Yonatan Sindel/Flash90

אין גבול לאטימות: ח"כ קושניר קטע מונולוג אישי על תופעה חמורה – "גס רוח"

באמצע המונולוג שנועד לחזק הורים שמתמודדים עם ילד החווה קושי בקריאה, יו"ר הועדה מישראל ביתנו קטע את ח"כ דיסטל והכריז כי יש לה "דקה לסיום" הסיפור. בתגובה, חה"כ פרצה בבכי. נתניהו: "אין גבול לאטימות הלב"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

מהומה בוועדת הכספים שמתכנסת הערב (חמישי) במסגרת הדיון בסעיף 60 שנפל בהצבעות על התקציב בכנסת. חברת הכנסת גלית דיסטל מהליכוד סיפרה סיפור אישי על בנה שחווה קושי בקריאה כאשר בבית הספר בו למד הודיעו לו שלעולם הוא לא ידע לקרוא, חברת הכנסת שיתפה שבנה לא הסכים לחזור לבית הספר ושהיא לימדה אותו לקרוא בביתה עד שתוך חצי שנה ידע הילד לקרוא ספר שלם.

באמצע המונולוג שנועד לחזק הורים שמתמודדים עם התופעה, יו"ר הועדה, ח"כ אלכס קושניר (ישראל ביתנו) קטע את דיסטל והכריז כי יש לה "דקה לסיום" הסיפור. בתגובה, חה"כ גלית דיסטל פרצה בבכי ואמרה: "אתה גס רוח ברמות שאי אפשר לתאר, אלוקים, תעביר את ממשלת הזדון הזו מהארץ".

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו מיהר להגיב לתקרית החמורה ואמר: "אין גבול לאטימות הלב של הממשלה הרעה הזאת. גלית – חיבוק גדול מכולנו. עם ישראל אוהב אותך, וזה מה שחשוב באמת".

בהמשך התנצל יו"ר הוועדה אלכס קושניר על כך שפגע בגלית דיסטל וקרא לה לשוב לדיון ולספר את הסיפור האישי שלה עד תומו: ‏"כנראה שלא הייתי מספיק רגיש לסיפור שהיא סיפרה".

בתוך כך, תקרית מביכה נוספת התרחשה במהלך הדיון כאשר ח"כ אורלי לוי-אבקסיס התעמתה עם עובדת משמר הכנסת לאחר שהתבקשה להוציא אותה מהדיון. ח"כ לוי-אבקסיס סירבה לצאת מהחדר – למרות שקראו אותה לסדר שלוש פעמים ואמרה לסדרנית: "את לא תגעי בי, אני אתבע אותך, חצופה! אל תגעי בי".

יו"ר הכנסת, ח"כ מיקי לוי, התנצל בפני הסדרנית – וגינה את התנהגותה של ח"כ לוי-אבקסיס: "האלימות המילולית שנוקטים בהם חברים באופוזיציה חצתה את כל הגבולות. אני מגנה את ההתנהגות החצופה, הפוגענית והמזלזלת של חברת הכנסת לוי-אבקסיס כלפי סדרנית בכנסת שבסך הכל עשתה את עבודתה נאמנה".

"עובדי הכנסת לא יהיו שק החבטות של חברי כנסת שאיבדו כל רסן", הבהיר לוי. "נפגשתי עם סדרנית הכנסת מרינה מץ, אותה אני מכיר במשך שנים רבות במשכן, שאלתי לשלומה – והתנצלתי בשם חברי הכנסת על העלבונות שנאלצה לספוג. אני בוש ונכלם וקורא פעם נוספת לח״כ יריב לוין לאפשר את הקמתה של ועדת האתיקה. כל דקה שעוברת ללא ועדת אתיקה מתפקדת רק מדרדרת את הבית הזה לתהומות עמוקים יותר״.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מיקי לוי נגד אלימות מילולית? פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

צריך לומר את האמת בפנים גם אם היא לא נעימה ומישהו ישחק שהוא 'נפגע': מבין כל חלקי האוכלוסייה בישראל, הציבור הרוסי הביא עמו נורמות של הגרועים שבאומות. אין להם לב ואין להם רחמים [כן אולי על חתולים..], הם אכזריים וציניים גסי רוח ואחוזי רוח של בריונות ולעג כבארץ מכורתם, והם מורידים את רמת הרוע והאטימות בארץ לשיאים חדשים שלא ידענו כמותם לא בעלייה הראשונה, לא בעלייה השנייה ולא בשלישית או הרביעית, פשוט התעללות סדיסטית לשם התעללות. לא לחינם גובר החשד שחלקים ענקיים מאוכלוסייה זו שינו שמות 'על ימין ועל שמאל' וסיפרו סיפורי סבתא על סבתא שלהם שהדליקה נרות שבת וכדומה. ישראל שלושה סימנים מובהקים יש בהם גם אם הם יורדים: ביישנים, רחמנים, גומלי חסדים, מה שאי אפשר להדביק על הללו. והם אלה שהביאו לכאן כל פיגול ודבר אסור אפילו במושגי האומות, והם העומדים בראש החנית להצקה וגירוש היהודים האותנטיים החרדים מכאן, ולא לחינם… יגיע יום והחילוניים מזרע ישראל עוד יתחרטו על הכוח המושחת שנתנו להם הכול בשביל לפגוע בחרדים שנואי נפשם. אבל יתכן ואז כבר יהיה מאוחר מבחינתם.

הגוים הרוסים עם הערבים תפסו את השלטון ומנהלים את המדינה כמו בימי הצאר והקומוניסטים, לא יאומן איך שהם סותמים את הפה ומתנהגים בדורסנות זורקים אנשים מהאופוזיציה בכל רגע שמתחשק להם, צריכים להחרים את הישיבות עד שילמדו איך להתנהג

התנהגות סובייטית תלמיד של סטאלין

גס רוח זה תואר עדין לגס הרוח הזה ראיתי כמה פעמים איך שהוא מוציא את אמסלם מהישיבות לחתול הוא לא היה עושה את זה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture