Yonatan Sindel/Flash90

מתן כהנא: "אני מבין את אלה שכועסים עלינו – אבל הצלנו את מדינת ישראל"

שר הדתות גינה את הכינויים בהם כונה בהפגנה ראש הממשלה נפתלי בנט. "הכיפות הסרוגות וליכודניקים מהוגנים לא היו בה. לקרוא לרה"מ בנט בוגד? הם לא למדו כלום בחיים שלהם? זה בן אדם שסיכן את החיים שלו בסיירת מטכ"ל"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

שר הדתות מתן כהנא התייחס למחאת הימין השבוע שנערכה בהשתתפות אלפים בתל אביב וכינה אותה בראיון לכאן ב', "גועל נפש". בציונות הדתית זעמו על דבריו שעד לא מכבר היה בשר מבשרם.

הוא גינה את הכינויים בהם כונה בהפגנה ראש הממשלה נפתלי בנט. "הכיפות הסרוגות וליכודניקים מהוגנים לא היו בה. לקרוא לרה"מ בנט בוגד? הם לא למדו כלום בחיים שלהם? זה בן אדם שסיכן את החיים שלו בסיירת מטכ"ל".

"איזו שפה מכוערת ודיבור נגוע. אני בטוח שאנשי ימין מתביישים", אמר כהנא.

הוא נשאל על הפרת הבטחות לבוחרי ימינה וענה, "אני מבין את אלה שכועסים עלינו. היו דברים שהבטחנו בבחירות ולא עמדנו בהם. אבל עשינו את זה בתחושה שאנחנו מצילים את מדינת ישראל".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הצלת ממה? מ"השתלטות חרדית"? מדיינים חרדים? מגזירות מס שאין הדעת סובלתן? מהתעמרות בשכבות החלשות?
כל מילותיו של הלה הינם שקר וכזב, לגלוג ולעג, שחצנות ויוהרה, נבזות וכחש. לתת לבן אדם סטירות בפרצוף ואחר כך לבוא ולטעון 'הצלתי אותך"?! עד כאן!!

"זה בן אדם שסיכן את החיים שלו בעד עם ישראל".
אז ככה: קודם כל זה לא 'בן אדם' אלא בוגד.
שנית, אינני יודע [אולי אתה יודע] מתי ובאיזה מבצע הוא סיכן את עצמו. האם כל מי ששירת אי פעם בסיירת מטכ"ל סיכן את עצמו? אינני יודע. מה שבטוח שהיום הזה הוא מסכן את החיים של כולנו עם השותפות הארורה שלו עם מחבלים צמאי דם שלא חדלים לרגע מלהכריז על מטרתם הסופית (היל"ת), ויותר מכך בהתנהלותו השערורייתית בהרס מערכת הכשרות והגיור ופרובוקציות הכותל. מותר בהחלט לכוון עליו ועל חבר מרעיו ב'למלשינים'. וגם בפרקים שונים שבספר תהלים [לא נפרט].
מדובר באדם צבוע וגנב, רמאי מן המדרגה הנשחתת ביותר, שמונע מתוך שנאת התורה ושיגעון גדלות שמעטים כמוהו. אנשי דמים ומרמה. נו, תעלבו בבקשה, איך הוא מדבר על ראש ממשלה! הבעיה היא, שאיש לא בחר בו כראש ממשלה, אלא כמו בסודן הוא עשה 'הפיכה צבאית' (במקרה זה אזרחית שהוליך בכחש ובמרמה) וכבש את השלטון. הלזה 'ראש ממשלה' ייקרא?! כן, 'כל המצר לישראל נעשה ראש, ענבימו ענבי רוש וקטב מרירי למו. עברנו את המשכילים, עברנו את הקומוניסטים, נעבור גם את הברנשים הללו שסופם לדראון עולם.

הוא יכול לספר לעצמו מה שהוא רוצה, ולמסגר-מחדש כל הפרה מסיבית של אידאולוגיה (לא, זו לא היה סתם "הבטחת בחירות) כ"הצלת ישראל", אבל שיטות התעמולה הבולשביקיות האלה לא עובדות.

בן השיפחה עלוב

מתן כהנא, אתה מתפאר בכך שהיית טייס בחיל האוויר. ביג דיל! אז מה? כל קברניט באלעל או במקום אחר היה במקום הזה! ואם השגת דרגת 'תת אלוף' [היום מגיע לך תואר 'תת אנוש'] אז מה??? אפשר לחשוב.. קצת קומבינציות והרבה מזל.. תראה את יאיר גולן חברך, כמעט רמטכ"ל היה [בנס המדינה ניצלה ממנו], תראה איזה פראסט, איזה הדיוט, גרוע מן הגדולים שבשונאינו, משווה בין חייל צה"ל לנאצים… סופו מעיד על תחילתו. אנחנו לא מתרגשים ממך ולא מ'דרגותיך' [שמצדנו מקומם בפח אשפה], כל אברך כולל ממוצע שתורתו אומנותו שוויו לעם היהודי [בדגש על העם היהודי] ותרומתו לחברה אדירה פי כמה וכמה מכל 'תרומתך' שלך… טייסים לא חסרים ולא יחסר, לדעת איך להטיס צעצוע גדול בכיף זה לא 'גרויסע גדולה'.. לדעת איך לגבור על מידות הנקמנות שלך, על מידת הגאווה המטורפת שלך, על יצר ההרס שמקנן בקרבך [במסווה של טובת המדינה, תמיד הבוגדים למיניהם כולל הקאפו והיודנראט האמינו שהם פועלים לטובת היהודים כמובן…], זה כבר חכמה מליגה אחרת! לא לחפש פרסום רע במקומות הרעים, ולהעניק כישרונותיך למקום טוב ונאצל בלי תירוצים ובדיות, זה חכמה! אדרבה, נראה אותך גיבור על באמת! על מידותיך ותכונות נפשך.

פני הדור כפני הכלב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture