבת של כספי ציבור ישירות לידיהם של תומכי הטרור. ממשלה מסוכנת לישראל כבר אמרנו?".

ח"כ שלמה קרעי: "שתיקת הכבשים של כל חברי הקואליציה, על תחקיר המיליארדים לחמאס של איילה חסון, מוכיחה שהם נכנסו לתוך ממשלת האחים המוסלמים בעיניים פקוחות לרווחה. בושה בטוח אין שם. רק ניסיון לשמור על הכסא בזמן המועט שנותר להם, בבחינת תמות נפשי עם פלישתים, או יותר נכון תמות מדינת ישראל עם כסאי".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה לתחקיר המלא של איילה חסון: "ישראל ממנת נשק לחמאס וממשלת בנט שותקת בגלל השותפות עם האחים המוסלמים. ממשלת בנט מאמינה ב- "הבא להורגך השכם לפנקו". הכתובת הייתה על הקיר. הזהרנו שתנועת האחים המוסלמים היא תנועת אוייב של מדינת ישראל וכעת נתפסו בקלקלתם מקיימים קשרים עם החמאס. איילה חסון חושפת את הפרטים המקוממים והגיע הזמן להפנים ולהבין שיש לנו ממשלה שהבסיס שלה הם תומכי טרור וחמאס".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

את ממשלת הבלהות הזאת הכשיר לא אחר מביבי.
גם אם הוא היה היום בשלטון יחד עם רע"מ, גם הכסף שהוא הבטיח לרע"מ (20-30 מיליארד) היה עובר בחלקו לארגוני טרור וסיוע להם.

מה?????????????????????……מה מה מה???????????????

תארגנו היוםםםםםם הפגנה!!!!!!!!!!!!!!! בטוח שכל המדינה תהיה שם!!!!!!!!!!!!!!!!!

לפיד ובנט מכרו נשמתם לשטן ה"י

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture